Blog

Śniadanie w chmurze dla e-handlu Focus Telecom Polska

Śniadanie w chmurze dla e-handlu – zapraszamy

Wykorzystanie nowych technologii w ratowaniu porzuconych koszyków, upraszczaniu i skracaniu procesu zakupowego, rozwijaniu trwałych relacji z klientami i minimalizacji negatywnych efektów ROPO – to główne zagadnienia najbliższego śniadania w chmurze – 20 października w Warszawie. Na spotkaniu przedstawiony zostanie również system Focus Contact Center – wielokanałowa platforma komunikacyjna.

Telefon w obsłudze e-commerce

Telefon w obsłudze e-commerce – 6 faktów

Dynamika rozwoju nowych kanałów komunikacji z klientami, takich jak czat, Facebook czy aplikacje mobilne zdaje się wskazywać, że telefon w obsłudze e-commerce niebawem przestanie być potrzebny. Czy w takim razie warto usprawniać firmowe infolinie? Czy klienci, także ci młodsi, potrzebują jeszcze dobrej obsługi przez telefon? Przedstawiamy wyniki badań klientów i doświadczenia wielokanałowych centrów obsługi

Śniadanie w chmurze wrzesień

Udane „Śniadanie w chmurze” dla windykatorów i pożyczkodawców

W środę, 16 września, odbyło się pierwsze tej jesieni „Śniadanie w chmurze” poświęcone narzędziom zwiększającym sprzedaż pożyczek gotówkowych i podnoszącym efektywność windykacji. W spotkaniu uczestniczyło kilkadziesiąt osób z firm zajmujących się windykacją i udzielaniem pożyczek.

Obsługa klienta w sklepie internetowym case study eobuwie.pl

Obsługa klienta w sklepie internetowym – case study eobuwie.pl

Eobuwie.pl umacnia swoją pozycję na rynku e-commerce. W sierpniu 2015 roku spółka giełdowa CCC kupiła 74,99 proc. akcji eobuwie.pl. To posunięcie było lokomotywą sukcesu zielonogórskiej firmy. Jak wygląda obsługa klienta w sklepie internetowym o tak wielkim wolumenie sprzedaży? Zobacz krótkie case study z wykorzystania systemu Focus Contact Center w eobuwie.pl.

Omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta

Omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta – obowiązkowy?

Omni-channel (wszechkanałowość), czyli umożliwienie klientom komunikacji z firmą przez różne kanały i gładkiego między nimi przechodzenia, to kolejny etap w rozwoju obsługi klientów po multi-channel (wielokanałowości). Czy Twoja firma jest już gotowa na omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta?

Na jesieni biznes znów będzie smakował „Śniadania w chmurze”

Uwaga, uwaga –  już tej jesieni wracają Śniadania w chmurze! “Śniadania w chmurze Focus Telecom Polska” to cykl spotkań biznesowych, poświęcony nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiająca zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, dostępność a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż oraz obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem.

Zaawansowane kolejkowanie telefonów

Kolejkowanie telefonów – zaawansowane rozwiązania

Kolejkowanie telefonów i automatyczne kierowanie ich do odpowiednich działów to podstawa sprawnej obsługi klienta. Specjalne rozwiązania sprawiają, że najważniejsi klienci są obsługiwani natychmiast, trudne problemy trafiają od razu do najbardziej kompetentnych agentów, a przy długich kolejkach uruchamiane jest wsparcie zewnętrznych konsultantów.