Blog

Skuteczny telemarketing. Jak docierać do klientów?

Zdobywanie leadów to wyzwanie. Rosnąca konkurencja w każdej branży sprawia, że trzeba wspierać sprzedaż doskonałą obsługą klienta i pozytywnymi doświadczeniami. Niemniej jednak telemarketing w dalszym ciągu pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów docierania do potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak aplikacja telemarketing zwiększy skuteczność działań telemarketingowych.

Jak tworzyć i przeprowadzać dobre ankiety

Ankiety są jednym z dwóch sposobów na pozyskanie informacji o naszych klientach obok analityki zachowań. Dzięki nim otrzymujemy wiedzę o deklarowanych potrzebach, wartościach i odczuciach naszych klientów, podczas gdy analityka daje nam wiedzę o rzeczywistych zachowaniach i zwyczajach oraz ich częstotliwości.

6 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć PBX

Zatrudniasz nowych pracowników? Otwierasz nowy oddział? Zmieniasz siedzibę firmy? A może po prostu chcesz, żeby klient mógł się z Tobą łatwo skontaktować? Jeśli odpowiesz na któreś z tych pytań twierdząco, a w Twojej firmie wciąż jeszcze nie ma wirtualnej centrali PBX, to możesz być w kłopocie.