Blog

Korzyści z wprowadzenia CRM do Twojej firmy

Wdrożenie systemu CRM w firmie może przynieść jej duże korzyści bez względu na wielkość organizacji. Na pierwszym miejscu należy tu rzecz jasna podać poprawę relacji z Klientami, lepszą komunikację z nimi oraz sprawniejszą organizację pracy. Na tym jednak lista się nie kończy.

Omnichannel marketing

Komunikacja omnichannel pojawiła się w odpowiedzi na rosnące wymagania konsumenckie i zmienia ona rzeczywistość zarówno komunikacyjną, jak i marketingową. Nie są to puste słowa – statystyki nie kłamią!

7 trudnych pytań dotyczących obsługi klienta

Wyniki badań z poprzedniego rozdziału to twarde dane statystyczne, które trudno podważyć. Problemy z obsługą klienta mogą zaś dotyczyć każdej firmy, być może występują one także w Twojej organizacji. W celu sprawdzenia, czy tak jest, warto zadać sobie kilka pytań, które mogą pokazać jak wygląda jakość naszej obsługi.

Jak wybrać rozwiązanie Contact Center dla Twojej firmy?

Aby dokonać dobrego wyboru systemu call/contact center, należy zastanowić się jakich zmian potrzebujemy w trzech obszarach działania firmy: obsłudze klienta, sprzedaży i komunikacji wewnętrznej czyli w zarządzaniu zespołem. Systemy call/contact center mają wiele funkcji, które usprawniają działania w tych trzech sferach. Warto się z nimi zapoznać, żeby móc wybrać optymalne rozwiązania.