Zobacz video
Zamów demo

Blog

Statystyki rozmów telefonicznych w firmie to doskonałe narzędzie motywacyjne

Raporty z rozmów telefonicznych w firmie – zmotywuj nimi pracowników!

Funkcja raportów telefonicznych w firmie wydaje się oczywista. Są źródłem cennych danych, których analiza daje podstawę do wniosków, często decydujących o przyszłości Twojej firmy. Jak ich użyć, by dodatkowo stały się motywacją dla Twoich pracowników?

Biling w wirtualnej centrali - jak go wykorzystać do zarządzania kosztami telefonów w firmie?

Biling w wirtualnej centrali – Zarządzaj kosztami telefonów firmy

Łatwy, bieżący dostęp do bilingu to podstawa w zarządzaniu kosztami połączeń. Biling jest prostą funkcją, dostępną niemal „od zawsze”, ale w dalszym ciągu bezcenną przy zarządzaniu telefonami w firmie. Oto garść informacji o tej funkcji, oraz trzy sposoby, jak wykorzystać biling w wirtualnej centrali do zarządzania kosztami telefonów w firmie.   Jak działa biling w wirtualnej centrali telefonicznej?   Działanie bilingu w wirtualnej centrali jest proste. Biling to szczegółowa lista połączeń, przeprowadzonych przez Twoich pracowników i opłat za nie, z […]

Statystyki rozmów telefonicznych w firmie - 6 powodów, dla których musisz je znać.

6 powodów dla których musisz znać statystyki rozmów telefonicznych w firmie

Dokładna wiedza o połączeniach telefonicznych jest niezbędna dla właściwego zarządzania komunikacją w firmie. Znając liczby, wiesz, jak efektywna jest praca Twojego zespołu handlowców czy konsultantów, wykryjesz też elementy, które wymagają poprawy. Jakie statystyki rozmów telefonicznych w firmie są zapisywane przez system i dlaczego warto je obserwować?