Chat with us, powered by LiveChat

Blog

Skrypty rozmów, czyli bon ton obsługi klienta

Skrypty rozmów pomagają konsultantom przygotować się na pytania i problemy klientów, którzy dzwonią na infolinię lub oczekują obsługi w danej firmie. Wskazówki zawarte w skrypcie, które określają styl rozmowy i nawiązują do procedur w Twojej firmie, zmniejszają stres konsultantów w czasie rozmowy, a także pozwalają konsultantom niezależnie od sytuacji wywierać dobre, profesjonalne wrażenie na klientach.

Procesy biznesowe – co to jest i jak je wykorzystać w małej firmie?

Jak zarządzasz swoją firmą? Czy myślisz o niej jako o zbiorze osobnych działów? Czy wyznajesz ściśle pionową hierarchię? Czy skupiasz się raczej na współpracy między ludźmi, a strukturę widzisz bardziej poziomo? Jeżeli zadajesz sobie te pytania, to znak, by zapoznać się z terminem “procesy biznesowe” i sprawdzić, co on może oznaczać dla Twojej firmy.