Blog

Człowiek vs nowe technologie w obsłudze klienta

W dobie nowej technologii w obsłudze klienta wiele firm koncentruje się przede wszystkim na zaoferowaniu klientom satysfakcjonujących doświadczeń. Podczas gdy klienci zazwyczaj doceniają te ulepszenia, nawiązanie kontaktu z żywym człowiekiem w dalszym ciągu pozostaje tym, co przekształca pojedynczą transakcję w długotrwałą relację.

outbound marketing

Marketing outbound. Czy robisz to dobrze?

Jak marketing outbound ma pozyskać klienta w relacji B2B? Przede wszystkim – pamiętaj, że klienta interesują rezultaty. Dlatego oferta dla klienta B2B powinna odpowiadać przede wszystkim na pytanie o to, jak jego firma zyska na wdrożeniu Twojego produktu lub usługi. Im przejrzyściej jesteś w stanie odpowiedzieć na te pytania, tym bardziej będziesz godni zaufania w oczach klienta. Po prostu – rób to dobrze! Klient w relacji B2B jest szczególnie wyczulony na marketingową przesadę – to dlatego, że sam zna i korzysta […]

Czy potrzebuję call center software skoro mam PBX?

Wielu właścicieli firm i menedżerów zadaje sobie pytanie: jeśli mam działającą centralę telefoniczną (nieważne czy ma 5, 10 czy 15 lat), a moi klienci mogą się do mnie dodzwonić, to czy potrzebuję zmiany na nowszą, o innych parametrach? Aby podjąć odpowiednią decyzję w kwestii zmiany obecnego call center software, powinieneś pójść o krok dalej i dokonać rzetelnej oceny swojego poziomu zadowolenia z systemu. Istnieje bowiem kilka kluczowych kwestii, których nie warto bagatelizować.

Zakładam wewnętrzne call center. Jak wybrać system?

Zakładasz wewnętrzne call center? Chcesz wybrać odpowiedni system? W tym celu musisz zorientować się jakie rozwiązanie będzie dla nas najlepsze. Ważne jest, żeby dopasować je do naszych potrzeb. System pozwala na efektywną realizację procesów sprzedażowych oraz usprawnia przepływ informacji w organizacji. Idealnie sprawdza się nawet w złożonych w zadaniach telemarketingowych dzięki użyciu i integracji wielu kanałów komunikacji.