Oprogramowanie do pozyskiwania klientów i utrzymania kontaktu z klientem dla branży hotelarskiej i turystycznej

Skuteczna telefoniczna obsługa klienta i stabilne środowisko pracy działu rezerwacji.

.

Utrata potencjalnych klientów w branży hotelarskiej – niewystarczający czas reakcji na zainteresowanie rezerwacją

Utrata potencjalnych klientów w branży hotelarskiej – niewystarczający czas reakcji na zainteresowanie rezerwacją

Rozwiązanie: Automatyzacja telefonicznego kontaktu z klientem

🔘   Rejestruj i monitoruj połączenia w systemie
🔘   Zastosuj automatyczne oddzwonienia po nieodebranych połączeniach
🔘   Zintegruj system do rezerwacji z systemem do komunikacji

.

Brak wsparcia w utrzymaniu relacji z klientem

Brak wsparcia w utrzymaniu relacji z klientem

Rozwiązanie: Gromadź wiedzę o kliencie i korzystaj z niej

🔘   Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z klientem
🔘   Dowiedz się, kto jest Twoim stałym klientem, personalizuj ofertę i nie płać pośrednikom za rezerwację
🔘   Automatycznie lub ręcznie łącz wiadomości i rozmowy dotyczące tej samej rezerwacji
🔘   Korzystaj z funkcji utrzymania relacji i kieruj gości do konsultantów, z którymi wcześniej rozmawiali

Rozwiązanie: Gromadź wiedzę o kliencie i korzystaj z niej

🔘   Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z klientem
🔘   Dowiedz się, kto jest Twoim stałym klientem, personalizuj ofertę i nie płać pośrednikom za rezerwację
🔘   Automatycznie lub ręcznie łącz wiadomości i rozmowy dotyczące tej samej rezerwacji
🔘   Korzystaj z funkcji utrzymania relacji i kieruj gości do konsultantów, z którymi wcześniej rozmawiali

.

Problemy z pozyskiwaniem klientów

Problemy z pozyskiwaniem klientów

Rozwiązanie: wykorzystanie potencjału strony internetowej i kampanii wychodzących

🔘   Widget kontaktowy SiteCall na stronie, który zwiększa liczbę telefonów od odwiedzających stronę
🔘   Wykorzystaj formularz www
🔘   Rób i monitoruj efektywne masowe wysyłki SMS i mail z ofertami

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

.