Blog

SLA – co to jest i dlaczego nie możesz się bez niej obejść.

SLA, czyli Service Level Agreement – umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług, to dokument szczególny, określający na jakim minimalnym poziomie dostawca świadczyć będzie określone usługi klientowi. Dla Ciebie, jako odbiorcy usługi w chmurze, SLA powinna być najważniejszym elementem porozumienia z dostawcą. Co dokładnie określa SLA i dlaczego jest tak ważna?

Dział R&D – 5 kroków do innowacji i sukcesu firmy

Innowacyjne rozwiązania, które zmieniają oblicze IT, są zwykle efektem pracy zespołowej. Jeśli idzie ona w parze z kreatywnością, to prędzej czy później musi doprowadzić firmę do sukcesu. Miejscem, w którym najczęściej rodzą się najbardziej innowacyjne pomysły, jest dział R&D (research and development – badania i rozwój), który w ostatnich latach stał się wyznacznikiem atrakcyjności biznesu.

Krok w stronę nowoczesności na rynku windykacji

Windykacja to szczególna gałąź rynku finansowego. Obsługa zobowiązań niespłacanych w terminie ma wysoko postawiona poprzeczkę, jeśli chodzi o złożoność tradycyjnie rozumianej obsługi klienta. Musi uwzględniać procedury egzekucyjne i prawne, niekiedy o wysokim poziomie skomplikowania, profil działania dłużnika i bardzo dużą liczbę przypadków w różnym stopniu zaawansowania do prowadzenia i śledzenia.

Pozyskaj Więcej Leadów
I Zwiększ Sprzedaż

Pobierz eBook
close-link

close-link