Blog

Usprawnienie obsługi klienta w salonie samochodowym

Specyfika salonów samochodowych pokazuje, że większość połączeń przychodzących pochodzi od obecnych lub potencjalnych klientów. W sytuacji, gdy nikt nie odpowie na zgłoszenie, klient uda się do konkurencji, co spowoduje utratę potencjalnego zysku ze sprzedaży. Dlatego tak istotne jest odpowiednie zadbanie o ten kanał komunikacji i maksymalne usprawnienie jego działania, które pozwoli maksymalizować zyski.

wirtualne call center

Którzy pracownicy zdalni potrzebują wsparcia aplikacji mobilnej?

Nie każda praca zdalna wiąże się bezpośrednio z koniecznością utrzymywania wysokiej jakości komunikacji z klientem. Uważa się obecnie jednak, że odpowiedzialność za jakość obsługi klienta ponosi cała firma. Stąd w popularność rośnie wirtualne call center. Pomimo tego, istnieje grupa stanowisk, która potrzebuje komunikować się z klientem na najwyższym poziomie. Niezależnie od miejsca i sytuacji, w jakiej się znajdują.

Operatorzy VoIP – co musisz wiedzieć?

Operatorzy VoIP umożliwiają połaczenia z wykorzystaniem łącza internetowego. Bardzo dobrym rozwiązaniem wydaje się voip dla firm, który zapewnia tańsze połączenia krajowe i międzynarodowe. Połączenia VoIP możliwiają więc znaczące oszczędności i niezależność od lokalizacji. Ale jak wybrać odpowiedniego operatora? 

Co zrobić, żeby zwiększyć zaufanie klienta? Krótki poradnik telemarketingowy

Zaufanie klienta, chcemy tego czy nie, będzie miarą naszych sukcesów, zwłaszcza jeżeli prowadzimy biznes także przez kanał internetowy. Amerykański psycholog Julian Rotter już w latach 60. XX w. określił zaufanie jako  jeden z najważniejszych czynników warunkujących prawidłowe funkcjonowanie grup społecznych. (Królik, 2015: s. 72) Jest więc ono niezbędne także w kontaktach z klientem.