.
⚫️ Zamień e-maile, telefony, smsy i chaty od klientów na łatwe w obsłudze zgłoszenia
⚫️ Popraw efektywność łącząc zgłoszenia od tego samego klienta w jeden wątek
⚫️ Zwiększ wydajność zespołu korzystając z automatycznego przydzielania zgłoszeń do odpowiednich pracowników
⚫️ Wyeliminuj błędy tworząc szablony odpowiedzi i autorespondery
⚫️ Poprawiaj terminowość komunikacji ustawiając alerty przypominające o konieczności kontaktu
⚫️ Przyspiesz czas obsługi zgłoszenia automatycznie identyfikując klienta
⚫️ Zapewnij klientom wygodę kontaktu z firmą preferowanym kanałem komunikacji
⚫️ Badaj i zwiększaj satysfakcję klientów dzięki automatycznym ankietom
⚫️ Zmniejszaj liczbę zbędnych kontaktów od klientów zapewniając im wgląd w status zgłoszeń w dedykowanym panelu
⚫️ Skróć czas rozmowy zbierając wszystkie interakcje z klientem i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie klienta
.
⚫️ Monitoruj na żywo liczbę i statusy zgłoszeń dzięki interaktywnym dashboardom
⚫️ Wychwytuj trendy, odchylenia i szanse by optymalizować procesy
⚫️ Zwiększ kontrolę pracowników zdalnych
⚫️ Analizuj raporty eksportując je do excela lub skorzystaj z wbudowanych dashboardów
⚫️ Raportuj obłożenie kanałów komunikacji
.
–