Oszczędzaj czas Twojego zespołu – automatyzuj rutynowe działania, ustawiaj priorytety, zbieraj wszystkie funkcje i statystyki w jednym miejscu.
Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych w Salesforce, importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.
.
Dzwoń
Odbieraj
Nagrywaj
.
Nagrywaj i Zabezpieczaj
Żadne szczegóły Ci nie uciekną
Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.
.
Raportuj aktywności
Zbieraj dane
Zwiększaj sprzedaż
.
Monitoruj i Raportuj
Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym
Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w Salesforce i Focus Contact Center.
Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.
.
Poproś o wycenę
Zostaw dane kontaktowe, aby otrzymać szczegółową ofertę cenową