Blog

Jak wybrać narzędzie do telekonferencji?

Telekonferencje, czyli grupowe rozmowy przez telefon, to środowisko komunikacji, do którego w obecnej sytuacji musimy przywyknąć. Jak wybrać narzędzie do telekonferencji, które zapewni łatwą organizację i zarządzanie rozmowami, niezawodność połączeń, bezpieczeństwo i efektywność kosztową?

Zwiększ swoją odporność na kryzys. Praca zdalna w obsłudze klienta

Pandemia koronawirusa to wyzwanie dla wszystkich. Sytuacja wymogła na większości biznesów natychmiastowe przejście na pracę zdalną. To jasne, że duża część firm nie była i nie jest na to przygotowana. Bardzo narażone na kryzys są firmy, które muszą zachować ciągłość i wysoką jakość obsługi klienta. Jak zatem ma wyglądać praca zdalna w obsłudze klienta?

Transformacja cyfrowa. Co oznacza dla Twojej firmy?

Transformacja cyfrowa w biznesie jest już od lat odmieniana przez wszystkie przypadki. Co tak naprawdę oznacza dla przedsiębiorstwa? Czy radykalna zmiana, która wpływa na ludzi, narzędzia i infrastrukturę, będzie miała naprawdę korzystne skutki biznesowe? Czy spowoduje wzrost kosztów, spadek wydajności i utracony przychód? W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.

Jak przetrwać telekonferencję: antyporadnik

Być może jesteś jedną z tych osób, które mają problem z przetrwaniem całej rozmowy telekonferencyjnej i na samą myśl o wzięciu udział w rozmowie online cierpnie ci skóra. Chcesz wiedzieć dlaczego? Poniżej specjalnie dla ciebie umieszczamy 6 złotych zasad najgorszego uczestnika firmowej telekonferencji. Ku pamięci i przestrodze.