Blog

wyzwania branży e-commerce

Wyzwania branży e-commerce w 2023 roku

W ciągu ostatnich  miesięcy branża e-handlu przeszła transformację na niespodziewaną dotąd skalę. Tak dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wzrost zysków, nowe możliwości i szanse, ale także cały wachlarz różnorodnych wyzwań. Jakie są obecne wyzwania branży e-commerce? E-commerce w 2022/2023 – podsumowanie Krajowy rynek e-commerce, który od lat rozwijał się bardzo dynamicznie, w ostatnim czasie odnotował jeszcze większe wzrosty. Jak czytamy w raporcie „Global Ecommerce 2020” w ciągu ostatnich 4 lat średni roczny wzrost przekroczył 20%, a PwC prognozuje, że w […]

System hepldesk

Co to jest system Helpdesk?

Skuteczny ticketing system (helpdesk) jest obecnie niezbędny w każdej firmie, która szuka efektywnego rozwiązania do zarzadzania komunikacją z klientami. System Helpdesk obejmuje zestaw narzędzi, oprogramowania i procesów, które umożliwiają firmom zarządzanie systemem obsługi klienta, czyli wspierają efektywne zarzadzanie zamówieniami, problemami i zgłoszeniami klientów. W tym niniejszym artykule wyjaśnimy, co to jest system Helpdesk, jak działa, jakie są jego zalety, jak wybrać najlepsze oprogramowanie helpdesk dla swojej firmy oraz ile orientacyjnie kosztuje jego wdrożenie.       Czym jest system Helpdesk? […]

Potencjał SMS

Jak wykorzystać potencjał SMS w procesach sprzedażowo-obsługowych w dobie kryzysu?

Kryzys wywołany pandemią przyspieszył jedynie to co nieuniknione w firmach- cyfryzację procesów, w tym sprzedaż oraz obsługę klientów. Ci, którzy już wcześniej postawili na rozwój digitalizacji mogli w pełni wykorzystać swój potencjał. Natomiast firmy, które do tej pory nie były nastawione na komunikację online, zaczęły dostrzegać jej potencjał, a następnie z lepszym lub gorszym skutkiem starały się zaimplementować nowe rozwiązania w swoje cele i działania. Jak zatem skutecznie wykorzystać potencjał SMS w procesach sprzedażowo-obsługowych? Wyzwania w sferze komunikacyjnej Konsumenci zdążyli […]

Ile cię kosztuje brak analityki w dziale obsługi klienta?

Ile cię kosztuje brak analityki w dziale obsługi klienta?

O analityce danych biznesowych mówi się ostatnio dużo. To oczywiste, że obserwujemy wyniki sprzedaży i walczymy o ich wzrost. Co jednak z analityką w dziale obsługi klienta? Czy warto obserwować działania pracowników BOK? Przez ostatnie lata wiele się nauczyliśmy o dobrej obsłudze klienta i na pewno obsługujemy naszych klientów lepiej i uważniej niż kiedyś. Unowocześniliśmy się, otworzyliśmy się na nowe kanały kontaktu, digitalizujemy działania. Czy to wystarczy? Klient zmienia się szybciej niż my. Zmieniają się jego oczekiwania, podnoszą wymagania co […]

Customer Success - co to jest?

Customer Success – co to jest?

Customer Success jest jedną z najpopularniejszych możliwości rozwoju w dzisiejszym biznesie. A także skutecznym sposobem na zminimalizowanie tzw. churnu. To dział w firmie, który proaktywnie odpowiada na potrzeby klienta. Ale to nie wszystko. Nie od dzisiaj odchodzący klienci spędzają sen z powiek przedsiębiorcom. Tak zwany churn, czyli straceni klienci to jedno z najbardziej znienawidzonych zjawisk w firmach, zwłaszcza tych, które oferują swoje usługi w branży informatycznej w modelu SaaS. Abonamentowy, czy subskrypcyjny styl opłat za usługi z punktu widzenia firmy […]

Jak rozmawiać z klientem - najlepsze rady

Jak rozmawiać z klientem – najlepsze rady

Rozmowa z klientem to podstawa właściwie każdego biznesu. Musimy wykazać się umiejętnością odpowiedzi na oczekiwania klienta i w przyjazny sposób pomóc mu osiągnąć cel rozmowy. Odpowiedź na, wydawałoby się, banalne pytanie, jak rozmawiać z klientem przez telefon, oczywiście nie jest banalna. W niniejszym artykule przedstawimy kilka strategii, które do tej odpowiedzi powinny nas zbliżyć.  Ale najpierw zobaczmy, o jaką gramy stawkę: Po pierwsze: 89% konsumentów chętniej dokona kolejnego zakupu po pozytywnym doświadczeniu z customer service (Salesforce) Po drugie: 73% konsumentow […]

Dlaczego potrzebujesz platformy do wielokanałowej komunikacji biznesowej w swojej firmie? Poradnik dla branży produkcyjnej

Dlaczego potrzebujesz platformy do wielokanałowej komunikacji biznesowej w swojej firmie? Poradnik dla branży produkcyjnej

Klienci kontaktują się z nami dzisiaj na wiele sposobów, oczekując, że ich problemy i potrzeby są dla Ciebie ważne, a pomocy w zamówieniu towarów czy zgłoszeniu reklamacji oczekują na wczoraj. Jak tego dokonać? Jak komunikować się z klientem branży produkcyjnej? Wykorzystując platformę do wielokanałowej komunikacji biznesowej. Z jakimi problemami mierzą się dzisiaj firmy produkcyjne? Zanim przyjrzymy się temu, dlaczego i jak wykorzystać platformę do komunikacji w Twojej firmie, przyjrzyjmy się temu z jakimi problemami zgłaszają się do nas inne firmy […]