🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Webphone Mobile – aplikacja na komórkę dla pracowników mobilnych.

Webphone Mobile to idealne rozwiązanie dla użytkowników, którzy są cały czas w ruchu i potrzebują prostej aplikacji do komunikacji z klientami i z dostępem do danych w Twoim CRM.

Dowiedz się, jak aplikacja Webphone Mobile rozwiązuje problemy pracowników terenowych.

Webphone Mobile – Jakie są korzyści?

Nagrywanie połączeń

⚫️    kontrola jakości rozmów
⚫️    rozstrzyganie sporów z klientami
⚫️    weryfikacja przekazywanych informacji

Identyfikacja rozmówcy w centralnej bazie kontaktów firmy

⚫️    prezentacja informacji o kliencie podczas połączenia
⚫️    wspólna baza wiedzy i notatek o kliencie
⚫️    brak konieczności wyszukiwania informacji o kliencie

Ustawianie statusu pracownika (gotowy, przerwa, zajęty)

⚫️    wiadomo, kto jest aktualnie dostępny
⚫️    wspólna lista dostępnych pracowników na potrzeby przekierowań i konsultacji klienta
⚫️    wsparcie dla systemu zmianowego i dyżurów

Wynik kontaktu sprzężony z automatyzacją

⚫️    statystyki wyników kontaktu po każdej rozmowie
⚫️    wszystkie dane związane z kontaktem dostępne online
⚫️    opcja automatycznej wysyłki SMSa lub maila po kontakcie

Wspólna lista nieodebranych i nieobsłużonych połączeń od klientów

⚫️    100% zaopiekowanych klientów
⚫️    kontakty się nie dublują
⚫️    transparentność i jasna odpowiedzialność

Co daje Webphone Mobile?

Webphone Mobile – Uwalniasz pracowników sprzed komputerów i nie tracisz kontroli!

⚫️    Połączenia z klientami są rejestrowane i nagrywane, a kierownicy zespołów mogą je odsłuchiwać i dzięki temu nadzorować ich jakość
⚫️    Pracując poza biurem, pozostają w tym samym środowisku pracy, co stacjonarni, działają zatem z tą samą wiedzą i wydajnością
⚫️    Mogą obsługiwać połączenia na telefonach komórkowych z dostępem do danych pobieranych z zintegrowanej platformy CRM

Webphone Mobile – Ty wiesz wszystko o połączeniach z klientem, Twoi pracownicy wiedzą wszystko o kliencie!

⚫️    Mogą odbierać w terenie połączenia w ramach Twojej infolinii
⚫️    Mają dostęp do wszystkich danych zgromadzonych w historii kontaktu i pełną wiedzę o interakcjach z klientem, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują
⚫️    Dzięki możliwości konsultacji podczas rozmowy z klientem, Twoi pracownicy mogą się ze sobą swobodnie komunikować i wymieniać wiedzę niezbędną do najlepszej obsługi

.

Aplikacja Webphone Mobile to rozwiązanie problemu „szarej strefy” kontaktów z telefonami komórkowymi. Podnieś kontrolę i buduj kompletną wiedzę o kontaktach z Twoimi klientami, niezależnie od technologii kontaktu

Pobierz Ofertę

Dowiedz się, jak za pomocą aplikacji Webphone Mobile poprawisz wyniki sprzedaży i podniesiesz jakość obsługi

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.