Doświadczenie | Elastyczność | Wsparcie techniczne

Focus DESK – zarządzaj wszystkimi zgłoszeniami od klientów w ramach jednego systemu do obsługi help desk.

Desk New Format

ZAUFALI NAM: 

Desk New Format

Wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu

Nasz system ticketowy pozwala sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami Twoich klientów niezależnie od źródła (telefon, mail, chat, sms, komunikatory).

Co zyskujesz?

  • Możliwość łączenia zgłoszeń od tego samego klienta w jeden wątek niezależnie od źródła (mail, telefon, chat, sms)
  • Pełna wiedza na temat klientów dzięki karcie klienta i historii zgłoszeń
  • Automatyczne tworzenie zgłoszeń po kontakcie z klientem
  • Lista i historia zgłoszeń
  • Wiązanie zgłoszeń w wątki
  • Rejestrowanie zgłoszeń ze wszystkich kanałów komunikacji
  • Funkcje makr i szybkich odpowiedzi

Nasi klienci, którzy przeszli na rozwiązanie Focus Desk odnotowali wzrost konwersji o 30%oraz rejestrują teraz wszystkie połączenia wychodzące i przychodzące.

100%
Zarejestrowanych zgłoszeń
65%
O tyle czasu nasi klienci skrócili czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem
63%
O tyle czasu nasi klienci skrócili czas obsługi połączeń

Indywidualne podejście do klienta

Dzięki prostemu w obsłudze systemowi IVR jesteś w stanie szybciej obsłużyć klientów, przypisując ich do odpowiednich konsultantów Twojego działu help desk ze względu na zaawansowanie tematu czy też posiadany poziom SLA.

  • Automatyczne przypisywanie zgłoszeń do konsultantów i grup
  • Zarządzanie grafikiem pracy konsultantów
  • Automatyzacja zadań od prostych po wielopoziomowe
  • Śledzenie postępów obsługi
  • Możliwość przepięcia zgłoszenia między konsultantami
  • Terminowa obsługa zgłoszeń
Desk New Format
Desk New Format

Monitoring i analiza zgłoszeń

Dzięki dedykowanym dashboardom (wallboardom) możesz w czasie rzeczywistym monitorować liczbę i statusy zgłoszeń i dostępność pracowników działu obsługi klienta. Szybko zareagujesz na ewentualne natężenie zgłoszeń na infolinii, tak aby odpowiednio zarządzać czasem pracy poszczególnych konsultantów.

  • Statystyki i raporty w czasie rzeczywistym
  • Trackowanie zgłoszeń
  • Monitorowanie postępów zgłoszeń
  • Kontrola przestrzegania SLA
  • Weryfikacja najczęstszych problemów klientów
  • Ankiety Satysfakcji Klienta

Automatyzuj procesy obsługi klienta

Dzięki oprogramowaniu do obsługi help desk od Focus Telecom jesteś w stanie nie tylko przyspieszyć proces obsługi klienta poprzez szybszą odbieralność i rejestrację wszystkich połączeń, ale także poprzez automatyzację całego procesu. Nasz system do ticketowania zgłoszeń pozwala na przygotowanie m.in. automatycznych szablonów maili, powiadomień i skryptów – dzięki temu powtarzalne tematy związane z reklamacją, awarią czy transakcją mogą zostać zautomatyzowane

Desk New Format
Desk New Format

ZNANYLEKARZ Sp. z o.o

„Wszystkie dane i historia kontaktu w jednym miejscu pozwala nam na indywidualne podejście do Klienta, co przekłada się na zadowolenie naszych Kontrahentów.”

Zobaczysz jak system usprawni obsługę Twoich klientów i otrzymasz wycenę

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.