Integracje Focus Contact Center

Zintegruj systemy komunikacji z popularnymi platformami CRM, Marketing Automation, eCommerce

Zarządzaj komunikację sprzedażową i obsługą klienta w jednym systemie.

Integracje Focus Contact Center z systemami CRM i Marketing Automation

Integracja dedykowana działom sprzedaży, obsługi klienta, serwisu, telemarketingu, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.

Integracje Focus Contact Center z systemami CRM i Marketing Automation

Integracja dedykowana działom sprzedaży, obsługi klienta, serwisu, telemarketingu, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.

Korzyści:

  • Poprawa wyników ilościowych i jakościowych sprzedaży
  • Podniesienie standardu obsługi Klienta
  • Pogłębienie wiedzy o Klientach i interakcjach z nimi
  • Poprawa efektywności  pracy zespołu

Kluczowe funkcje:

  • Wykonywanie i odbieranie połączeń bezpośrednio z CRM za pomocą jednego kliknięcia
  • Automatyczne logowanie wszystkich połączeń przy kontaktach w CRM
  • Nagrywanie, archiwizacja i odtworzenie rozmów w CRM
  • Tworzenie zaawansowanych raportów

Integracje Focus Contact Center z platformami eCommerce

Integracja dedykowana działom obsługi klienta, reklamacji w e-commerce, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.

Integracje Focus Contact Center z platformami eCommerce

Integracja dedykowana działom obsługi klienta, reklamacji w e-commerce, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej precyzyjną komunikację z nimi.

Korzyści:

  • Połączenie całej komunikacji z Klientami w jednym miejscu
  • Pogłębienie wiedzy o Klientach i interakcjach z nimi
  • Podniesienie satysfakcji Klienta i CLTV
  • Przyspieszenie procesu obsługi i reklamacji

Kluczowe funkcje:

  • Szybka identyfikacja Klienta w systemie
  • Logowanie i archiwizacja wszystkich interakcji w systemie
  • Zaawansowane raporty interakcji i statusów zgłoszeń
  • Ankiety satysfakcji Klienta

Integracja Focus Contact Center z komunikatorami

Integracje uławiają pracę działom telemarketingu, call center, sprzedaży, obsługi klienta umożliwiając im korzystanie z FCC za pomocą komunikatorów Messenger, Microsoft Teams.

Integracja Focus Contact Center z komunikatorami

Integracja dedykowana działom marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, które chcą osiągać lepsze wyniki poprzez lepsze zrozumienie potrzeb swoich Klientów oraz bardziej bezpośrednią komunikację z nimi.

Kluczowe korzyści i funkcje:

  • Poprawa wyników sprzedażowych dzięki włączeniu dodatkowego kanału Messenger
  • Podniesienie standardów obsługi Klienta dzięki szybszym reakcjom
  • Możliwość optymalizacji procesów dzięki zaawansowanym raportom
  • Lepsze zrozumienie potrzeb Klienta

Kluczowe korzyści i funkcje:

  • Lepsze zrozumienie procesów sprzedaży i obsługi wykorzystaniu MS Teams i danych
  • Możliwość analizy i mierzenia aktywności
  • Unifikacja różnych kanałów komunikacji z Klientami
  • Automatyzacja rutynowych czynności

Integracja Focus Contact Center z dowolnym systemem CRM, ERP, CMS

System Focus Contact Center jest zaprojektowany w sposób otwarty i posiada rozbudowane API. Wyróżnia się dużą łatwością i elastycznością w integracji z innymi rozwiązaniami CRM, marketing automation, ERP, systemami logistycznymi, platformami ecommerce, systemami windykacji, bazami danych oraz innymi systemami.

Zespół programistyczny i wdrożeniowy Focus Telecom udostępnia specjalną dokumentację oraz wsparcie doradcze dla partnerów i klientów. Nasi konsultanci posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych integracji w dużych projektach systemów IT. Jest to szczególnie istotne dla firm, które chcą lub muszą korzystać z kilku rozwiązań, jednocześnie nie rezygnując z korzyści płynących z automatyzacji procesów.

Integracja Focus Contact Center z dowolnym systemem CRM, ERP, CMS

System Focus Contact Center jest zaprojektowany w sposób otwarty i posiada rozbudowane API. Wyróżnia się dużą łatwością i elastycznością w integracji z innymi rozwiązaniami CRM, marketing automation, ERP, systemami logistycznymi, platformami ecommerce, systemami windykacji, bazami danych oraz innymi systemami.

Zespół programistyczny i wdrożeniowy Focus Telecom udostępnia specjalną dokumentację oraz wsparcie doradcze dla partnerów i klientów. Nasi konsultanci posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu zaawansowanych integracji w dużych projektach systemów IT. Jest to szczególnie istotne dla firm, które chcą lub muszą korzystać z kilku rozwiązań, jednocześnie nie rezygnując z korzyści płynących z automatyzacji procesów.