🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Focus DESK – zarządzaj wszystkimi zgłoszeniami od klientów w ramach jednego systemu do obsługi help desk.

🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Focus DESK – zarządzaj wszystkimi zgłoszeniami od klientów w ramach jednego systemu do obsługi help desk.

ZAUFALI NAM: 

Wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu

Nasz system ticketowy pozwala sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami Twoich klientów niezależnie od źródła (telefon, mail, chat, sms, komunikatory).

Co zyskujesz?
✔ Możliwość łączenia zgłoszeń od tego samego klienta w jeden wątek niezależnie od źródła (mail, telefon, chat, sms)
✔ Pełna wiedza na temat klientów dzięki karcie klienta i historii zgłoszeń
✔ Automatyczne tworzenie zgłoszeń po kontakcie z klientem
✔ Lista i historia zgłoszeń
✔ Wiązanie zgłoszeń w wątki
✔ Rejestrowanie zgłoszeń ze wszystkich kanałów komunikacji
✔ Funkcje makr i szybkich odpowiedzi

100% ZAREJESTROWANYCH ZGŁOSZEŃ

65% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OCZEKIWANIA NA POŁĄCZENIE Z PRACOWNIKIEM

63% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OBSŁUGI POŁĄCZEŃ

Nasi klienci rejestrują teraz wszystkie połączenia wychodzące i przychodzące
30% wzrostu konwersji klientów, którzy przeszli na rozwiązanie FCC

Indywidualne podejście do klienta

Dzięki prostemu w obsłudze systemowi IVR jesteś w stanie szybciej obsłużyć klientów, przypisując ich do odpowiednich konsultantów Twojego działu help desk ze względu na zaawansowanie tematu czy też posiadany poziom SLA.

✔ Automatyczne przypisywanie zgłoszeń do konsultantów i grup
✔ Zarządzanie grafikiem pracy konsultantów
✔ Automatyzacja zadań od prostych po wielopoziomowe
✔ Śledzenie postępów obsługi
✔ Możliwość przepięcia zgłoszenia między konsultantami
✔ Terminowa obsługa zgłoszeń

Monitoring i analiza zgłoszeń

Dzięki dedykowanym dashboardom (wallboardom) możesz w czasie rzeczywistym monitorować liczbę i statusy zgłoszeń i dostępność pracowników działu obsługi klienta. Szybko zareagujesz na ewentualne natężenie zgłoszeń na infolinii, tak aby odpowiednio zarządzać czasem pracy poszczególnych konsultantów.

✔ Statystyki i raporty w czasie rzeczywistym
✔ Trackowanie zgłoszeń
✔ Monitorowanie postępów zgłoszeń
✔ Kontrola przestrzegania SLA
✔ Weryfikacja najczęstszych problemów klientów
✔ Ankiety Satysfakcji Klienta

.

“Wszystkie dane i historia kontaktu w jednym miejscu pozwala nam na indywidualne podejście do Klienta, co przekłada się na zadowolenie naszych Kontrahentów.”
ZNANYLEKARZ Sp. z o.o.

Automatyzuj procesy obsługi klienta

Dzięki oprogramowaniu do obsługi help desk od Focus Telecom jesteś w stanie nie tylko przyspieszyć proces obsługi klienta poprzez szybszą odbieralność i rejestrację wszystkich połączeń, ale także poprzez automatyzację całego procesu. Nasz system do ticketowania zgłoszeń pozwala na przygotowanie m.in. automatycznych szablonów maili, powiadomień i skryptów – dzięki temu powtarzalne tematy związane z reklamacją, awarią czy transakcją mogą zostać zautomatyzowane.

.

Zobaczysz jak system usprawni obsługę Twoich klientów i otrzymasz
wycenę

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.