Blog

Integracje systemów informatycznych w sklepie internetowym z systemem call contact center – dlaczego warto?

Istnieje wiele zalet korzystania w codziennej pracy z kilku różnych systemów. Dostęp do zbiorów różnorodnych danych czy możliwość wykorzystywania zróżnicowanych funkcjonalności to tylko niektóre z nich. Niestety, takie rozwiązanie niesie za sobą także szereg zagrożeń. Dane dostępne w różnych systemach nie są ze sobą zsynchronizowane, konsultanci muszą ich ręcznie szukać lub wręcz je samodzielnie przepisywać, w trakcie załatwiania spraw są zmuszeni przełączać się między systemami, a w sytuacji kiedy na linii czeka klient, może się to źle skończyć. Opisane problemy […]

Przygotuj się na niedobory agentów Contact Center w 2022 roku: 8 wskazówek

Branża call center, podobnie jak inne sektory gospodarki, ucierpiała ze względu na sytuację wywołaną pandemią Covid-19. Turbulencje, które od jakiegoś już czasu wpływają na działanie biznesów czy wybory konsumentów, nie ominęły także rynku pracy. Jaki jest tego efekt? W Polsce brakuje pracowników, także w działach call contact center. W badaniu Fortune przeprowadzonym wśród dyrektorów generalnych 73% z nich przyznało, że niedobory siły roboczej/umiejętności zakłócą ich działalność w 2022 roku. W tym samym badaniu, aż 57% respondentów stwierdziło, że rekrutacja pracowników […]

Jak zwiększyć sprzedaż bez dodatkowego budżetu? Infografika

Wyższy poziom sprzedaży bez dodatkowego budżetu na marketing? To marzenie każdej firmy. Jak je spełnić? Wystarczy kilka sprawdzonych strategii, które opisujemy poniżej. Jak, bez dodatkowego budżetu, osiągnąć wyższe cele sprzedażowe? Wykorzystując posiadaną bazę klientów. Bez całego procesu pozyskiwania leadów możemy znacząco podnieść sprzedaż naszych produktów czy usług proponując je obecnym klientom, którzy z jakiegoś powodu byli ostatnio nieaktywni. Jak to zrobić? Cały proces opisujemy poniżej: Kampania telemarketingowa z wykorzystaniem obecnej bazy klientów czyli: jak zwiększyć sprzedaż bez inwestycji w tworzenie […]

Jak umawiać więcej spotkań handlowych przez telefon?

Twój zespół call center ma jedno zadanie: pozytywnie wpłynąć na wyniki biznesowe firmy. Istnieje wiele różnorodnych sposobów, na jakie mógłby to zrobić, a jednym z kluczowych jest umawianie spotkań handlowych. Jak robić to dobrze? Twoi agenci z pewnością doskonale to wiedzą. Czy możesz jednak stwierdzić ze stuprocentową pewnością, że praktyki i systemy, z jakich korzystają konsultanci wspierają ich w osiąganiu stawianych przed nimi celów? Dzisiejsze rozwiązania tworzone z myślą o tym jak umawiać więcej spotkań handlowych, a więc finalnie: jak […]

E-commerce: jak zwiększyć średnią wartość koszyka w sklepie internetowym? 10 sposobów

W dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce właściciele sklepów internetowych prześcigają się w poszukiwaniu nowych wskazówek, inspiracji do zmian czy rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na ich biznes. Jednym z przykładów takich działań są eksperymenty zmierzające do zwiększenia średniej wartości koszyka. Ta wartość jest często uważana za jeden z najważniejszych wskaźników kondycji sklepu. Warto postarać się, by była jak najwyższa, a drogą do osiągnięcia tego celu jest… próbowanie różnych dostępnych opcji. Zwiększenie średniej wartości koszyka w sklepie internetowym – 10 wskazówek Sposobów […]

Fakty są takie: system contact center ulepszy twój biznes w 2022

Zastanawiasz się nad inwestycją w system contact center, ale wciąż masz wątpliwości? Wiemy, że w biznesie najgłośniej mówią liczby – przedstawiamy 25 statystyk, które ukazują istotną rolę systemu contact center w dzisiejszej rzeczywistości biznesowej. Historia kontaktów z klientem w jednym miejscu Dlaczego jest tak ważna? Aż 86% konsultantów BOK skarży się na brak dostępu do informacji niezbędnych by efektywnie rozwiązywać sprawy klientów. Od 20 do 30% liczby połączeń dotyczy spraw, które nie zostały rozwiązane przy pierwszym kontakcie. Aż 60% nieudanych […]

Jak wykorzystać Facebook Messenger do efektywnej komunikacji, budowania relacji oraz leadowania klientów do działu sprzedaży i serwisu w stacji dealerskiej?

Aplikacja Facebook Messenger to najczęściej używany komunikator w Polsce. Jak to narzędzie do komunikacji możemy wykorzystać w biznesie dealerskim? Efektywna komunikacja z klientem to jeden z filarów funkcjonowania każdej firmy, ale także jak pokazują nasze obserwacje – duże wyzwanie dla stacji dealerskich. Zwłaszcza tych, które nie wykorzystują komunikacji wielokanałowej i nie posiadają systemu dedykowanego do ich własnej komunikacji z ich obecnymi i potencjalnymi klientami. Dlaczego każda stacja dealerska powinna wziąć pod uwagę oba te rozwiązania? Facebook Messenger w komunikacji biznesowej […]