.
🔘 Rejestruj i monitoruj połączenia w systemie
🔘 Zastosuj automatyczne oddzwonienia po nieodebranych połączeniach
🔘 Zintegruj system do rezerwacji z systemem do komunikacji
.
🔘 Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z klientem
🔘 Dowiedz się, kto jest Twoim stałym klientem, personalizuj ofertę i nie płać pośrednikom za rezerwację
🔘 Automatycznie lub ręcznie łącz wiadomości i rozmowy dotyczące tej samej rezerwacji
🔘 Korzystaj z funkcji utrzymania relacji i kieruj gości do konsultantów, z którymi wcześniej rozmawiali
🔘 Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z klientem
🔘 Dowiedz się, kto jest Twoim stałym klientem, personalizuj ofertę i nie płać pośrednikom za rezerwację
🔘 Automatycznie lub ręcznie łącz wiadomości i rozmowy dotyczące tej samej rezerwacji
🔘 Korzystaj z funkcji utrzymania relacji i kieruj gości do konsultantów, z którymi wcześniej rozmawiali
.
🔘 Widget kontaktowy SiteCall na stronie, który zwiększa liczbę telefonów od odwiedzających stronę
🔘 Wykorzystaj formularz www
🔘 Rób i monitoruj efektywne masowe wysyłki SMS i mail z ofertami
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.
.