Chat with us, powered by LiveChat

Blog

Cold calling – jak robić to dobrze?

Rozpoczęcie poszukiwania firm – klientów docelowych – to moment, w którym zaczyna się faktyczny proces sprzedaży, jeszcze bez kontaktu z firmami. Poszukiwanie klientów – prospecting to proces przygotowania bazy pod tzw. “cold calling”. “Dzwonienie na zimno” to technika zdobywania klientów bez ich wcześniejszego marketingowego przygotowania.

Monitoring call center. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)

Monitoring call center, czy inaczej mierzenie jakości i wydajności pracy poszczególnych konsultantów, ich zespołów i całych działów call center jest koniecznością, gdy firma dąży do stałego podnoszenia, czy choćby utrzymania, osiągniętego poziomu efektywności. Które wskaźniki są najpowszechniej wykorzystywane w telefonicznej komunikacji z klientami?

Efektywne wybieranie numeru – preview, progressive czy predictive?

Automatyczne tryby wybierania numeru telefonicznego pozwalają znacząco zwiększyć wydajność działań sprzedażowych, windykacyjnych czy ankieterskich. Kluczem do sukcesu jest jednak dobór trybu wybierania numeru odpowiednio do celu kampanii. Jaki zastosować – preview, predictive, czy progressive – aby Twoje działania sprzedażowe czy obsługowe były jak najskuteczniejsze?

Problemy z kontaktem z klientem. Jakie błędy popełniasz i jak im zapobiec?

Nie dodzwaniasz się do swoich klientów? Sprawdź, jakie popełniasz błędy i napraw je! Problemy z kontaktem z klientem to największy ból telemarketingu, ale także windykacji telefonicznej. Wydaje się, że dzwoniący znajduje się w całkowicie beznadziejnej sytuacji, jeśli osoba, z którą się kontaktuje, nie odbiera telefonu. Ale to nieprawda. 

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Wybierasz numer infolinii i słyszysz sygnał zajętości. I tak kilkanaście razy. Ile razy Ci się to zdarzyło? Problem z dodzwonieniem się do firmy, instytucji, przychodni, to jedna z najbardziej irytujących przeszkód w uzyskaniu obsługi. Co zrobić, żeby Twój klient nie doświadczał jej w kontakcie z Twoją firmą? Rozwiązanie może być proste – kolejkowanie połączeń.