Oprogramowanie do sprzedaży i obsługi Klienta dla branży fotowoltaicznej

Zbuduj profesjonalny dział telesprzedaży i obsługi Klienta w oparciu o nowoczesny system Contact Center

.

Manualna obsługa połączeń i procesowanie leadów znacząco wydłuża czas pracy

Manualna obsługa połączeń i procesowanie leadów znacząco wydłuża czas pracy

Rozwiązanie: Automatyzacja procesów komunikacji z Klientami

🔘   Zintegruj wszystkie kanały komunikacji (telefon, SMS, email, formularz WWW) w jednym systemie
🔘   Zautomatyzuj wszystkie manualne procesy pracy z rekordami, bazami danych i leadami konsultantów
🔘   Uwolnij czas pracy konsultantów na kluczowe czynności sprzedażowe – nie administrację

.

Niska efektywność pracy konsultantów to mniej umówionych spotkań i mniej wysłanych ofert.

Niska efektywność pracy konsultantów to mniej umówionych spotkań i mniej wysłanych ofert.

Rozwiązanie: Automatyzacja procesów przez zaawansowane raportowanie pracy

🔘   Możliwość monitorowania i raportowania pracy konsultantów pod względem wykonanych ilości połączeń i ich efektów oznaczanych klasyfikatorami np. ilości umówionych spotkań, wysłanych ofert, sprzedaży.
🔘   Eliminacja czynności manualnych i błędów ludzkich w pracy konsultantów

Rozwiązanie: Automatyzacja procesów przez zaawansowane raportowanie pracy

🔘   Możliwość monitorowania i raportowania pracy konsultantów pod względem wykonanych ilości połączeń i ich efektów oznaczanych klasyfikatorami np. ilości umówionych spotkań, wysłanych ofert, sprzedaży.
🔘   Eliminacja czynności manualnych i błędów ludzkich w pracy konsultantów

.

Utrata szans sprzedażowych z powodu braku pełnej i rzetelnej wiedzy o Klientach

Utrata szans sprzedażowych z powodu braku pełnej i rzetelnej wiedzy o Klientach

Rozwiązanie: Karta Klienta

🔘   Gromadź pełne informacje o Klientach oraz o ich interakcjach z Twoją firmą ze wszystkich kanałów komunikacji, z których korzystał Klient
🔘   Prowadź rozmowy z Klientami znając wszystkie ich potrzeby i potencjalne rozwiązania
🔘   Podnieś poziom obsługi i efektywność sprzedaży dzięki wykorzystaniu potencjału danych

.

.

Utrata potencjalnych Klientów przez nieodebrane połączenia w trakcie i po godzinach pracy

Utrata potencjalnych Klientów przez nieodebrane połączenia w trakcie i po godzinach pracy

Rozwiązanie: Profesjonalna centrala telefoniczna i system zapowiedzi głosowych IVR

🔘   Dzięki IVR Klient podczas kontaktu z Twoją firmą usłyszy profesjonalną zapowiedź głosową wraz z możliwością wyboru działu, z którym chce się połączyć
🔘   Ustaw wielopoziomowe przekierowania pomiędzy działami i osobami (tel. Stacjonarne, GSM) aby nie tracić potencjalnych Klientów

Rozwiązanie: Profesjonalna centrala telefoniczna i system zapowiedzi głosowych IVR

🔘   Dzięki IVR Klient podczas kontaktu z Twoją firmą usłyszy profesjonalną zapowiedź głosową wraz z możliwością wyboru działu, z którym chce się połączyć
🔘   Ustaw wielopoziomowe przekierowania pomiędzy działami i osobami (tel. Stacjonarne, GSM) aby nie tracić potencjalnych Klientów

.

Utrata Klientów i szans sprzedażowych przez brak raportowania kontaktu zwrotnego

Utrata Klientów i szans sprzedażowych przez brak raportowania kontaktu zwrotnego

Rozwiązanie: System atomatycznych oddzwonień

🔘   Dzięki temu rozwiązaniu Klienci Twojej firmy otrzymają natychmiastowy kontakt zwrotny od konsultanta lub opiekuna handlowego w najbliższym możliwym terminie.
🔘   Raportuj i kontroluj 100% połączeń ze swoimi Klientami, wyeliminuj przypadkowość i błędy ludzkie
🔘   Podnieś sprzedaż i jakość obsługi Klienta dzięki profesjonalizacji procesów

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

.