FOCUS DESK

System do zarządzania zgłoszeniami

Zorganizuj i zarządzaj Biurem Obsługi Klienta w profesjonalny sposób.

Popraw efektywność pracy konsultantów oraz poziom obsługi klienta.

Wielokanałowy system

 

rejestracji i zarządzania

 

zgłoszeniami

 

doceniany przez

 

tysiące klientów

Zorganizuj lepszą pracę działu obsługi

Zorganizuj i zarządzaj komunikacją z Klientami w profesjonalny sposób.
Otwórz się na swoich Klientów.

Infolinia BOK

SMS Ticketing

Email Ticketing

Zaawansowane raporty

Zobacz co możesz zyskać dzięki profesjonalnej organizacji Biura Obsługi Klienta

Optymalizacja
pracy i
zasobów

Zadowolenie
Twoich Klientów

Eliminacja
błędów i opóźnień

Satysfakcja
konsultantów BOK

Podstawowe funkcjonalności Focus Desk

Reguły automatyzacji

Podnieś wydajność obsługi klienta poprzez zastosowanie reguł automatyzacji usprawniających i przyśpieszających proces rejestracji oraz  poprzez system do obsługi zgłoszeń.

Reguły automatyzacji

Podnieś wydajność obsługi klienta poprzez zastosowanie reguł automatyzacji usprawniających i przyśpieszających proces rejestracji oraz zarządzania zgłoszeniami.

Workflow management

Organizuj pracę swojego działu obsługi klienta poprzez przydzielanie całego lub części zgłoszenia do konsultantów według ich kompetencji lub pod względem innego, dowolnie wybranego parametru.

Workflow management

Organizuj pracę swojego działu obsługi klienta poprzez przydzielanie całego lub części zgłoszenia do konsultantów według ich kompetencji lub pod względem innego, dowolnie wybranego parametru.

Gamifikacja

gamifikacja

Wprowadź grywalizację i motywuj w ten sposób swoich pracowników do bardziej efektywnej pracy. Wskaźniki, nagrody i wyróżnienia ustalisz już samodzielnie 🙂

Gamifikacja

gamifikacja

Wprowadź grywalizację i motywuj w ten sposób swoich pracowników do bardziej efektywnej pracy. Wskaźniki, nagrody i wyróżnienia ustalisz już samodzielnie 🙂

Wielokampaniowość

Nasze oprogramowanie do telemarketingu pozwala prowadzić bez limitu różnego rodzaju kampanie, a Ty nie ponosisz przy kosztów z tego tytułu. Wiemy jak dużym jest to ograniczeniem dla naszych klientów którzy z tego powodu wybierają nasze rozwiązanie.

Wielokampaniowość

Prowadź bez limitu różnego rodzaju kampanie i nie ponoś przy tym kolejnych kosztów z tego tytułu. Wiemy jak dużym jest to ograniczeniem dla naszych klientów którzy z tego powodu wybierają nasze rozwiązanie.

Makra

Samodzielnie zaplanuj i ustaw cykl monotonnych czynności wykonywanych w systemie. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników oraz ograniczysz ryzyko wystąpienia pomyłki.

Zaawansowane Makra

Samodzielnie zaplanuj i ustaw cykl monotonnych czynności wykonywanych w systemie. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników oraz ograniczysz ryzyko wystąpienia pomyłki.

Panel Klienta

Umożliw swoim Klientem samodzielny podgląd statusu ich zgłoszenia za pomocą prostego, indywidualnego panelu klienta. Ogranicz liczbę zbędnych zapytań do BOK.

Wybierz jeden z pakietów funkcjonalności Focus Desk

Focus Desk
  • Lista zgłoszeń
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Praca ze zgłoszeniami
  • Autoresponder
  • Biblioteki
  • Śledzenie czasu
  • Email ticketing
  • Łączenie zgłoszeń
  • Notatki prywatne i publiczne
  • Eksport listy zgłoszeń
  • Multichannel
  • Alerty
  • Poziomy i grupy SLA
  • Godziny pracy
  • Standardowe raportowanie
  • Monitoring zgłoszeń
  • Tagowanie zgłoszeń
  • Grupy użytkowników
  • Routing zgłoszeń
  • Automatyzacja obiegu zgłoszeń
  • Wykrywanie kolizji konsultantów
  • Eskalacje SLA
  • Canned responses
  • Widoki listy zgłoszeń
  • Makra
  • Raporty wysyłane na maila
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Tworzenie zgłoszeń SMS
  • Kolejkowanie i automatyczna delegacja zgłoszeń
  • Formularz do zgłoszen w formie widgetu
  • Tickets Quality Assurance
  • Gamifikacja
  • Internacjonalizacja
 
Basic
Od 40,- pln / m-c
Advanced
Od 80,- pln / m-c
Ultimate
Od 120,- pln / mc

Focus Desk
  • Lista zgłoszeń
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Praca ze zgłoszeniami
  • Autoresponder
  • Biblioteki
  • Śledzenie czasu
  • Email ticketing
  • Łączenie zgłoszeń
  • Notatki prywatne i publiczne
  • Eksport listy zgłoszeń
  • Multichannel
  • Alerty
  • Poziomy i grupy SLA
  • Godziny pracy
  • Standardowe raportowanie
  • Monitoring zgłoszeń
  • Tagowanie zgłoszeń
  • Grupy użytkowników
  • Routing zgłoszeń
  • Automatyzacja obiegu zgłoszeń
  • Wykrywanie kolizji konsultantów
  • Eskalacje SLA
  • Canned responses
  • Widoki listy zgłoszeń
  • Makra
  • Raporty wysyłane na maila
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Tworzenie zgłoszeń SMS
  • Kolejkowanie i automatyczna delegacja zgłoszeń
  • Formularz do zgłoszen w formie widgetu
  • Tickets Quality Assurance
  • Gamifikacja
  • Internacjonalizacja
 
Basic
Od 40,- pln / m-c
Advanced
Od 80,- pln / m-c
Ultimate
Od 120,- pln / mc

Bezpłatnie otrzymujesz:

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

SLA – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

SLA standard – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

Aktualizacje

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Aktualizacje

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Rozważ dokupienie:

Lekki agent

Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.

Lekki agent

Inteligentnie zarządzaj kosztami wykorzystując licencję lekkiego agenta jako pracownika wewnętrznego do obsługi zgłoszenia który nie ma uprawnień do komunikacji zewnętrznej.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

Szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Szkolenie pracowników

szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Integracje systemu Focus Desk:

Skorzystaj z możliwości jakie daje nasz zespół ponad 30-stu developerów dzięki którym wykonujemy integracje z dowolnym systemem wykorzystywanym przez klienta.

Indywidualne integracje przez API

api

Skorzystaj z możliwości jakie daje nasz zespół ponad 30-stu developerów dzięki którym wykonujemy integracje z dowolnym systemem wykorzystywanym przez klienta.

Klienci z wdrożonym systemem Focus Desk:

logotyp nextbike
logotyp eobuwie

Eksperci o systemie Focus Desk

Wideo prezentacja produktu

Focus Desk to wielokanałowa platforma do rejestracji zgłoszeń i zarządzania nimi oparta na najnowocześniejszej technologii chmurowej. Focus Desk sprawia, że obsługa zgłoszeń i komunikacja z klientem są efektywne jak nigdy przedtem. Szybka i łatwiejsza praca konsultantów, wygodne kierowanie zespołem oraz indywidualne podejście do klienta to tylko niektóre efekty działania platformy

Focus Desk Ticketing System powstał z myślą o firmach, które mają dział obsługi klienta lub helpdesk i przyjmują zgłoszenia. Jest to także bardzo dobre rozwiązanie dla serwisów i dla firm, które współpracują z podwykonawcami. Jest to uniwersalna platforma, która porządkuje relacje wewnętrzne i zewnętrzne i sprawia, że żadne zgłoszenie nie zostanie przeoczone i nieobsłużone.

Focus Desk to bezpieczne i stabilne rozwiązanie zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm, które podnosi łatwość i jakość obsługi. Zastosowanie Focus Desk poprawia wydajność i opłacalność procesów w firmie także niezależnie od branży.

Jakie są korzyści z wdrożenia systemu rejestracji zgłoszeń?

System rejestracji zgłoszeń

Pełna wiedza na temat klientów. Przejrzysta karta klienta i szczegółowa historia zgłoszeń umożliwia złożenie klientowi indywidualnej oferty dopasowanej do jego potrzeb. Wysoki standard obsługi klienta. Definiowalne reguły automatyzacji oszczędzają czas przeznaczony na wykonywanie powtarzalnych czynności, dzięki czemu konsultanci mogą skoncentrować się na indywidualnym podejściu do klienta. Doskonałe zarządzanie zespołem. Przypisywanie zgłoszeń do konkretnych konsultantów lub grup oraz statystyki i raporty możliwe do wygenerowania w czasie rzeczywistym. Satysfakcja klientów. Terminowa obsługa skrojona do potrzeb klienta dzięki ankietom satysfakcji i przypomnieniom w systemie.

System rejestracji zgłoszeń: Sprawne i efektywne zarządzanie relacjami z klientami i podwykonawcami

AUTOMATYCZNA REJESTRACJA KAŻDEGO KONTAKTU W SYSTEMIE

wykonawca (partner biznesowy czyli powracający klient biznesowy, podwykonawca czy dostawca) lub klient jest zarejestrowany w systemie wraz z dostępną historią interakcji przypisanie klienta lub podwykonawcy do istniejącego rekordu lub utworzenie nowego: tzw. system ticketowania wszystkie interakcje zostają zarejestrowane, dzięki czemu nie ma możliwości przeoczenia zadania

ŁATWA OBSŁUGA WSZYSTKICH KANAŁÓW KOMUNIKACJI zgłoszenia telefoniczne, SMS, e-mail, czat – wszystkie przetwarzane są w jednym systemie

System rejestracji zgłoszeń: Szybsza i łatwiejsza współpraca i obsługa

AUTOMATYZACJA ZADAŃ I TERMINOWA OBSŁUGA

możliwość wiązania zleceń w wątki skrypt z informacjami o zleceniu możliwość śledzenia postępów obsługi i wykonywania zlecenia kontrola przestrzegania SLA wygodna integracja z innymi systemami biznesowymi DOSTĘPNOŚĆ Z DOWOLNEGO MIEJSCA NA ŚWIECIE wystarczy dostęp do internetu System rejestracji zgłoszeń to: * szybsza obsługa zadań

* najwyższa jakość komunikacji

* lepsze zarządzanie

* poprawienie terminowości zleceń

3750

Porozmawiajmy o możliwościach Focus Contact Center w Twojej firmie