🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Oprogramowanie Helpdesk – Postaw na wydajność i automatyzację w obsłudze zgłoszeń od klientów

Focus Desk pomoże Ci podnieść wydajność obsługi.
Zamień e-maile i telefony od klientów w zgłoszenia i automatyzuj ich obsługę

.

Dowiedz się, dlaczego opłaca Ci się komunikować z klientami za pomocą platformy Focus Desk

Dowiedz się, dlaczego opłaca Ci się komunikować z klientami za pomocą platformy Focus Desk

System Helpdesk – Efektywnie zarządzaj problemami klientów

⚫️    Zamień e-maile, telefony, smsy i chaty od klientów na łatwe w obsłudze zgłoszenia i pracuj z nimi w jednym miejscu
⚫️   Łącz zgłoszenia od tego samego klienta w jeden wątek i korzystaj z pełnej wiedzy o jego interakcjach z firmą
⚫️   Zwiększ wydajność zespołu i automatycznie przydzielaj zgłoszenia do odpowiednich pracowników
⚫️   Wyeliminuj błędy w obsłudze za pomocą szablonów odpowiedzi i autoresponderów
⚫️   Poprawiaj terminowość komunikacji, ustawiając alerty przypominające o konieczności kontaktu

Efekty z naszych wdrożeń:
100% zarejestrowanych zgłoszeń | 63% krótszy czas obsługi zgłoszenia | 65% krótszy czas na połączenie z pracownikiem

Ticketing System – Zapewnij klientowi indywidualne podejście podczas obsługi

⚫️   Skróć czas obsługi zgłoszenia poprzez automatyczną identyfikację klienta
⚫️   Zapewnij klientom wygodę kontaktu z firmą preferowanym kanałem komunikacji
⚫️   Badaj i zwiększaj satysfakcję klientów za pomocą automatycznych ankiet
⚫️   Ogranicz liczbę zbędnych kontaktów od klientów, zapewniając im wgląd w status zgłoszeń w dedykowanym panelu
⚫️   Korzystaj z wiedzy o wszystkich interakcjach z klientem i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie klienta

.

“Wszystkie dane i historia kontaktu w jednym miejscu pozwala nam na indywidualne podejście do Klienta, co przekłada się na zadowolenie naszych Kontrahentów.”
ZNANYLEKARZ Sp. z o.o.

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane w Twoim systemie helpdesk

⚫️    Monitoruj na żywo liczbę i statusy zgłoszeń na interaktywnych dashboardach
⚫️   Wychwytuj trendy, odchylenia i szanse i optymalizuj procesy
⚫️   Zwiększ kontrolę nad działaniami pracowników zdalnych
⚫️   Analizuj raporty, eksportując je do excela lub skorzystaj z gotowych dashboardów
⚫️   Miej wiedzę o faktycznym stanie obłożenia kanałów komunikacji i raportuj ją

.

Pobierz Ofertę

Dowiedz się, dlaczego Focus Desk jest najlepszą platformą do wydajnej obsługi zgłoszeń, zapytań i reklamacji od klientów

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.