Chat with us, powered by LiveChat

Wirtualne Centrale Telefoniczne  – PBX dla Firm

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Wirtualne Centrale Telefoniczne  – PBX dla Firm

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

Zapowiedzi głosowe IVR

Ustaw samodzielnie nielimitowaną ilość zapowiedzi głosowych. Zbuduj ścieżki które wybierać będzie Twój klient, określ autoryzację, ustal przekierowania na pocztę głosową i wybierz dowolną muzykę podczas oczekiwania na połączenie. Wykorzystaj w tym celu popularne pliki mp3 oraz nasz kreator IVR.

Numeracja i telefony komórkowe

Podepnij do centrali wszystkie telefony komórkowe swoich pracowników oraz wykorzystaj numery telefoniczne od dowolnego dostawcy Sip-Trunk w Polsce lub numery zagraniczne.

Nagrywanie i archiwizacja rozmów

Rejestruj rozmowy konsultantów korzystając z nielimitowanej przestrzeni dyskowej.  Zapewnij bezpieczeństwo swoim rozmówcom poprzez nierejestrowanie danych wrażliwych jak dane osobowe czy karty kredytowej.

Billing, statystyki i raporty

Generuj samodzielnie w wygodnym dla Ciebie momencie billingi, statystyki i raporty. Importuj oraz eksportuj książki kontaktowe. Dzięki temu zupełnie inaczej spojrzysz na komunikację w Twojej firmie.

Grupowanie numerów i użytkowników

Zbierz dowolną ilość użytkowników w ramach grupy identyfikowanej wspólnym numerem (wewnętrznym lub miejskim) i sygnalizuj im połączenie losowo, grupowo, liniowo lub karuzelowo.

Szybka i wygodna konfiguracja

Oszczędź czas swojego działu IT, który nie będzie musiał już martwić się o sprzęt. To my odpowiadamy za techniczne aspekty funkcjonowania centrali. Poznaj proces migracji do wirtualnej centrali telefonicznej Focus PBX.

Podstawowe funkcjonalności wirtualnej centrali Focus PBX

Fax2mail

Wysyłaj i odbieraj faxy w formie elektronicznej wykorzystując nawet stary analogowy fax. Oszczędzaj w ten sposób na papierze, prądzie i czasie. Zarządzaj samodzielnie harmonogramem wysyłek i uprawnieniami użytkowników w panelu Focus PBX.

Call pickup

Ustal kto może odebrać połączenie w przypadku niedostępności danej osoby lub grupy. Uniknij przekierowania połączenia do osób niekompetentnych lub niepowołanych. Wykorzystaj przejęcie połączenia przychodzącego w przypadku dowolnej sytuacji (np. przerwa obiadowa).

Czarna/Biała lista

Samodzielnie zablokuj możliwość połączenia z wybranymi numerami (Czarna lista) lub ustal listę numerów z którymi połączenie będzie możliwe (Biała lista). Kontroluj w ten sposób koszty oraz komunikację wychodzącą firmy.

Limity kwotowe

Kontroluj koszty połączeń telefonicznych w firmie poprzez okresowe limity kwotowe (dzienne, miesięczne, tygodniowe) lub ustalone na danego użytkownika. Dzięki temu zarządzanie kosztami połączeń stanie się niezwykle łatwe i efektywne.

Prezentacja wybranym numerem

Ustal jakim numerem będą prezentowane indywidualne, grupowe lub wszystkie połączenia wychodzące z Twojej firmy. W ten sposób ustalisz wspólną identyfikację połączeń która ułatwi życie Twoim klientom lub kontrahentom.

W ramach systemu otrzymujesz

Opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

SLA – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

Aktualizacje automatyczne

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Dodatkowe opcje

Kolejki przelewowe

Zapewnij dodzwanialność i skróć czas oczekiwania na połączenie do Twojej firmy dzięki kolejkom przelewowym przekazującymi połączenie według wybranych warunków takich jak czas oczekiwania czy ilość jednoczesnych połączeń.

SLA Progress / Progress+ / Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

SLA Progress / Progress+ / Premium

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

Szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Szkolenie pracowników

szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

3 kroki migracji do wirtualnej centrali Focus PBX

1. Przeniesienie numeracji

Istniejąca numeracja – konieczne jest przeniesienie numerów do naszego lub zewnętrznego Sip-Trunka.

Nowa numeracja – przydzielamy naszym klientom nowe numery telefoniczne.

2. Konfiguracja aparatów

Twoje aparaty analogowe – konieczne wpięcie aparatów do bramki VOIP.

Twoje aparaty cyfrowe – konfiguracja według podanego przez nas linka.

Nasze nowe aparaty cyfrowe – konfiguracja automatyczna.

3. Konfiguracja centrali

Wdrożenie  – w ramach zawartej z nami umowy zapewniamy wdrożenie oraz podstawowe szkolenie w siedzibie naszego klienta.

Szkolenie – szkolenie wprowadzające dla przyszłego administratora centrali otrzymujesz w pakiecie.

Konfiguracja – pomożemy Ci także z konfiguracją systemu tak aby spełniał on swoje zadanie oraz oczekiwania.

Klienci Focus Telecom Polska

Panattoni_logo

provident_colour_logo_rgb

Eobuwie logo

Wirtualna Centrala PBX

PBX Focus Telecom (ang. Private Branch Exchange) czyli virtual PBX, hosted PBX lub Cloud PBX to chmurowy system firmowych central telefonicznych, który obsługuje połączenia w firmie. PBX zapewnia firmie oszczędności rzędu 50 do 85% w stosunku do kosztów komunikacji telefonicznej przy tradycyjnej stacjonarnej centrali. Decydując się na wdrożenie PBX, oszczędzasz na zakupie, utrzymaniu i ewentualnej modernizacji fizycznej infrastruktury oraz unikasz wysokich opłat telekomunikacyjnych. Za to wszystko odpowiedzialny będzie usługodawca.

Korzyści z posiadania PBX

PBX Focus Telecom to narzędzie idealne dla firm stawiających na rozwój, które chcą rozbudować swoją infrastrukturę telekomunikacyjną, poszerzają swoją działalność i pragną skupić się na swojej działalności, a nie na długotrwałych wdrożeniach skomplikowanych rozwiązań. PBX to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne, które jest skalowalne zgodnie z potrzebami Twojego przedsiębiorstwa.

Centrala PBX Sip Trunk: system telekomunikacyjny VoIP dla firm

PBX

PBX Focus Telecom (ang. Private Branch Exchange) czyli virtual PBX, hosted PBX lub Cloud PBX to chmurowy system firmowych central telefonicznych, który obsługuje połączenia w firmie. PBX zapewnia firmie oszczędności rzędu 50 do 85% w stosunku do kosztów komunikacji telefonicznej przy tradycyjnej stacjonarnej centrali. Decydując się na wdrożenie PBX, oszczędzasz na zakupie, utrzymaniu i ewentualnej modernizacji fizycznej infrastruktury oraz unikasz wysokich opłat telekomunikacyjnych. Za to wszystko odpowiedzialny będzie usługodawca.

 

Korzyści z posiadania PBX

 

PBX Focus Telecom to narzędzie idealne dla firm stawiających na rozwój, które chcą rozbudować swoją infrastrukturę telekomunikacyjną, poszerzają swoją działalność i pragną skupić się na swojej działalności, a nie na długotrwałych wdrożeniach skomplikowanych rozwiązań. PBX to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne, które jest skalowalne zgodnie z potrzebami Twojego przedsiębiorstwa.

Główne korzyści to:

  • oszczędność pieniędzy

Zlikwidowanie wydatków na: połączenia między oddziałami (w PBX są bezpłatne), ewentualną rozbudowę (nie ma potrzeby fizycznych modyfikacji, wystarczy jedynie zakup licencji na więcej stanowisk), modernizację (nie ma potrzeby zakupu nowego oprogramowania), zasilanie i zabezpieczenia dla centrali (nie ma jej fizycznie w Twojej firmie), utrzymanie i serwis.

Koszty utrzymania PBX to opłaty za internet i opłata dla usługodawcy.

  • oszczędność czasu

Bardzo szybkie i sprawne wdrożenie PBX trwa około kilku dni. Nie będzie trzeba także uwzględniać przerw w użytkowaniu związanych z konserwacją, a dział IT nie musi zajmować się utrzymaniem sprzętu

  • biznesowe ułatwienia

Współpraca z jednym dostawca – eleminuje problemy finansowo-logistyczne. Możliwość zdalnego użytkowania centrali i zdalnego sterowania. Możliwość automatycznych przekierowań między oddziałami – wyrównywanie obciążeń.

  • wygoda użytkowania

Użytkowanie nie wymaga długotrwałych szkoleń, jest intuicyjne, a znacznie usprawnia codzienne działania komunikacyjne.

 

Jak wybrać najlepsze rozwiązanie PBX?

 

Kompleksowość: powinno zawierać wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych (IVR), możliwość kolejkowania połączeń, reguły blokowania numerów, przyjazny panel konfiguracji itp.

 

Kompatybilność: bardzo ważna jest możliwość integracji z firmowymi systemami, np. z CRM. Powinno mieć możliwość rozbudowy do poziomu call/contact center, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

 

Autorskie rozwiązanie – PBX Focus Telecom jest autorskim rozwiązaniem, stale wspieranym i rozwijanym. Dzięki temu można je dostosować do indywidualnych potrzeb danej firmy.

 

Wsparcie techniczne – kompetentna obsługa dostępna całą dobę – wysokie SLA.

 

Funkcje PBX Focus Telecom:

 

  • obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • możliwość przekierowania połączeń,
  • przyjazny dla użytkownika i łatwy w obsłudze panel,
  • łatwo konfigurowalne menu IVR (Interactive Voice Response),
  • nagrywanie i archiwizowanie rozmów,
  • generowanie billingów, statystyk i raportów,
  • przenoszenie numerów,
  • możliwość przejęcia połączeń,
  • grupy pościgowe,
  • konta użytkowników z różnym poziomem dostępu.

10482