ZAUFALI NAM:
Nasze systemy call center są uznane w środowisku biznesowym – wspieramy komunikację już ponad 2 tysięcy firm, z Polski i zagranicy, firm produkcyjnych, usługowych i handlowych, zarówno międzynarodowych korporacji, jak i niewielkich rodzinnych biznesów. Nasze usługi zdobywają nagrody – m.in. w 2014 roku tytuł najlepszego produktu dla biznesu (kategoria telekomunikacja), a w 2015 roku tytuł najlepszego produktu dla MSP w rankingach Gazety Finansowej.
Nasze rozwiązania są uznane w środowisku biznesowym – wspieramy komunikację już ponad 2 tysięcy firm, z Polski i zagranicy, firm produkcyjnych, usługowych i handlowych, zarówno międzynarodowych korporacji, jak i niewielkich rodzinnych biznesów. Nasze usługi zdobywają nagrody – m.in. w 2014 roku tytuł najlepszego produktu dla biznesu (kategoria telekomunikacja), a w 2015 roku tytuł najlepszego produktu dla MSP w rankingach Gazety Finansowej.
Nad dostępnością i bezpieczeństwem naszych usług czuwa 24 godziny / 7 dni w tygodniu zespół inżynierów. Każdy Klient otrzymuje kompletne wsparcie techniczne i – w razie potrzeby – bezpłatne szkolenia i konsultacje. Nasze usługi świadczymy na trzech poziomach SLA.
Nad dostępnością i bezpieczeństwem naszych usług czuwa 24 godziny / 7 dni w tygodniu zespół inżynierów. Każdy Klient otrzymuje kompletne wsparcie techniczne i – w razie potrzeby – bezpłatne szkolenia i konsultacje. Nasze usługi świadczymy na trzech poziomach SLA.
Wszystkie nasze usługi są naszymi własnymi, autorskimi rozwiązaniami, dzięki czemu możemy je dostosowywać do zróżnicowanych, indywidualnych potrzeb naszych klientów. I co ważne – robimy to szybko.
Wszystkie nasze usługi są naszymi własnymi, autorskimi rozwiązaniami, dzięki czemu możemy je dostosowywać do zróżnicowanych, indywidualnych potrzeb naszych klientów. I co ważne – robimy to szybko.
Aby umożliwić naszym klientom niezawodną komunikację na całym świecie, sprzedaż w dowolnym kraju i obsługę klientów z każdego kontynentu, świadczymy nasze usługi w globalnej chmurze IBM SoftLayer. Dzięki temu komunikacja, także międzykontynentalna, przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.
Aby umożliwić naszym klientom niezawodną komunikację na całym świecie, sprzedaż w dowolnym kraju i obsługę klientów z każdego kontynentu, świadczymy nasze usługi w globalnej chmurze IBM SoftLayer. Dzięki temu komunikacja, także międzykontynentalna, przebiega bez zakłóceń i w czasie rzeczywistym.
Stworzyliśmy wiodący system call center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication! Naszą przewagą jest technologia!
Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe,nasze produkty zdobywają uznanie klientów i zdobywają nagrody, takie jak: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową. Z usług naszej spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.
W 2015 rozpoczęliśmy ekspansję zagraniczną, obsługujemy klientów z różnych sektorów gospodarki na całym świecie!
Stworzyliśmy wiodący system call center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication! Naszą przewagą jest technologia!
Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe,nasze produkty zdobywają uznanie klientów i zdobywają nagrody, takie jak: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową. Z usług naszej spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.
W 2015 rozpoczęliśmy ekspansję zagraniczną, obsługujemy klientów z różnych sektorów gospodarki na całym świecie!
Focus Telecom Polska Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101a, 04-041 Warszawa,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0000298832, REGON: 141318537, NIP: 701-01-08-702, Kapitał Zakładowy 200 700,00 zł wpłacony w całości.