Integracja CTI dla Salesforce

Podłącz swoje telefony do systemu Salesforce. 

Szybsza i bardziej efektywna wielokanałowa
komunikacja z klientem bezpośrednio z CRM

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

  • Oszczędzaj czas Twojego zespołu – automatyzuj rutynowe działania, ustawiaj
    priorytety, zbieraj wszystkie funkcje i statystyki w jednym miejscu.
  • Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych w Salesforce,
    importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
  • Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
    połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.

.

Wielokanałowość

Komunikuj się tak, jak oczekują Twoi klienci
przez sms, czat, email, telefon

Workflow

Zapisuj dane i notatki z rozmów bezpośrednio w
Salesforce i twórz z nich zadania.

Rozmowa

Dzwoń do klienta jednym kliknięciem, bez ręcznego wybierania numeru i pomyłek.

.

Nagrywaj i Zabezpieczaj

Żadne szczegóły Ci nie uciekną

  • Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
  •  Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.

Nagrywanie

Automatycznie nagrywaj wszystkie rozmowy handlowców z klientami.

Odtwarzanie

Odtwarzaj zapisane rozmowy
bezpośrednio z karty klienta.

WebRTC

Wykorzystuj najnowszy i najbezpieczniejszy
standard przesyłu głosu przez Internet.

.

Monitoruj i Raportuj

Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym

  • Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
  • Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Salesforce i Focus Contact Center.
  • Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.

.

Wallboard

Motywuj handlowców do podnoszenia wyników pokazując im statystyki komunikacji z klientami na dużym ekranie.

Statystyki

Śledź na żywo każdy szczegół
komunikacji z Twoimi klientami.

Raporty

Porównuj statystyki rozmów z danymi z Salesforce obserwuj trendy i podejmuj decyzje na podstawie twardych liczb.

.

.

Pobierz ofertę

Zacznij sprzedawać więcej i obsługiwać lepiej
przez Salesforce – skontaktuj się z nami!