Oprogramowanie do sprzedaży i obsługi Klienta dla działów windykacji i branży windykacyjnej

Skuteczna windykacja w oparciu o zmianę procesów pozyskiwania należności w organizacji Klienta wokół systemu contact center

.

Problemy z nawiązaniem i utrzymaniem kontaktu z dłużnikiem

Problemy z nawiązaniem i utrzymaniem kontaktu z dłużnikiem

Rozwiązanie: Wykorzystanie wszystkich kanałów komunikacji

⚫️  Prezentuj się różnymi numerami telefonów
⚫️  Stosuj masowe wysyłki SMSów i maili
⚫️  Zintegruj kanały komunikacji, żeby nie tracić wiedzy o kliencie z różnych kanałów komunikacji
⚫️  Zintegruj system z bazą i kartami klienta: zastosuj autoryzację numeru

.

Kontakt z trudnym dłużnikiem

Kontakt z trudnym dłużnikiem

Rozwiązanie: Uporządkowana wiedza o dłużniku i historii kontaktu

⚫️  Miej stały dostęp do pełnej historii kontaktu z dłużnikiem
⚫️  Korzystaj z dostępu do danych dotyczących każdej aktywności dłużnika
⚫️  Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy
⚫️  Nagrywaj trudne rozmowy i korzystaj z nich do celów szkoleniowych

Rozwiązanie: Uporządkowana wiedza o dłużniku i historii kontaktu

⚫️  Miej stały dostęp do pełnej historii kontaktu z dłużnikiem
⚫️  Korzystaj z dostępu do danych dotyczących każdej aktywności dłużnika
⚫️  Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy
⚫️  Nagrywaj trudne rozmowy i korzystaj z nich do celów szkoleniowych

.

Wydłużający się czas procesu windykacji

Wydłużający się czas procesu windykacji

Rozwiązanie: Automatyzacja procesów odzyskiwania należności

⚫️  Nie trać czasu dzięki wykrywaniu numerów nieaktywnych i poczty głosowej
⚫️  Skorzystaj z Predictive Dialing, czyli inteligentnego automatycznego wybierania numerów poza decyzją konsultantów
⚫️  Korzystaj z możliwości konsultacji lub transferu do innego konsultanta w trakcie rozmowy

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

.