Podłącz telefon do Salesforce’a

Szybsza i bardziej efektywna wielokanałowa komunikacja z klientem bezpośrednio z Salesforce

.

Focus CTI for Salesforce łatwo integruje platformę do zarządzania, monitoringu i analizy komunikacji firmowej Focus Contact Center bezpośrednio z Salesforce.

Od tej pory nie ucieknie Ci żaden kontakt. Nie musisz tracisz czasu na przechodzenie między systemami i nie martwisz się o spójność danych – pracujesz cały czas bezpośrednio w Salesforce.

.

.

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

  • Oszczędzaj czas Twojego zespołu – automatyzuj rutynowe działania, ustawiaj
    priorytety, zbieraj wszystkie funkcje i statystyki w jednym miejscu.
  • Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych w Salesforce,
    importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych
    raportów.
  • Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
    połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.

.

Wielokanałowość

Komunikuj się tak, jak oczekują Twoi klienci
przez sms, czat, email, telefon

Workflow

Zapisuj dane i notatki z rozmów bezpośrednio w
Salesforce i twórz z nich zadania.

Rozmowa

Dzwoń do klienta jednym kliknięciem, bez ręcznego
wybierania numeru i pomyłek.

.

Nagrywaj i Zabezpieczaj

Żadne szczegóły Ci nie uciekną

  • Zabezpiecz interesy firmy nagrywając rozmowy z klientami i używając ich jako
    dowodów w sprawach spornych.
  • Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie
    odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem
    ich danych osobowych.
  •  Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z
    dostępnością roczną nawet 99,99%.

.

Nagrywanie

Automatycznie nagrywaj wszystkie rozmowy
handlowców z klientami.

Odtwarzanie

Odtwarzaj zapisane rozmowy
bezpośrednio z karty klienta.

WebRTC

Wykorzystuj najnowszy i najbezpieczniejszy
standard przesyłu głosu przez Internet.

.

Monitoruj i Raportuj

Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym

  • Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności
    przynoszące najwyższe zyski.
  • Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Salesforce i Focus
    Contact Center.
  • Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych
    ankiet telefonicznych.

.

Wallboard

Motywuj handlowców do podnoszenia wyników
pokazując im statystyki komunikacji z klientami
na dużym ekranie.

Statystyki

Śledź na żywo każdy szczegół
komunikacji z Twoimi klientami.

Raporty

Porównuj statystyki rozmów z danymi z Salesforce
obserwuj trendy i podejmuj decyzje na
podstawie twardych liczb.

.

.

Kontakt

Zacznij sprzedawać więcej i obsługiwać lepiej
przez Salesforce – skontaktuj się z nami!