.
🔘 Zintegruj wszystkie kanały komunikacji (telefon, SMS, email, formularz WWW) w jednym systemie
🔘 Zautomatyzuj wszystkie manualne procesy pracy z rekordami, bazami danych i leadami konsultantów
🔘 Uwolnij czas pracy konsultantów na kluczowe czynności sprzedażowe – nie administrację
.
🔘 Możliwość monitorowania i raportowania pracy konsultantów pod względem wykonanych ilości połączeń i ich efektów oznaczanych klasyfikatorami np. ilości umówionych spotkań, wysłanych ofert, sprzedaży.
🔘 Eliminacja czynności manualnych i błędów ludzkich w pracy konsultantów
🔘 Możliwość monitorowania i raportowania pracy konsultantów pod względem wykonanych ilości połączeń i ich efektów oznaczanych klasyfikatorami np. ilości umówionych spotkań, wysłanych ofert, sprzedaży.
🔘 Eliminacja czynności manualnych i błędów ludzkich w pracy konsultantów
.
🔘 Gromadź pełne informacje o Klientach oraz o ich interakcjach z Twoją firmą ze wszystkich kanałów komunikacji, z których korzystał Klient
🔘 Prowadź rozmowy z Klientami znając wszystkie ich potrzeby i potencjalne rozwiązania
🔘 Podnieś poziom obsługi i efektywność sprzedaży dzięki wykorzystaniu potencjału danych
.
.
🔘 Dzięki IVR Klient podczas kontaktu z Twoją firmą usłyszy profesjonalną zapowiedź głosową wraz z możliwością wyboru działu, z którym chce się połączyć
🔘 Ustaw wielopoziomowe przekierowania pomiędzy działami i osobami (tel. Stacjonarne, GSM) aby nie tracić potencjalnych Klientów
🔘 Dzięki IVR Klient podczas kontaktu z Twoją firmą usłyszy profesjonalną zapowiedź głosową wraz z możliwością wyboru działu, z którym chce się połączyć
🔘 Ustaw wielopoziomowe przekierowania pomiędzy działami i osobami (tel. Stacjonarne, GSM) aby nie tracić potencjalnych Klientów
.
🔘 Dzięki temu rozwiązaniu Klienci Twojej firmy otrzymają natychmiastowy kontakt zwrotny od konsultanta lub opiekuna handlowego w najbliższym możliwym terminie.
🔘 Raportuj i kontroluj 100% połączeń ze swoimi Klientami, wyeliminuj przypadkowość i błędy ludzkie
🔘 Podnieś sprzedaż i jakość obsługi Klienta dzięki profesjonalizacji procesów
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.
.