Blog

wirtualne call center

Nowoczesna technologia w windykacji: 7 technik – cz. 2

W pierwszym wpisie o technikach zwiększających skuteczność windykacji opisaliśmy działania, które ułatwiają dodzwonienie się do dłużników bez tracenia czasu. Dziś – czas na kolejne nowoczesne technologie: SMS-y, maile oraz obsługa połączeń przychodzących od dłużników. Jak robić to najsprawniej?

Sprzedaż pożyczek - niezadowolony sprzedawca

Sprzedaż pożyczek – 5 typowych błędów

Rywalizacja na rynku „chwilówek” jest bardzo ostra. Aby podnieść sprzedaż pożyczek, firmy szukają nowych form reklamy i różnicują ofertę. Tymczasem nawet niewielki błąd w obsłudze potencjalnego pożyczkobiorcy oznacza jego utratę na rzecz konkurencji. Czy Ty też tracisz klientów w ten sposób?

Telemarketing to najszybszy i najefektywniejszy sposób dotarcia do klienta

Zdobycie leadu w dzisiejszych czasach nie jest proste. Rosnąca konkurencja w każdej branży sprawia, że trzeba wychodzić frontem do klienta, szukając różnych sposobów na zachęcenie go do zakupu Twojego produktu lub usługi. Skutecznym sposobem jest telemarketing. Dowiedz się, dlaczego jest to tak ważna forma kontaktu i jak zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych dzięki odpowiedniej aplikacji.

Rozwiązania contact center | Rozwiązania call center

Rozwiązania contact center – jak wybrać najlepsze?

Rynek oferuje dziesiątki rozwiązań call/contact center, wszystkie reklamowane jako zapewniające szeroki wachlarz funkcji, wygodne w obsłudze i łatwe we wdrożeniu. W rzeczywistości różnice między poszczególnymi ofertami są ogromne i znacząco oddziałują na wyniki firmy. Oto wskazówki, które pomogą Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie contact center.

Śniadanie w chmurze - Tomasz Paprocki rozmawia z uczestnikami

Pożyczkodawcy i windykatorzy rozmawiali o IT

Przedstawiciele kilkudziesięciu firm windykacyjnych i udzielających pożyczki spotkali się z ekspertami IT podczas „Śniadania w chmurze”. Uczestnicy śniadania mieli możliwość przetestowania systemu Focus Contact Center oraz skonsultowania swoich potrzeb biznesowych z naszymi ekspertami. Jakie technologie usprawniające kontakt z klientami interesowały ich najbardziej?