Blog

SLA – co to jest i dlaczego nie możesz się bez niej obejść

SLA, czyli Service Level Agreement – umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług, to dokument szczególny, określający na jakim minimalnym poziomie dostawca świadczyć będzie określone usługi klientowi. Dla Ciebie, jako odbiorcy usługi w chmurze, SLA powinna być najważniejszym elementem porozumienia z dostawcą. Co dokładnie określa SLA i dlaczego jest tak ważna?

Call center w chmurze. Czy rozwiązuje problemy związane z pracą zdalną?

Pracodawcy najczęściej nie chcą zatrudniać pracowników zdalnych. Zwłaszcza jeśli chodzi o pracę związaną z wykonywaniem i odbieraniem połączeń telefonicznych. Stoi za tym głównie przypuszczenie, że pracownik zdalny jest nieefektywny, bo trudno go kontrolować. A gdyby tak mieć skuteczne narzędzie takiej kontroli? Call center w chmurze wraz z aplikacją mobilną może spełniać taką funkcję.

6 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć PBX

Zatrudniasz nowych pracowników? Otwierasz nowy oddział? Zmieniasz siedzibę firmy? A może po prostu chcesz, żeby klient mógł się z Tobą łatwo skontaktować? Jeśli odpowiesz na któreś z tych pytań twierdząco, a w Twojej firmie wciąż jeszcze nie ma wirtualnej centrali PBX, to możesz być w kłopocie.

Usprawniona obsługa klienta w salonie samochodowym

Obsługa klienta w salonie samochodowym to temat newralgiczny, chociaż wiele już się zmieniło. Specyfika salonów samochodowych pokazuje, że większość połączeń przychodzących pochodzi od obecnych lub potencjalnych klientów. W sytuacji, gdy nikt nie odpowie na zgłoszenie, klient uda się do konkurencji, co spowoduje utratę potencjalnego zysku ze sprzedaży.

wirtualne call center

Którzy pracownicy zdalni potrzebują wsparcia aplikacji mobilnej?

Nie każda praca zdalna wiąże się bezpośrednio z koniecznością utrzymywania wysokiej jakości komunikacji z klientem. Uważa się obecnie jednak, że odpowiedzialność za jakość obsługi klienta ponosi cała firma. Stąd w popularność rośnie wirtualne call center. Pomimo tego, istnieje grupa stanowisk, która potrzebuje komunikować się z klientem na najwyższym poziomie. Niezależnie od miejsca i sytuacji, w jakiej się znajdują.