Zobacz video
Zamów demo

Podnieś jakość obsługi dzięki wirtualnej centrali telefonicznej

Rozbuduj lub zmodernizuj infrastrukturę telefoniczną Twojej firmy!

Omów Focus PBX w Twojej firmie

połączenia przychodzącepołączenia wychodzącetelefony komórkowe w wirtualnej centralikonferencjafax2mailwideokonferencjapoczta głosowagrupy numerówoszczędności

Wirtualna centrala telefoniczna z którą rozwiniesz komunikację Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Wirtualna centrala

telefoniczna z którą

rozwiniesz komunikację

Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

Zaawansowane funkcje wirtualnej centrali telefonicznej

Zaawansowane funkcje wirtualnej centrali Focus PBX

Zapowiedzi głosowe IVR

Ustaw samodzielnie nielimitowaną ilość zapowiedzi głosowych. Zbuduj ścieżki które wybierać będzie Twój klient, określ autoryzację, ustal przekierowania na pocztę głosową i wybierz dowolną muzykę podczas oczekiwania na połączenie. Wykorzystaj w tym celu popularne pliki mp3 oraz nasz kreator IVR.

Zapowiedzi głosowe IVR

Ustaw samodzielnie nielimitowaną ilość zapowiedzi głosowych. Zbuduj ścieżki które wybierać będzie Twój klient, określ autoryzację, ustal przekierowania na pocztę głosową i wybierz dowolną muzykę podczas oczekiwania na połączenie. Wykorzystaj w tym celu popularne pliki mp3 oraz nasz kreator IVR.

Numeracja i telefony komórkowe

Podepnij do centrali wszystkie telefony komórkowe swoich pracowników oraz wykorzystaj numery telefoniczne od dowolnego dostawcy Sip-Trunk w Polsce.

Podepnij do centrali wszystkie telefony komórkowe swoich pracowników oraz wykorzystaj numery telefoniczne od dowolnego dostawcy Sip-Trunk w Polsce lub numery zagraniczne.

Numeracja i telefony komórkowe

Nagrywanie i archiwizacja rozmów

Rejestruj rozmowy konsultantów korzystając z nielimitowanej przestrzeni dyskowej.  Zapewnij bezpieczeństwo swoim rozmówcom poprzez nierejestrowanie danych wrażliwych jak dane osobowe czy karty kredytowej.

Nagrywanie i archiwizacja rozmów

Rejestruj rozmowy konsultantów korzystając z nielimitowanej przestrzeni dyskowej.  Zapewnij bezpieczeństwo swoim rozmówcom poprzez nierejestrowanie danych wrażliwych jak dane osobowe czy karty kredytowej.

Billing, statystyki i raporty

Generuj samodzielnie w wygodnym dla Ciebie momenty billingi, statystyki i raporty. Importuj oraz eksportuj książki kontaktowe. Dzięki temu zupełnie inaczej spojrzysz na komunikację w Twojej firmie.

Generuj samodzielnie w wygodnym dla Ciebie momencie billingi, statystyki i raporty. Importuj oraz eksportuj książki kontaktowe. Dzięki temu zupełnie inaczej spojrzysz na komunikację w Twojej firmie.

Billing, statystyki i raporty

Grupowanie numerów i użytkowników

Zbierz dowolną ilość użytkowników w ramach grupy identyfikowanej wspólnym numerem (wewnętrznym lub miejskim) i sygnalizuj im połączenie losowo, linniowo lub karuzelowo.

Grupowanie numerów i użytkowników

Zbierz dowolną ilość użytkowników w ramach grupy identyfikowanej wspólnym numerem (wewnętrznym lub miejskim) i sygnalizuj im połączenie losowo, grupowo, liniowo lub karuzelowo.

Oszczędź czas swojego działu IT, który nie będzie musiał już martwić się o sprzęt. To my odpowiadamy za techniczne aspekty funkcjonowania centrali. Poznaj proces migracji do wirtualnej centrali telefonicznej Focus PBX.

Szybka i wygodna konfiguracja

Szybka i wygodna konfiguracja

Oszczędź czas swojego działu IT który nie będzie musiał już martwić się o sprzęt. To my odpowiadamy za techniczne aspekty funkcjonowania centrali. Poznaj proces migracji do wirtualnej centrali telefonicznej Focus PBX.

Interaktywny ekran kreatora IVR

Najedź kursorem na wybrany element i poznaj jego działanie

Podstawowe funkcjonalności wirtualnej centrali Focus PBX

Fax2mail

Fax2mail

Wysyłaj i odbieraj faxy w formie elektronicznej wykorzystując nawet stary analogowy fax. Oszczędzaj w ten sposób na papierze, prądzie i czasie. Zarządzaj samodzielnie harmonogramem wysyłek i uprawnieniami użytkowników w panelu Focus PBX.

Call pickup

Call pickup

Ustal kto może odebrać połączenie w przypadku niedostępności danej osoby lub grupy. Uniknij przekierowania połączenia do osób niekompetentnych lub niepowołanych. Wykorzystaj przejęcie połączenia przychodzącego w przypadku dowolnej sytuacji (np. przerwa obiadowa).

Czarna/Biała lista

Czarna/Biała lista

Samodzielnie zablokuj możliwość połączenia z wybranymi numerami (Czarna lista) lub ustal listę numerów z którymi połączenie będzie możliwe (Biała lista). Kontroluj w ten sposób koszty oraz komunikację wychodzącą firmy.

Limity kwotowe

limity kwotowe

Kontroluj koszty połączeń telefonicznych w firmie poprzez okresowe limity kwotowe (dzienne, miesięczne, tygodniowe) lub ustalone na danego użytkownika. Dzięki temu zarządzanie kosztami połączeń stanie się niezwykle łatwe i efektywne.

Prezentacja wybranym numerem

Prezentacja wybranym numerem

Ustal jakim numerem będą prezentowane indywidualne, grupowe lub wszystkie połączenia wychodzące z Twojej firmy. W ten sposób ustalisz wspólną identyfikację połączeń która ułatwi życie Twoim klientom lub kontrahentom.

…i wiele, wiele więcej!

Bezpłatnie otrzymujesz

Opieka specjalisty

opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

Opieka specjalisty

opieka specjalisty

Korzystaj z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki naszego specjalisty. Wiemy jak cenne i potrzebne jest to naszym klientom dlatego zapewniamy to bezpłatnie.

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

SLA – Service Level Agreement

SLA – Service Level Agreement

SLA standard – Service Level Agreement

SLA – Service Level Agreement

Nasze standardowe SLA to obsługa poprzez telefon, email oraz chat w naszych godzinach pracy tj. pon.-pt. 08:00-18:00. W opcji dodatkowo płatnej gwarantujemy trzy zaawansowane poziomy SLA.

Aktualizacje

aktualizacje systemu

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Aktualizacje

aktualizacje systemu

Wszystkie aktualizacje systemu otrzymujesz od nas bezpłatnie i na zawsze. Nie szukaj nowych rozwiązań, korzystaj z nich resztę pozostawiając specjalistom.

Rozważ dokupienie

Zapewnij dodzwanialność i skróć czas oczekiwania na połączenie do Twojej firmy dzięki kolejkom przelewowym przekazującymi połączenie według wybranych warunków takich jak czas oczekiwania czy ilość jednoczesnych połączeń.

Kolejki przelewowe

Kolejki przelewowe

Kolejki przelewowe

Kolejki przelewowe

Zapewnij dodzwanialność i skróć czas oczekiwania na połączenie do Twojej firmy dzięki kolejkom przelewowym przekazującymi połączenie według wybranych warunków takich jak czas oczekiwania czy ilość jednoczesnych połączeń.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

SLA Progress, SLA Progress+, SLA Premium

Skorzystaj z najwyższego poziomu świadczenia usługi tj. SLA Premium gwarantującego reakcję poniżej 30 minut przez 365 dni w roku. Zapewniamy także SLA Progres+ przez 7 dni w tygodniu z wykluczeniem świąt i dni wolnych oraz SLA Progres w dniach pon.-pt.

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

Szkolenie pracowników

szkolenie pracowników

Szkolenie pracowników

szkolenie pracowników

Skorzystaj z naszej wiedzy przeprowadzając szkolenie w siedzibie swojej firmy. Rezultaty oceń analizując efektywność swoich pracowników.

3 kroki migracji do wirtualnej centrali Focus PBX

1. Przeniesienie numeracji

przeniesienie numeracji telefonicznej

Istniejąca numeracja – konieczne jest przeniesienie numerów do naszego lub zewnętrznego Sip-Trunka.

Nowa numeracja – przydzielamy naszym klientom nowe numery telefoniczne.

2. Konfiguracja aparatów

konfiguracja aparatów

Twoje aparaty analogowe – konieczne wpięcie aparatów do bramki VOIP.

Twoje aparaty cyfrowe – konfiguracja według podanego przez nas linka.

Nasze nowe aparaty cyfrowe – konfiguracja automatyczna.

3. Konfiguracja centrali

konfiguracja wirtualnej centrali telefonicznej

Wdrożenie  – w ramach zawartej z nami umowy zapewniamy wdrożenie oraz podstawowe szkolenie w siedzibie naszego klienta.

Szkolenie – szkolenie wprowadzające dla przyszłego administratora centrali otrzymujesz w pakiecie.

Konfiguracja – pomożemy Ci także z konfiguracją systemu tak aby spełniał on swoje zadanie oraz oczekiwania.

Klienci Focus Telecom Polska

provident_colour_logo_rgb

Panattoni_logo

Eobuwie logo

Porozmawiajmy o możliwościach Focus Contact Center w Twojej firmie

Pełna kontrola nad komunikacją w firmie

Niskie koszty utrzymania

Szybki proces migracji

Jacek Piątkowski

Jacek Piątkowski

Dyrektor sprzedaży

Porozmawiajmy o możliwościach Focus Contact Center w Twojej firmie

Pełna kontrola nad komunikacją w firmie

Niskie koszty utrzymania

Szybki proces migracji

Jacek Piątkowski

Jacek Piątkowski

Dyrektor sprzedaży