Blog

Jak podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie

Masz już znakomitą, elegancką stronę internetową, obsługujesz różne cyfrowe kanały komunikacji, social media nie stanowią dla Ciebie tajemnicy, masz już interaktywne widgety kontaktowe na stronie, a być może nawet posługujesz się chatbotami. Jest naprawde nieźle. Ale czy możesz już spocząć na laurach? Czy to już wszystko, co możesz zrobić w obsłudze klienta?

8 zasad efektywnego prowadzenia telekonferencji

Chaos, przekrzykiwanie się, zasypianie części uczestników, bezproduktywne dygresje… Telekonferencja może się nie udać z wielu powodów. Zastosuj 8 złotych zasad prowadzenia efektywnych spotkań na odległość, aby uniknąć ryzyka katastrofy. Uczestnicy telekonferencji będą Ci wdzięczni.

Jak działa ticket system i po co mi on? – Focus Desk

Zastanawiasz się, jak działa „ticket system” i po co mi on w firmie? A jak na oszczędności firmy wpływa ticketing? Taki system przyspieszy i poprawi proces obsługi klienta, a przez to znacząco wpłynie na wzrost zysków Twojej firmy, a sam proces ticketingu poprawi też wydajność, czyli zmniejszy koszty. Ticket system automatycznie zarejestruje zapytania, zamówienia, reklamacje, skargi i wszystkie inne zgłoszenia, a następnie uporządkuje i dopilnuje terminowej obsługi. Brzmi pięknie, a jak działa?

Efektywne wybieranie numeru – preview, progressive czy predictive?

Automatyczne tryby wybierania numeru telefonicznego pozwalają znacząco zwiększyć wydajność działań sprzedażowych, windykacyjnych czy ankieterskich. Kluczem do sukcesu jest jednak dobór trybu wybierania numeru odpowiednio do celu kampanii. Jaki zastosować – preview, predictive, czy progressive – aby Twoje działania sprzedażowe czy obsługowe były jak najskuteczniejsze?

Customer experience, czyli czym jest Doświadczenie Klienta?

Doświadczenie Klienta wciąż jest terminem, który nie jest zbyt rozpoznawalny na polskim rynku. Powszechnie znany jest już UX, czyli User Experience (doświadczenie użytkownika Internetu), lecz Customer Experience wciąż jeszcze przeciera szlaki. Tymczasem jest to bardzo ważny czynnik, który może pomóc Ci zwiększyć dochody Twojej firmy.

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO