🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

System Ticketing – zorganizowana obsługa zgłoszeń

Najpopularniejsze oprogramowanie do obsługi klienta

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili
System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

System Ticketing – co to jest?

Zgłoszenia, zapytania i reklamacje od klientów przychodzą w różne miejsca. Na przykład na skrzynki mailowe poszczególnych pracowników. I tak tracimy kontrolę nad ich obsługą i nie wykorzystujemy potencjału pracy zespołowej. System ticket to wspólna skrzynka na zgłoszenia. Każdy użytkownik widzi wszystko, a zgłoszenie zawsze trafia do odpowiedniego odbiorcy. Oprogramowanie przeznaczone jest dla zespołu obsługi klienta do zarządzania sprawami klientów.

Dla kogo jest ticketing system?

Focus Ticketing System powstał z myślą o firmach, które mają dział obsługi klienta lub helpdesk i przyjmują zgłoszenia. To bezpieczne i stabilne rozwiązanie dla firmy każdej wielkości, które automatyzuje i w ten sposób przyspiesza wiele rutynowych codziennych działań działów obsługowych.

Focus Ticketing System – jeszcze lepiej zarządzaj zgłoszeniami od klientów (System Helpdesk)

⚫️    Obsługuj jednolite zgłoszenia w jednym systemie, zamiast maili, telefonów, smsów i chatów od klientów
⚫️    Korzystaj z automatycznego przydzielania zgłoszeń do odpowiednich pracowników
⚫️    Nie przekraczaj terminów obsługi dzięki alertom
⚫️    Zwiększ efektywność obsługi i łącz zgłoszenia od tego samego klienta w jeden wątek
⚫️    Twórz szablony odpowiedzi, ustaw autorespondery i oszczędzaj czas”

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili
System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Focus Ticketing System – postaw na personalizację obsługi

⚫️  Skróć czas obsługi, korzystając z automatycznej identyfikacji klienta
⚫️  Skróć czas obsługi dzięki wiedzy o wszystkich interakcjach z klientem zebranych i notatkom zebranym w jednej czytelnej karcie klienta
⚫️  Daj klientom możliwość komunikowania się dowolnymi kanałami komunikacji
⚫️  Przeprowadzaj automatyczne ankiety i dbaj o satysfakcję klientów na podstawie wiedzy o nich
⚫️  Udostępnij klientom dedykowany panel, gdzie będą mogli obserwować statusy wszystkich swoich zgłoszeń

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Dotrzymuj terminów

Klient najbardziej nie lubi czekać. Jak zatem poprawić terminowość? System ticketowy dla firm pozwala na automatyzację procesów obsługowych. Dzięki niej kontrolujesz czas reakcji na zgłoszenia i proces ich podejmowania. Możesz ustawić priorytety i obsługiwać najważniejsze sprawy w pierwszej kolejności. Dzięki wdrożeniu systemu do obsługi zgłoszeń serwisowych cały support będzie pracował efektywnie i wykonywał zadania w optymalnej kolejności.

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Przekazuj informacje

Na karcie klienta widoczne są zebrane informacje o interakcjach klienta z firmą ze wszystkich kanałów komunikacji. W karcie klienta pracownicy mogą wprowadzać notatki i komentarze, do których klient nie będzie miał dostępu. Te informacje są do wglądu dla całego zespołu service desk, co zapewnia ciągłość obsługi w razie urlopów, albo zmian w zespole. Tę ciągłość wspiera również możliwość przepięcia zgłoszeń z jednego pracownika na drugiego.

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Badaj satysfakcję

Ankiety satysfakcji są wysyłane mailem do klientów i dają im możliwość oceny jakości obsługi. Dzięki temu uzyskujesz wiedzę na temat potrzeb twoich klientów i możesz optymalizować procesy obsługowe i interweniować w przypadku trudnych sytuacji. Z przeprowadzonych ankiet otrzymujesz raporty i możesz dzięki nim motywować konsultantów.

Dołącz do firm, które wybrały system ticketing od Focus Telecom

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

.

Postaw na monitorowanie danych i wskaźników oraz generuj raporty w systemie helpdesk

⚫️   Obserwuj na żywo zgłoszenia i wszystkie statystyki pracy konsultantów na przejrzystych i interaktywnych dashboardach
⚫️   Monitoruj obłożenie kanałów komunikacji
⚫️   Korzystaj z wiedzy, obserwuj trendy i podejmuj kluczowe decyzje na podstawie twardych danych
⚫️   Twórz raporty z dowolnych parametrów i eksportuj je do excela
⚫️   Miej kontrolę nad jakością pracy zdalnej

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili
System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Personalizuj obsługę klienta w Ticketing System

⚫️   Przywitaj swojego klienta – twój system już go automatycznie zidentyfikował
⚫️   Zapewnij klientowi możliwość wyboru dowolnego kanału komunikacji
⚫️   Bądź na bieżąco z opiniami klientów dzięki automatycznym ankietom satysfakcji
⚫️   Zapewnij klientowi dostęp do statusów jego zgłoszeń dzięki panelowi klienta
⚫️   Wiedz, kogo i jak obsługujesz dzięki wiedzy o wszystkich interakcjach klienta z firmą zawartej w karcie klienta

.

Usprawnij pracę firmy dzięki prostemu systemowi ticketowemu

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Porządek i realizacja zadań

System ticketowy dla firm poprawia organizację pracy, eliminuje część rutynowych zadań i pozwala na monitorowanie postępów. Oprócz tego gwarantuje, że żadne zgłoszenie nie zostanie zgubione lub niepodjęte.

Klient ma pewność, że zostanie obsłużony. Do zgłoszenia ma wgląd cały zespół

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Ograniczenie liczby błędów

System helpdesk eliminuje możliwość dublowania się obowiązków i dzięki temu ogranicza liczbę pomyłek w obsłudze.

Klient zostanie obsłużony na tym samym poziomie, niezależnie od charakteru jego zgłoszenia.

System ticketing - zorganizowana obsługa emaili

Szybkość obsługi

Konsultant może obsługiwać szybciej powtarzalne zgłoszenia. Wie też, że nie pominie zgłoszeń kluczowych z punktu widzenia firmy, a klient otrzyma wszystkie niezbędne informacje.

Klient zostanie szybciej obsłużony zgodnie z jego potrzebami.

Otrzymaj Bezpłatną Wycenę

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników sprzedaży i jakości obsługi

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.