🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
Focus Desk pomoże Ci podnieść wydajność obsługi.
Zamień e-maile i telefony od klientów w zgłoszenia i automatyzuj ich obsługę
.
⚫️ Zamień e-maile, telefony, smsy i chaty od klientów na łatwe w obsłudze zgłoszenia i pracuj z nimi w jednym miejscu
⚫️ Łącz zgłoszenia od tego samego klienta w jeden wątek i korzystaj z pełnej wiedzy o jego interakcjach z firmą
⚫️ Zwiększ wydajność zespołu i automatycznie przydzielaj zgłoszenia do odpowiednich pracowników
⚫️ Wyeliminuj błędy w obsłudze za pomocą szablonów odpowiedzi i autoresponderów
⚫️ Poprawiaj terminowość komunikacji, ustawiając alerty przypominające o konieczności kontaktu
⚫️ Skróć czas obsługi zgłoszenia poprzez automatyczną identyfikację klienta
⚫️ Zapewnij klientom wygodę kontaktu z firmą preferowanym kanałem komunikacji
⚫️ Badaj i zwiększaj satysfakcję klientów za pomocą automatycznych ankiet
⚫️ Ogranicz liczbę zbędnych kontaktów od klientów, zapewniając im wgląd w status zgłoszeń w dedykowanym panelu
⚫️ Korzystaj z wiedzy o wszystkich interakcjach z klientem i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie klienta
.
⚫️ Monitoruj na żywo liczbę i statusy zgłoszeń na interaktywnych dashboardach
⚫️ Wychwytuj trendy, odchylenia i szanse i optymalizuj procesy
⚫️ Zwiększ kontrolę nad działaniami pracowników zdalnych
⚫️ Analizuj raporty, eksportując je do excela lub skorzystaj z gotowych dashboardów
⚫️ Miej wiedzę o faktycznym stanie obłożenia kanałów komunikacji i raportuj ją
.
–