Blog

Co jest kluczem do udanego cold callingu?

Ile razy już słyszeliście, że cold calling umarł? Zapewne mnóstwo razy. A razem z tym – że z każdym rokiem spada efektywność i opłacalność “obdzwonek”, że powszechność korzystania z telefonów komórkowych zabija cold calling, że to strata czasu, bo jest to najtrudniejszy sposób pozyskania klienta, a długotrwałe narażanie się handlowca na odkładanie słuchawki/ obrażanie/ niechęć niezainteresowanych osób może spowodować daleko idące konsekwencje jak wypalenie zawodowe i rezygnację z pracy. Zniechęca? Pewnie, że tak.

Szybuj w przestworzach biznesu, czyli o branży turystycznej, hotelach i sposobach na prostą rezerwację

Branża turystyczna odnotowała w tym roku rekordowe zyski. Liczba rezerwacji dokonanych w biurach podróży wzrosła aż o 46%. Większy ruch odnotowują także hotele. Podróże stoją wysoko w rankingu potrzeb Polaków. Służy temu wzrost PKB, który zwiększa także popyt na usługi turystyczne. Paradoksalnie jednak rynek ten wcale nie jest łatwy do podbicia, gdyż istnieje na nim duża konkurencja. Jak w takim razie zadbać o wyróżnienie naszej oferty, by pozyskać klienta? Jest na to kilka sposobów. 

Pożyczka? Sprawdzam! Czyli o problemach firm pożyczkowych

Branża pożyczkowa w Polsce rozwija się coraz dynamiczniej. Wskazuje na to fakt, że w 2015 roku suma pożyczek pozabankowych osiągnęła wartość  5,2 mld złotych. Co ciekawe, rynek ten rośnie paradoksalnie wraz ze wzrostem gospodarczym. Mimo tak obiecujących prognoz omawiany biznes ma także swoje ciemne strony. Jakie są problemy firm pożyczkowych i jak sobie z nimi radzić?

Jak tworzyć i przeprowadzać dobre ankiety

Ankiety są jednym z dwóch sposobów na pozyskanie informacji o naszych klientach obok analityki zachowań. Dzięki nim otrzymujemy wiedzę o deklarowanych potrzebach, wartościach i odczuciach naszych klientów, podczas gdy analityka daje nam wiedzę o rzeczywistych zachowaniach i zwyczajach oraz ich częstotliwości.

Pozyskaj Więcej Leadów
I Zwiększ Sprzedaż

Pobierz eBook
close-link

close-link