Zobacz video
Zamów demo

Blog

System ticketowy po polsku - Focus Desk

System ticketowy po polsku – szukasz takiego dla firmy?

System ticketowy – czyli system do obsługi zgłoszeń od klientów – zwiększa szybkość i jakość obsługi, przez co klienci są bardziej zadowoleni i skłonni do dalszych zakupów u Ciebie i polecania Cię innym. Ale wiele takich systemów to aplikacje zagraniczne, niedopasowane do polskich realiów, co utrudnia ich stosowanie. Zobacz, co zyskasz, stosując system ticketowy po polsku.

Jak legalnie monitorować pracowników call contact center

Jak legalnie monitorować pracowników w call contact center?

Monitoring pracowników call contact center jest tematem budzącym wiele emocji, głównie po stronie pracowników, którzy każdy przejaw monitoringu traktują jak bezprawne szpiegowanie czy podglądanie. Przy użyciu odpowiednich narzędzi oraz wprowadzeniu kilku przejrzystych zasad w firmie, zachowasz pełną kontrolę nad poczynaniami Twoich pracowników, nie wywołasz ich buntu, a wszystko odbędzie się legalnie, etycznie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi.