Blog

Kolejkowanie - tytuł

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Kilku klientów jednocześnie dzwoni do firmy, skutecznie blokując możliwość połączenia pozostałym. Do tego inni klienci zadają pytania przez czat, na odpowiedź czekają e-maile i zgłoszenia przez formularz na stronie www… Kogo najpierw obsłużyć? I kto powinien ich obsłużyć? Z pomocą przychodzi funkcja kolejkowania.

Telekonferencja jak zorganizować - tytuł

Jak wybrać narzędzie do telekonferencji?

Telekonferencje, czyli grupowe rozmowy przez telefon, to codzienne środowisko komunikacji dla firm, których pracownicy przebywają w różnych miejscach w kraju czy za granicą. Jak wybrać narzędzie do telekonferencji, które zapewni łatwą organizację i zarządzanie rozmowami, niezawodność połączeń, bezpieczeństwo i efektywność kosztową?

Webinarium – Business Automation w sprzedaży i promocji

Jak pielęgnować relacje z potencjalnymi klientami, aby zmaksymalizować szanse dokonania przez nich zakupów? Jak skutecznie automatyzować komunikację z klientami? Jak zapobiegać „gubieniu leadów”? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas naszego webinarium.

First Call Resolution

12 kroków do podniesienia poziomu First Call Resolution

Odsetek First Call Resolution, czyli zgłoszonych przez klientów problemów, które zostały załatwione podczas pierwszego kontaktu z konsultantem, to jeden z najważniejszych wskaźników call/contact center. O ile jego znaczenie w ocenie jakości pracy nie podlega dyskusji, to osiągnięcie wysokiego poziomu tego miernika wymaga wielu skoordynowanych działań. Poniżej nasze porady służące podniesieniu poziomu FCR w Twojej firmie.

Czat na stronie sklepu internetowego - 8 sposobów

Czat na stronę sklepu internetowego – 8 kroków do perfekcji

Czy Twoi klienci są zadowoleni ze sposobu, w jaki mogą rozmawiać ze sklepowymi konsultantami przez czat? Czy obsługa klientów Twojego sklepu internetowego w tym kanale jest efektywna? Czy czat na stronie skutecznie wspiera sprzedaż ? Sprawdź nasze porady na perfekcyjne wykorzystanie czatu na stronie sklepu.