Wirtualne Centrale Telefoniczne  – PBX dla Firm

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Zapowiedzi głosowe IVR

Ustaw samodzielnie nielimitowaną ilość zapowiedzi głosowych. Zbuduj ścieżki które wybierać będzie Twój klient, określ autoryzację, ustal przekierowania na pocztę głosową i wybierz dowolną muzykę podczas oczekiwania na połączenie. Wykorzystaj w tym celu popularne pliki mp3 oraz nasz kreator IVR.

Numeracja i telefony komórkowe

Podepnij do centrali wszystkie telefony komórkowe swoich pracowników oraz wykorzystaj numery telefoniczne od dowolnego dostawcy Sip-Trunk w Polsce lub numery zagraniczne.

Nagrywanie i archiwizacja rozmów

Rejestruj rozmowy konsultantów korzystając z nielimitowanej przestrzeni dyskowej.  Zapewnij bezpieczeństwo swoim rozmówcom poprzez nierejestrowanie danych wrażliwych jak dane osobowe czy karty kredytowej.

Billing, statystyki i raporty

Generuj samodzielnie w wygodnym dla Ciebie momencie billingi, statystyki i raporty. Importuj oraz eksportuj książki kontaktowe. Dzięki temu zupełnie inaczej spojrzysz na komunikację w Twojej firmie.

Grupowanie numerów i użytkowników

Zbierz dowolną ilość użytkowników w ramach grupy identyfikowanej wspólnym numerem (wewnętrznym lub miejskim) i sygnalizuj im połączenie losowo, grupowo, liniowo lub karuzelowo.

Szybka i wygodna konfiguracja

Oszczędź czas swojego działu IT, który nie będzie musiał już martwić się o sprzęt. To my odpowiadamy za techniczne aspekty funkcjonowania centrali. Poznaj proces migracji do wirtualnej centrali telefonicznej Focus PBX.

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

Najważniejsze funkcje systemu

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Nagrywanie i archiwizacja rozmów
  • Transfery połączeń do innych użytkowników
  • Raportowanie

Efekty korzystania z Wirtualnej centrali

  • Usprawnienie i przyspieszenie obsługi
  • Poprawa jakości obsługi dzwoniących
  • Łatwy dostęp do bazy wiedzy dla konsultantów
  • Wzrost liczby korzystających z infolinii z każdym miesiącem

Sprawdź działanie systemu URUCHOM DEMO

Podstawowe funkcjonalności wirtualnej centrali Focus PBX

Fax2mail

Wysyłaj i odbieraj faxy w formie elektronicznej wykorzystując nawet stary analogowy fax. Oszczędzaj w ten sposób na papierze, prądzie i czasie. Zarządzaj samodzielnie harmonogramem wysyłek i uprawnieniami użytkowników w panelu Focus PBX.

Call pickup

Ustal kto może odebrać połączenie w przypadku niedostępności danej osoby lub grupy. Uniknij przekierowania połączenia do osób niekompetentnych lub niepowołanych. Wykorzystaj przejęcie połączenia przychodzącego w przypadku dowolnej sytuacji (np. przerwa obiadowa).

Czarna/Biała lista

Samodzielnie zablokuj możliwość połączenia z wybranymi numerami (Czarna lista) lub ustal listę numerów z którymi połączenie będzie możliwe (Biała lista). Kontroluj w ten sposób koszty oraz komunikację wychodzącą firmy.

Limity kwotowe

Kontroluj koszty połączeń telefonicznych w firmie poprzez okresowe limity kwotowe (dzienne, miesięczne, tygodniowe) lub ustalone na danego użytkownika. Dzięki temu zarządzanie kosztami połączeń stanie się niezwykle łatwe i efektywne.

Prezentacja wybranym numerem

Ustal jakim numerem będą prezentowane indywidualne, grupowe lub wszystkie połączenia wychodzące z Twojej firmy. W ten sposób ustalisz wspólną identyfikację połączeń która ułatwi życie Twoim klientom lub kontrahentom.

 

Uruchom demo

W ramach systemu otrzymujesz

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

SLA – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

Aktualizacje automatyczne

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Dodatkowe opcje

Kolejki przelewowe

Zapewnij dodzwanialność i skróć czas oczekiwania na połączenie do Twojej firmy dzięki kolejkom przelewowym przekazującymi połączenie według wybranych warunków takich jak czas oczekiwania czy ilość jednoczesnych połączeń.

SLA Progress / Progress+ / Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

SLA Progress / Progress+ / Premium

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

Szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Szkolenie pracowników

szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

3 kroki migracji do wirtualnej centrali Focus PBX

1. Przeniesienie numeracji

Istniejąca numeracja – konieczne jest przeniesienie numerów do naszego lub zewnętrznego Sip-Trunka.

Nowa numeracja – przydzielamy naszym klientom nowe numery telefoniczne.

2. Konfiguracja aparatów

Twoje aparaty analogowe – konieczne wpięcie aparatów do bramki VOIP.

Twoje aparaty cyfrowe – konfiguracja według podanego przez nas linka.

Nasze nowe aparaty cyfrowe – konfiguracja automatyczna.

3. Konfiguracja centrali

Wdrożenie  – w ramach zawartej z nami umowy zapewniamy wdrożenie oraz podstawowe szkolenie w siedzibie naszego klienta.

Szkolenie – szkolenie wprowadzające dla przyszłego administratora centrali otrzymujesz w pakiecie.

Konfiguracja – pomożemy Ci także z konfiguracją systemu tak aby spełniał on swoje zadanie oraz oczekiwania.

Klienci Focus Telecom Polska

provident_colour_logo_rgb

Panattoni_logo

Eobuwie logo

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

Najważniejsze funkcje systemu

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Nagrywanie i archiwizacja rozmów
  • Transfery połączeń do innych użytkowników
  • Raportowanie

Efekty korzystania z Wirtualnej centrali

  • Usprawnienie i przyspieszenie obsługi
  • Poprawa jakości obsługi dzwoniących
  • Łatwy dostęp do bazy wiedzy dla konsultantów
  • Wzrost liczby korzystających z infolinii z każdym miesiącem

Sprawdź działanie systemu URUCHOM DEMO

Wirtualna Centrala PBX

PBX Focus Telecom (ang. Private Branch Exchange) czyli virtual PBX, hosted PBX lub Cloud PBX to chmurowy system firmowych central telefonicznych, który obsługuje połączenia w firmie. PBX zapewnia firmie oszczędności rzędu 50 do 85% w stosunku do kosztów komunikacji telefonicznej przy tradycyjnej stacjonarnej centrali. Decydując się na wdrożenie PBX, oszczędzasz na zakupie, utrzymaniu i ewentualnej modernizacji fizycznej infrastruktury oraz unikasz wysokich opłat telekomunikacyjnych. Za to wszystko odpowiedzialny będzie usługodawca.

Korzyści z posiadania PBX

PBX Focus Telecom to narzędzie idealne dla firm stawiających na rozwój, które chcą rozbudować swoją infrastrukturę telekomunikacyjną, poszerzają swoją działalność i pragną skupić się na swojej działalności, a nie na długotrwałych wdrożeniach skomplikowanych rozwiązań. PBX to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne, które jest skalowalne zgodnie z potrzebami Twojego przedsiębiorstwa.

Centrala PBX Sip Trunk: system telekomunikacyjny VoIP dla firm

PBX

PBX Focus Telecom (ang. Private Branch Exchange) czyli virtual PBX, hosted PBX lub Cloud PBX to chmurowy system firmowych central telefonicznych, który obsługuje połączenia w firmie. PBX zapewnia firmie oszczędności rzędu 50 do 85% w stosunku do kosztów komunikacji telefonicznej przy tradycyjnej stacjonarnej centrali. Decydując się na wdrożenie PBX, oszczędzasz na zakupie, utrzymaniu i ewentualnej modernizacji fizycznej infrastruktury oraz unikasz wysokich opłat telekomunikacyjnych. Za to wszystko odpowiedzialny będzie usługodawca.

 

Korzyści z posiadania PBX

 

PBX Focus Telecom to narzędzie idealne dla firm stawiających na rozwój, które chcą rozbudować swoją infrastrukturę telekomunikacyjną, poszerzają swoją działalność i pragną skupić się na swojej działalności, a nie na długotrwałych wdrożeniach skomplikowanych rozwiązań. PBX to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne, które jest skalowalne zgodnie z potrzebami Twojego przedsiębiorstwa.

Główne korzyści to:

  • oszczędność pieniędzy

Zlikwidowanie wydatków na: połączenia między oddziałami (w PBX są bezpłatne), ewentualną rozbudowę (nie ma potrzeby fizycznych modyfikacji, wystarczy jedynie zakup licencji na więcej stanowisk), modernizację (nie ma potrzeby zakupu nowego oprogramowania), zasilanie i zabezpieczenia dla centrali (nie ma jej fizycznie w Twojej firmie), utrzymanie i serwis.

Koszty utrzymania PBX to opłaty za internet i opłata dla usługodawcy.

  • oszczędność czasu

Bardzo szybkie i sprawne wdrożenie PBX trwa około kilku dni. Nie będzie trzeba także uwzględniać przerw w użytkowaniu związanych z konserwacją, a dział IT nie musi zajmować się utrzymaniem sprzętu

  • biznesowe ułatwienia

Współpraca z jednym dostawca – eleminuje problemy finansowo-logistyczne. Możliwość zdalnego użytkowania centrali i zdalnego sterowania. Możliwość automatycznych przekierowań między oddziałami – wyrównywanie obciążeń.

  • wygoda użytkowania

Użytkowanie nie wymaga długotrwałych szkoleń, jest intuicyjne, a znacznie usprawnia codzienne działania komunikacyjne.

 

Jak wybrać najlepsze rozwiązanie PBX?

 

Kompleksowość: powinno zawierać wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych (IVR), możliwość kolejkowania połączeń, reguły blokowania numerów, przyjazny panel konfiguracji itp.

 

Kompatybilność: bardzo ważna jest możliwość integracji z firmowymi systemami, np. z CRM. Powinno mieć możliwość rozbudowy do poziomu call/contact center, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

 

Autorskie rozwiązanie – PBX Focus Telecom jest autorskim rozwiązaniem, stale wspieranym i rozwijanym. Dzięki temu można je dostosować do indywidualnych potrzeb danej firmy.

 

Wsparcie techniczne – kompetentna obsługa dostępna całą dobę – wysokie SLA.

 

Funkcje PBX Focus Telecom:

 

  • obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • możliwość przekierowania połączeń,
  • przyjazny dla użytkownika i łatwy w obsłudze panel,
  • łatwo konfigurowalne menu IVR (Interactive Voice Response),
  • nagrywanie i archiwizowanie rozmów,
  • generowanie billingów, statystyk i raportów,
  • przenoszenie numerów,
  • możliwość przejęcia połączeń,
  • grupy pościgowe,
  • konta użytkowników z różnym poziomem dostępu.

10482