Blog

6 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć PBX

Zatrudniasz nowych pracowników? Otwierasz nowy oddział? Zmieniasz siedzibę firmy? A może po prostu chcesz, żeby klient mógł się z Tobą łatwo skontaktować? Jeśli odpowiesz na któreś z tych pytań twierdząco, a w Twojej firmie wciąż jeszcze nie ma wirtualnej centrali PBX, to możesz być w kłopocie.

Dodzwanialność. I kto tu jest problemem?

Dodzwanialność to nie zawsze problem po stronie odbierającego (wyłączony telefon, poczta głosowa, wyłączenie numeru). Bardzo często to, że nie dodzwaniamy się do klientów lub potencjalnych klientów, jest spowodowane lukami w naszych wewnętrznych procesach i nieumiejętnym korzystaniu z zasobów, które posiadamy.

Cold calling – jak robić to dobrze?

Rozpoczęcie poszukiwania firm – klientów docelowych – to moment, w którym zaczyna się faktyczny proces sprzedaży, jeszcze bez kontaktu z firmami. Poszukiwanie klientów – prospecting to proces przygotowania bazy pod tzw. “cold calling”. “Dzwonienie na zimno” to technika zdobywania klientów bez ich wcześniejszego marketingowego przygotowania.

Monitoring call center. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)

Monitoring call center, czy inaczej mierzenie jakości i wydajności pracy poszczególnych konsultantów, ich zespołów i całych działów call center jest koniecznością, gdy firma dąży do stałego podnoszenia, czy choćby utrzymania, osiągniętego poziomu efektywności. Które wskaźniki są najpowszechniej wykorzystywane w telefonicznej komunikacji z klientami?