Blog

Ułatwić kontakt z klientem

Firma Focus Telecom, doświadczony gracz na rynku usług komunikacyjnych, wchodzi na rynek dealerski.   Od pojawienia się w 2008 r. Focus Telecom na rynku portfel firmy urósł do około 2500 klientów, bardzo zróżnicowanych pod względem rozmiarów i potrzeb – od firm rodzinnych po międzynarodowe korporacje.   Wśród klientów Focus Telecom są takie firmy jak Provident, warszawska wypożyczalnia rowerów Veturilo i sieć sklepów sportowych Decathlon, a także firmy z sektora ubezpieczeniowego, finansowego i medycznego. – Mamy

MyTravel Case Study

MyTravel Case Study

Historia sukcesu MyTravel   Rynek biur podróży zmienia się wraz z rewolucją cyfrową. Dotychczasowy sposób sprzedaży –bezpośrednio, w placówce – współistnieje z rosnącą cały czas w siłę sprzedażą internetową. Współczesny klient jest doskonale poinformowany, ma możliwości porównywania ofert i chętnie z nich korzysta, a do tego jest niecierpliwy. Jeżeli szybko nie dostanie tego, co chce, pójdzie dalej.

RODO w Polsce

RODO w Polsce – komentarz bieżący

RODO w Polsce i w całej Unii Europejskiej zacznie obowiązywać 25 maja bieżącego roku. Tymczasem prace nad przepisami dostosowującymi nasze prawo do unijnego rozporządzenia trwają w najlepsze. Poznaj najnowsze informacje o postępie prac legislacyjnych dotyczących RODO w Polsce.  

Odchodzi handlowiec, odejście handlowca - jak zabezpieczyć się przed utratą klientów?

Jak zabezpieczyć się przed utratą klientów gdy odchodzi handlowiec?

Gdy odchodzi doświadczony handlowiec, jest to zawsze dla firmy poważny kłopot. Oprócz znalezienia i wdrożenia następcy, dochodzi też problem “podebrania” klientów, szczególnie dotkliwy w przypadku usług premium, jak na przykład w branży motoryzacyjnej czy finansowej. Jak zabezpieczyć interesy firmy w takich sytuacjach?

Usługa callback - słuchawka na stronie, zadzwonimy w 26 sekund - tytuł

Wybierasz usługę callback? Oto, na co musisz zwrócić uwagę

Usługa callback to niezwykle ostatnio popularna „migająca słuchawka” na stronie www i formularz z hasłem typu „zadzwonimy do Ciebie w 26 sekund”. Przyspiesza kontakt z klientem, „łapie” gorące leady z Twojej strony www i potrafi zwiększyć liczbę konwersji o 100%. Aby jednak przynosiła Ci obiecywane korzyści, musi spełniać szereg warunków. Wiesz jakich?

ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU

Pobierz przewodnik RODO z rozwiązaniami Focus Telecom

Pobierz eBook
close-link
Przewodnik RODO
Pobierz eBook