Zobacz video
Zamów demo

Blog

Limity kwotowe- jak zmniejszyć koszty rozmów telefonicznych w firmie

Jak zmniejszyć koszty rozmów telefonicznych w firmie?

Nadmierne wydatki są częstą bolączką firm każdej wielkości, a ich ograniczenie wymaga odpowiednich narzędzi. Redukcja kosztów firmowych rozmów telefonicznych jest możliwa z wykorzystaniem prostej funkcji wirtualnej centrali: limitów kwotowych.

SLA - service level agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług

SLA – co to jest i dlaczego nie możesz się bez niej obejść.

SLA, czyli Service Level Agreement – umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług, to dokument szczególny, określający na jakim minimalnym poziomie dostawca świadczyć będzie określone usługi klientowi. Dla Ciebie, jako odbiorcy usługi w chmurze, SLA powinna być najważniejszym elementem porozumienia z dostawcą. Co dokładnie określa SLA i dlaczego jest tak ważna?

RODO - kary i procedura kontroli

Jakie kary grożą za naruszenie przepisów RODO – część 3

Aspektem RODO, który najbardziej pobudza wyobraźnię, są kary przewidziane za nieprzestrzeganie nowych przepisów. Poniekąd słusznie – w najwyższym wymiarze są w stanie pogrążyć przedsiębiorstwo, a przynajmniej poważnie nadwyrężyć jego budżet.

GDPR co to oznacza dla Ciebie

Co GDPR oznacza dla Ciebie? – część 2

Rozporządzenie GDPR (RODO), które będzie mieć zastosowanie już połowie przyszłego roku, w dalszym ciągu dla wielu osób i firm stanowi kompletną niewiadomą. W drugiej części cyklu artykułów skupiamy się na prawach osób, których dane są przetwarzane oraz obowiązkach przedsiębiorstw.

Jak przygotować menu IVR

Jak przygotować menu IVR?

Zastanawiasz się, jak przygotować menu IVR, które będzie skuteczne? Mamy dla Ciebie listę kontrolną, dzięki której przygotowanie takiego menu będzie dużo prostsze. Zawczasu kompletując wszystkie potrzebne materiały i opracowując procesy – a nie ma ich specjalnie dużo – oszczędzisz czas i nerwy podczas samego wdrożenia systemu. Odpowiednio zbudowany IVR będzie kluczowym elementem wirtualnej centrali telefonicznej i podstawą obsługi w Twojej firmie, oszczędzającym czas i pieniądze, oraz zwiększającym satysfakcję klientów.

close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU