Oprogramowanie do obsługi Klientów sklepów internetowych.

Zbuduj profesjonalny dział telesprzedaży i obsługi Klienta w oparciu o nowoczesny system Contact Center.

.

Nisko oceniana jakość obsługi Klienta, a w konsekwencji – utrata potencjalnych i istniejących Klientów

Nisko oceniana jakość obsługi Klienta, a w konsekwencji – utrata potencjalnych i istniejących Klientów

Rozwiązanie: profesjonalizacja procesów obsługi

⚫️   Otwórz swój sklep na komunikację wielokanałową
⚫️   Uszczelnij system, zbieraj wszystkie interakcje z Klientem w jednej aplikacji
⚫️   Zaprojektuj profesjonalne menu głosowe IVR i przekierowania połączeń
⚫️   Nagrywaj i analizuj rozmowy w celach szkoleniowych
⚫️   Zarządzaj profesjonalnie zespołem Biura Obsługi

.

Problemy z szybkością i terminowością obsługi zgłoszeń, zapytań i reklamacji obniżają oceny jakości obsługi Klienta

Problemy z szybkością i terminowością obsługi zgłoszeń, zapytań i reklamacji obniżają oceny jakości obsługi Klienta

Rozwiązanie: automatyzacja za pomocą systemu do obsługi zgłoszeń

⚫️   Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️   Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️   Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️   Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️   Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów

Rozwiązanie: automatyzacja za pomocą systemu do obsługi zgłoszeń

⚫️   Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️   Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️   Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️   Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️   Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów

.

Ograniczona wiedza o poziomie skuteczności podejmowanych działań

Ograniczona wiedza o poziomie skuteczności podejmowanych działań

Rozwiązanie: Monitorowanie zespołów i analiza danych

⚫️   Generuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych, kanałów komunikacji
⚫️   Wychwytuj trendy, odchylenia i wykorzystuj szanse na rozwój
⚫️   Rozliczaj pracę zespołów oraz poszczególnych konsultantów
⚫️   Stale podnoś efektywność sprzedaży i poziom obsługi Klienta

.

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

Moduł zarządzania zgłoszeniami

Automatyczne tworzenie ticketów

Zarządzanie obiegiem informacji

Automatyczne powiadomienia

Raporty statusów zgłoszeń

.

.