Blog

6 pułapek telekonferencji firmowych i jak ich uniknąć

W świecie współczesnego biznesu trudno obyć się bez telekonferencji, czy to w formie codziennych spotkań, czy sporadycznych rozmów. Oszczędzają czas, pozwalają na komunikowanie się z dużych odległości, ułatwiają spotkania bez konieczności planowania z wyprzedzeniem, a nowe technologie umożliwiają korzystanie z opcji telekonferencji także na urządzeniach mobilnych. To korzyści, do których nie trzeba nikogo przekonywać.

Jak informacja o procesie obsługi może wpłynąć na usprawnienie systemu sprzedaży

E-commerce  jest coraz chętniej wykorzystywanym kanałem dystrybucji. Handel internetowy obniża koszty i usprawnia proces kupowania. Mimo to e-biznes ma także wiele słabych punktów jak np.  brak możliwości zobaczenia produktu na żywo. To wiąże się z koniecznością komunikowania się przez różne media (większa ilość reklamacji, pytań itp.) Usprawnienie procesu komunikacji jest więc tutaj kluczowym elementem, wpływającym również na samą sprzedaż.

Jak budować zaufanie do marki za pomocą content marketingu w pięciu krokach

Content marketing, czy też marketing w ogóle, opiera się na budowaniu zaufania klienta do marki, które bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. To już wiedza powszechna. Zaufanie odmieniane jest przez wszystkie przypadki przez ekspertów od marketingu i obsługi klienta. Co to oznacza w praktyce? Jak tworzyć i publikować wyróżniające się treści w dobie szumu informacyjnego i napastliwych reklam?

Co zrobić, żeby zwiększyć zaufanie klienta? Krótki poradnik telemarketingowy

Zaufanie klienta, chcemy tego czy nie, będzie miarą naszych sukcesów, zwłaszcza jeżeli prowadzimy biznes także przez kanał internetowy. Amerykański psycholog Julian Rotter już w latach 60. XX w. określił zaufanie jako  jeden z najważniejszych czynników warunkujących prawidłowe funkcjonowanie grup społecznych. (Królik, 2015: s. 72) Jest więc ono niezbędne także w kontaktach z klientem.

Pozyskaj Więcej Leadów
I Zwiększ Sprzedaż

Pobierz eBook
close-link
Przewodnik RODO
Pobierz eBook