Blog

Ataki hakerskie. Jak zadbać o bezpieczeństwo telekonferencji?

Bezpieczeństwo telekonferencji i wideokonferencji? Czy dotyczy Twojej firmy? Na pewno tak. Telekonferencje i wideokonferencje są popularną alternatywą do spotkań, nie tylko w czasach pandemii koronawirusa. Problemy jednak zaczynają się, gdy korzystamy z niesprawdzonych rozwiązań. Wtedy narażamy bezpieczeństwo naszych danych i informacji biznesowych.

Obsługa klienta w czasie pandemii. Czego nas uczy koronawirus?

Nie ma wątpliwości, że pandemia wirusa COVID-19 to bezprecedensowy kryzys dla nowoczesnego świata. Oprócz trudności, przed którymi stoją światowi liderzy, specjaliści od opieki zdrowotnej i służby ratownicze,  pojawiły się również ogromne przeszkody w prowadzeniu biznesu. A co za tym idzie, przeszkody w obsłudze klientów i w normalnych działaniach zespołów serwisowych.

Zwiększ swoją odporność na kryzys. Praca zdalna w obsłudze klienta

Pandemia koronawirusa to wyzwanie dla wszystkich. Sytuacja wymogła na większości biznesów natychmiastowe przejście na pracę zdalną. To jasne, że duża część firm nie była i nie jest na to przygotowana. Bardzo narażone na kryzys są firmy, które muszą zachować ciągłość i wysoką jakość obsługi klienta. Jak zatem ma wyglądać praca zdalna w obsłudze klienta?

Transformacja cyfrowa. Co oznacza dla Twojej firmy?

Transformacja cyfrowa w biznesie jest już od lat odmieniana przez wszystkie przypadki. Co tak naprawdę oznacza dla przedsiębiorstwa? Czy radykalna zmiana, która wpływa na ludzi, narzędzia i infrastrukturę, będzie miała naprawdę korzystne skutki biznesowe? Czy spowoduje wzrost kosztów, spadek wydajności i utracony przychód? W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.