Najlepsze oprogramowanie dla transportu i logistyki

Identyfikacja klienta, jedna centrala telefoniczna, automatyczne składanie zamówień, zbieranie danych do systemu i archiwizacja
rozmów do 24 miesięcy – to i jeszcze więcej dzięki aplikacji dla transportu i logistyki.

Jednolity system telekomunikacyjny to łatwe zarządzanie firmą transportową

Jeśli działasz w branży transportowej, wiesz ile telefonów trzeba wykonać każdego dnia. Zamiast prowadzić kilka centrali i napotykać trudności w zarządzaniu tym wszystkim, wybierz łatwiejsze rozwiązanie – jedną centralę, sieć i książkę telefoniczną, korzystaj też ze skróconych numerów.

Dodatkową korzyścią jest identyfikacja dzwoniących – od razu możemy wiedzieć, w jakiej sprawie się z nami kontaktują.

Efekty korzystania z systemu

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Automatic Machine Detection (AMD)
  • Archiwizacja połączeń oraz maili
  • Raportowanie

Dowiedz się więcej

Zostaw dane kontaktowe, nasz doradca oddzwoni do Ciebie.

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Identyfikacja dzwoniących i historia ich zamówień

Rozpoznanie dzwoniącego klienta, wgląd do historii korespondencji, a także możliwość odsłuchania nagrań rozmów telefonicznych – takie możliwości pozwalają nie tylko szybciej obsługiwać, lecz zautomatyzować cały proces komunikacji. Od razu wiemy, w jakiej sprawie dzwoni do nasz klient i zostanie on przekierowany do odpowiedniej osoby, bez angażowania w to większej ilości osób.

Automatyczne zmiany w zamówieniach

IVR umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Funkcję można wykorzystać zarówno do składania nowych zamówień, jak również do wprowadzania wszelkich zmian – poprzez odsłuchiwanie nagranych komunikatów i wybieranie kolejno cyfr na telefonie, nasi klienci będą mogli zmienić termin lub godzinę dostawy, potwierdzić lub anulować zamówienie. Automatyzacja obsługi to szybkość i wygoda zarówno dla firm transportowych, jak i klientów.

Zbieraj oceny od klientów i poprawiaj obsługę

Ankiety oceniające zadowolenie klientów, otrzymywane po wykonaniu zlecenia – najłatwiejszy sposób na podniesienie jakości świadczonych usług, a także wiedza o wykonywaniu pracy przez konkretnych przewoźników czy kurierów.

Badanie jakości można przeprowadzać smsowo lub telefonicznie – system zadzwoni pod konkretny numer, klienci wybiorą odpowiedzi wpisując odpowiednie cyfry na swoich telefonach.