Integracja CTI dla Salesforce

Podłącz swoje telefony do systemu Salesforce. 

Szybsza i bardziej efektywna wielokanałowa
komunikacja z klientem bezpośrednio z CRM

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

  • Oszczędzaj czas Twojego zespołu – automatyzuj rutynowe działania, ustawiaj
    priorytety, zbieraj wszystkie funkcje i statystyki w jednym miejscu.
  • Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych w Salesforce,
    importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
  • Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
    połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.

.

Dzwoń

Odbieraj

Nagrywaj

.

Nagrywaj i Zabezpieczaj

Żadne szczegóły Ci nie uciekną

  • Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
  •  Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.

.

Raportuj aktywności

Zbieraj dane

Zwiększaj sprzedaż

.

Monitoruj i Raportuj

Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym

  • Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
  • Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Salesforce i Focus Contact Center.
  • Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.

.

Wypełnij formularz i poznaj szczegóły: