Blog

Fakty są takie: system contact center ulepszy twój biznes w 2022

Zastanawiasz się nad inwestycją w system contact center, ale wciąż masz wątpliwości? Wiemy, że w biznesie najgłośniej mówią liczby – przedstawiamy 25 statystyk, które ukazują istotną rolę systemu contact center w dzisiejszej rzeczywistości biznesowej. Historia kontaktów z klientem w jednym miejscu Dlaczego jest tak ważna? Aż 86% konsultantów BOK skarży się na brak dostępu do informacji niezbędnych by efektywnie rozwiązywać sprawy klientów. Od 20 do 30% liczby połączeń dotyczy spraw, które nie zostały rozwiązane przy pierwszym kontakcie. Aż 60% nieudanych […]

Jak wykorzystać Facebook Messenger do efektywnej komunikacji, budowania relacji oraz leadowania klientów do działu sprzedaży i serwisu w stacji dealerskiej?

Aplikacja Facebook Messenger to najczęściej używany komunikator w Polsce. Jak to narzędzie do komunikacji możemy wykorzystać w biznesie dealerskim? Efektywna komunikacja z klientem to jeden z filarów funkcjonowania każdej firmy, ale także jak pokazują nasze obserwacje – duże wyzwanie dla stacji dealerskich. Zwłaszcza tych, które nie wykorzystują komunikacji wielokanałowej i nie posiadają systemu dedykowanego do ich własnej komunikacji z ich obecnymi i potencjalnymi klientami. Dlaczego każda stacja dealerska powinna wziąć pod uwagę oba te rozwiązania? Facebook Messenger w komunikacji biznesowej […]

6 trendów na rok 2022, które podpowiedzą jak zwiększyć sprzedaż

Pandemia koronawirusa miała (i wciąż ma) olbrzymi wpływ na kształt globalnego handlu. Rozwój nowoczesnych technologii, ograniczenia społeczne czy zmiany w postawach konsumentów to tylko wybrane z czynników, które także w tym roku będą kształtować sytuację na rynku. Właściciele sklepów (zarówno tych internetowych, jak i stacjonarnych), którzy zadają sobie pytanie “jak zwiększyć sprzedaż?”, powinni bacznie obserwować rynkowe trendy, a także wyciągać wnioski, by odpowiedzieć sobie na pytanie: jakie trendy w sprzedaży będą dominować w 2022 roku i jak mogę je wykorzystać? […]

6 trendów w contact center w 2022 roku

Komunikacja z klientem stanowi jeden z filarów funkcjonowania każdego biznesu. Jej istotną rolę dostrzegają nie tylko ci będący na pierwszej linii frontu. Wydawać by się mogło, że w erze rozwoju technologicznego i sztucznej inteligencji organizacja contact center okaże się łatwiejsza niż kiedykolwiek. Czy tak jest w istocie?   Światowy kryzys ciągnący za sobą konieczność pracy zdalnej konsultantów contact center, zwiększoną aktywność internetową konsumentów, ich szybujące oczekiwania czy stale rosnąca ilość wymienianych w sieci informacji sprawiają, że komunikacja z klientem jest […]

7 błędów w obsłudze klienta i jak je naprawić

W badaniu oczekiwań klientów przeprowadzonym przez firmę Gladly w 2021 roku aż 63% badanych przyznało, że to jakość obsługi klienta ma największy wpływ na trwałe (czyli dobre) relacje z daną marką. Jednocześnie 81% ankietowanych wskazało, że najczęściej ta jakość nie spełnia ich oczekiwań. To oznacza, że nam – kierującym działami obsługi klienta – pozostało wciąż dużo do zrobienia. A najlepszym sposobem na polepszenie jakości obsługi jest unikanie błędów, które zrażają do naszej marki klientów. W tym artykule zawarliśmy listę 7 […]

8 trendów w obsłudze klienta na rok 2022

Obsługa klienta cały czas dynamicznie ewoluuje. Rośnie nie tylko liczba kanałów, za pomocą których klienci kontaktują się z Twoją firmą, ale także ich oczekiwania względem całego procesu interakcji. Firmy obsługujące setki, a nawet tysiące klientów stoją dzisiaj przed wyzwaniem dopasowania sposobu pracy do panujących na rynku trendów. Jakie to trendy? Jak prezentuje się przyszłość obsługi klienta? W tym artykule przedstawimy 8 najważniejszych trendów, które będą wieść prym w nowoczesnej obsłudze klienta. Wybrane obserwujemy już od jakiegoś czasu, a ich rola […]

Obsługa klienta w czasie pandemii w stacji dealerskiej – wyzwania, prognozy, rozwiązania

Skutki sytuacji epidemiologicznej w Polsce i na całym świecie mają niebagatelny wpływ na obecny kształt branży automotive. Zerwane łańcuchy dostaw, a także braki w dostępności wybranych komponentów spowodowały przestoje produkcyjne w wielu fabrykach samochodowych. Niepokoi fakt, że Chiny ograniczają produkcję magnezu. Według analityków rynku powrót do normalności może się przeciągnąć aż do roku 2023. Jak to wszystko wpływa na sytuację stacji dealerskich i przed jakimi wyzwaniami stoją jej szefowie czy kadra handlowa? Obsługa klienta stacji dealerskiej nigdy nie była tak […]