ClickCease

Oprogramowanie Helpdesk – Komfort i bezpieczeństwo Twojego klienta

Focus Desk usprawni obsługę Twoich klientów.
Zamień e-maile i telefony od klientów w zgłoszenia i automatyzuj ich obsługę.

.

Dowiedz się, dlaczego Focus Desk jest najlepszą platformą do komunikacji z klientami.

Dowiedz się, dlaczego Focus Desk jest najlepszą platformą do komunikacji z klientami.

System Helpdesk – Efektywnie zarządzaj zgłoszeniami od klientów

⚫️    Zamień e-maile, telefony, smsy i chaty od klientów na łatwe w obsłudze zgłoszenia
⚫️   Popraw efektywność łącząc zgłoszenia od tego samego klienta w jeden wątek
⚫️   Zwiększ wydajność zespołu korzystając z automatycznego przydzielania zgłoszeń do odpowiednich pracowników
⚫️   Wyeliminuj błędy tworząc szablony odpowiedzi i autorespondery
⚫️   Poprawiaj terminowość komunikacji ustawiając alerty przypominające o konieczności kontaktu

Desk New Format

Efekty z naszych wdrożeń:
100% zarejestrowanych zgłoszeń | 63% krótszy czas obsługi zgłoszenia | 65% krótszy czas na połączenie z pracownikiem

Desk New Format

Ticketing System – Personalizuj obsługę każdego klienta

⚫️   Przyspiesz czas obsługi zgłoszenia automatycznie identyfikując klienta
⚫️   Zapewnij klientom wygodę kontaktu z firmą preferowanym kanałem komunikacji
⚫️   Badaj i zwiększaj satysfakcję klientów dzięki automatycznym ankietom
⚫️   Zmniejszaj liczbę zbędnych kontaktów od klientów zapewniając im wgląd w status zgłoszeń w dedykowanym panelu
⚫️   Skróć czas rozmowy zbierając wszystkie interakcje z klientem i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie klienta

.

“Wszystkie dane i historia kontaktu w jednym miejscu pozwala nam na indywidualne podejście do Klienta, co przekłada się na zadowolenie naszych Kontrahentów.”
ZNANYLEKARZ Sp. z o.o.

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane w Twoim systemie helpdesk

⚫️    Monitoruj na żywo liczbę i statusy zgłoszeń dzięki interaktywnym dashboardom
⚫️   Wychwytuj trendy, odchylenia i szanse by optymalizować procesy
⚫️   Zwiększ kontrolę pracowników zdalnych
⚫️   Analizuj raporty eksportując je do excela lub skorzystaj z wbudowanych dashboardów
⚫️   Raportuj obłożenie kanałów komunikacji

Desk New Format

.

Pobierz Ofertę

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.