Blog

RODO w Polsce

RODO w Polsce – komentarz bieżący

RODO w Polsce i w całej Unii Europejskiej zacznie obowiązywać 25 maja bieżącego roku. Tymczasem prace nad przepisami dostosowującymi nasze prawo do unijnego rozporządzenia trwają w najlepsze. Poznaj najnowsze informacje o postępie prac legislacyjnych dotyczących RODO w Polsce.  

Odchodzi handlowiec, odejście handlowca - jak zabezpieczyć się przed utratą klientów?

Jak zabezpieczyć się przed utratą klientów gdy odchodzi handlowiec?

Gdy odchodzi doświadczony handlowiec, jest to zawsze dla firmy poważny kłopot. Oprócz znalezienia i wdrożenia następcy, dochodzi też problem “podebrania” klientów, szczególnie dotkliwy w przypadku usług premium, jak na przykład w branży motoryzacyjnej czy finansowej. Jak zabezpieczyć interesy firmy w takich sytuacjach?

Usługa callback - słuchawka na stronie, zadzwonimy w 26 sekund - tytuł

Wybierasz usługę callback? Oto, na co musisz zwrócić uwagę

Usługa callback to niezwykle ostatnio popularna „migająca słuchawka” na stronie www i formularz z hasłem typu „zadzwonimy do Ciebie w 26 sekund”. Przyspiesza kontakt z klientem, „łapie” gorące leady z Twojej strony www i potrafi zwiększyć liczbę konwersji o 100%. Aby jednak przynosiła Ci obiecywane korzyści, musi spełniać szereg warunków. Wiesz jakich?

Wiertualny fax, fax online, faks przez internet, internetowy fax - tytuł

Wirtualny fax – jak uruchomić, oraz 6 powodów, dla których warto używać

Faks (pisany też z angielska „fax”) wydaje się reliktem, maszyną i technologią, której w dobie komunikacji elektronicznej, nikt nie używa. Tymczasem według IDC nie dość, że nie umarł, to jeszcze zyskał nowe życie w formie wirtualnego faksu. Przeczytaj, jak działa wirtualny fax (czyli faks przez internet) i dlaczego warto rozważyć odkurzenie i użycie w firmie tej technologii komunikacji.

Wsparcie techniczne dla wirtualnej centrali

Jakiego wsparcia powinieneś oczekiwać od dostawcy wirtualnej centrali?

Ogromną zaletą wirtualnej centrali – oraz każdego rozwiązania działającego w chmurze – jest przeniesienie większości obowiązków technicznych na dostawcę usługi. Nie oznacza to jednak, że użytkownik może być pozostawiony sam sobie, bez wsparcia. Pomoc specjalisty jest wręcz niezbędna na każdym etapie funkcjonowania wirtualnej centrali telefonicznej.

ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU
Twoja Firma Oczami Klienta

Konsument dyktuje warunki w każdej branży.

Pobierz eBook
close-link