🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Elastyczny Program do Obsługi Klienta – Maksymalna Skuteczność w Rozwiązywaniu Problemów Klientów!

Zminimalizuj Czas Reakcji na Problemy Klientów

System obsługi klienta - FocusTelecom
System obsługi klienta - FocusTelecom

System obsługi klienta – miej wszystkie informacje w jednym miejscu

Współczesny klient kontaktuje się z firmą na różne sposoby. Korzysta z telefonu, maila, czatu na stronie, mediów społecznościowych. Dlatego warto mieć pełną kontrolę nad procesem obsługi, czyli widzieć zgłoszenia ze wszystkich kanałów i szybko reagować na zapytania. System do obsługi klienta pozwoli na zintegrowanie wiedzy o wszystkich interakcjach z klientem z każdego kanału komunikacji.

Skróć czas obsługi klienta

Odpowiadaj na potrzeby klienta już podczas pierwszego kontaktu. Program do obsługi klienta pozwala na sprawne zarządzanie wszystkimi rodzajami zgłoszeń od klientów. Dzięki temu klient nie będzie czekał zbyt długo na odpowiedź i nie straci cierpliwości. Przydzielaj priorytety i kategorie do każdej sprawy i miej pewność, że obsłużysz klienta na najwyższym poziomie.

System obsługi klienta - FocusTelecom

Dołącz do firm, które wybrały system ticketing od Focus Telecom

System obsługi klienta - FocusTelecom
System obsługi klienta - FocusTelecom

Analizuj nagrania rozmów i konwersacje

W systemach do obsługi klienta wszystkie rodzaje interakcji z klientem są zapisywane. Dzięki temu zyskujesz nie tylko wiedzę o jakości obsługi, ale również bezcenny materiał szkoleniowy. Analiza nagrań rozmów i konwersacji pozwala namierzyć typowe problemy i stworzyć procedury, które przyspieszą ich rozwiązanie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Zdecyduj się na system, który umożliwia łatwą integrację z innymi narzędziami biznesowymi, na przykład systemami CRM, komunikatorami, czy platformami e-commerce. Dzięki temu wdrożenie będzie szybkie i nie stracisz dotychczasowych danych, a pracownicy będą mogli faktycznie korzystać z jednego interfejsu. Focus Desk połączysz m.in. z: Atomstore, Idosellem, Shoperem, PrestaShopem, Magento, Messengerem, Salesforce’em, Hubspotem, Livespace’em.

System obsługi klienta - FocusTelecom
System obsługi klienta - FocusTelecom

Komfort pracy konsultantów

Systemy obsługi klienta wspierają wydajność pracy konsultantów. Każdy pracownik może łatwo odnaleźć w systemie potrzebne informacje i nie musi korzystać z kilku platform. Program do obsługi klienta ułatwia współpracę wewnętrzną dzięki czytelnym dashboardom i monitorowaniu wyników na żywo. Konsultanci znają swoje zadania i możliwości, mają dostęp do najważniejszych informacji, a w rezultacie są lepiej przygotowani do interakcji z klientem i rozwiązania jego problemu.

System obsługi klienta – najlepsze praktyki

Postaw na Omnichannel

Komunikacja omnichannel to współczesna podstawa dobrych relacji z klientem. Dodaj czat lub widget kontaktowy na stronę, oraz ułatw kontakt telefoniczny i mailowy. Daj możliwość kontaktu przez Facebook Messengera. Całą komunikację z klientem obsłużysz w jednym systemie. Z całą pewnością w ten sposób podniesiesz oceny jakości obsługi!

Zadbaj o zespół

Bez dobrze działającego zespołu nie uda się podnieść jakości obsługi klienta. Podnieś komfort pracy swojego zespołu poprzez podpowiedzi, skrypty oraz dostęp do informacji nie tylko o kliencie, ale też do codziennych statystyk i zadań. Daj pracownikom wgląd w poziom realizacji celu na dany okres i zachęć ich do poprawy wyników.

Postaw na automatyzację

Automatyzuj powtarzalne czynności, korzystaj z szablonów wiadomości i tym samym podnoś efektywność zespołu obsługowego. Wykorzystaj także interaktywne menu głosowe IVR, który skieruje dzwoniącego klienta do odpowiedniego działu i doradcy i skróci jego czas oczekiwania na rozwiązanie problemu.

Pobierz Ofertę

Dowiedz się, dlaczego Focus Desk podniesie tempo i poziom obsługi klienta w Twojej firmie

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.