Blog

Omnichannel a digital marketing. Czy możemy spodziewać się ich fuzji w 2019 roku?

Omnichannel to system komunikacji wielokanałowej, jednak w odróżnieniu od multichannel, polega na organizacji kontaktów z Klientem. Organizację tę uzyskuje się poprzez odpowiednio dobrane narzędzia. Omnichannel jest więc dziś niezbędnym elementem obsługi klienta, a także coraz częściej telemarketingu. Czy jednak omnichannel zacznie być częścią marketingu? Prognozy na 2019 roku wskazują takie prawdopodobieństwo.

Zadowolony pacjent, czyli opieka medyczna a nowe technologie

Opieka medyczna rozwija się na polskim rynku najszybciej w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Za szybkim rozwojem idzie oczywiście rosnąca konkurencja, która powoduje rosnącą świadomość swoich praw wśród pacjentów oraz brak tolerancji wobec wpadek w obsłudze. Prywatna służba zdrowia musi odróżnić się od państwowej nie tylko opłatami za usługi, ale przede wszystkim dostępnością i nienaganną jakością obsługi.

Wirtualny fax – jak uruchomić, oraz 6 powodów, dla których warto używać

  Faks (pisany też z angielska „fax”) wydaje się reliktem, maszyną i technologią, której w dobie komunikacji elektronicznej, nikt nie używa. Tymczasem według IDC nie dość, że nie umarł, to jeszcze zyskał nowe życie w formie wirtualnego faksu. Przeczytaj, jak działa wirtualny fax (czyli faks przez internet) i dlaczego warto rozważyć odkurzenie i użycie w firmie tej technologii komunikacji.

SLA – co to jest i dlaczego nie możesz się bez niej obejść.

SLA, czyli Service Level Agreement – umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług, to dokument szczególny, określający na jakim minimalnym poziomie dostawca świadczyć będzie określone usługi klientowi. Dla Ciebie, jako odbiorcy usługi w chmurze, SLA powinna być najważniejszym elementem porozumienia z dostawcą. Co dokładnie określa SLA i dlaczego jest tak ważna?

Dział R&D – 5 kroków do innowacji i sukcesu firmy

Innowacyjne rozwiązania, które zmieniają oblicze IT, są zwykle efektem pracy zespołowej. Jeśli idzie ona w parze z kreatywnością, to prędzej czy później musi doprowadzić firmę do sukcesu. Miejscem, w którym najczęściej rodzą się najbardziej innowacyjne pomysły, jest dział R&D (research and development – badania i rozwój), który w ostatnich latach stał się wyznacznikiem atrakcyjności biznesu.

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO