Najlepsze oprogramowanie dla transportu i logistyki

Identyfikacja klienta, jedna centrala telefoniczna, automatyczne składanie zamówień, zbieranie danych do systemu i archiwizacja rozmów do 24 miesięcy – to i jeszcze więcej dzięki aplikacji dla transportu i logistyki.

Najlepsze oprogramowanie dla transportu i logistyki

Identyfikacja klienta, jedna centrala telefoniczna, automatyczne składanie zamówień, zbieranie danych do systemu i archiwizacja rozmów do 24 miesięcy – to i jeszcze więcej dzięki aplikacji dla transportu i logistyki.

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Jednolity system telekomunikacyjny to łatwe zarządzanie firmą transportową

Jeśli działasz w branży transportowej, wiesz ile telefonów trzeba wykonać każdego dnia. Zamiast prowadzić kilka centrali i napotykać trudności w zarządzaniu tym wszystkim, wybierz łatwiejsze rozwiązanie – jedną centralę, sieć i książkę telefoniczną, korzystaj też ze skróconych numerów.

Dodatkową korzyścią jest identyfikacja dzwoniących – od razu możemy wiedzieć, w jakiej sprawie się z nami kontaktują.

Jednolity system telekomunikacyjny to łatwe zarządzanie firmą transportową

Jeśli działasz w branży transportowej, wiesz ile telefonów trzeba wykonać każdego dnia. Zamiast prowadzić kilka centrali i napotykać trudności w zarządzaniu tym wszystkim, wybierz łatwiejsze rozwiązanie – jedną centralę, sieć i książkę telefoniczną, korzystaj też ze skróconych numerów.

Dodatkową korzyścią jest identyfikacja dzwoniących – od razu możemy wiedzieć, w jakiej sprawie się z nami kontaktują.

Identyfikacja dzwoniących i historia ich zamówień

Rozpoznanie dzwoniącego klienta, wgląd do historii korespondencji, a także możliwość odsłuchania nagrań rozmów telefonicznych – takie możliwości pozwalają nie tylko szybciej obsługiwać, lecz zautomatyzować cały proces komunikacji. Od razu wiemy, w jakiej sprawie dzwoni do nasz klient i zostanie on przekierowany do odpowiedniej osoby, bez angażowania w to większej ilości osób.

Automatyczne zmiany w zamówieniach

pracownicy transport i logistyka

Identyfikacja dzwoniących i historia ich zamówień

Rozpoznanie dzwoniącego klienta, wgląd do historii korespondencji, a także możliwość odsłuchania nagrań rozmów telefonicznych – takie możliwości pozwalają nie tylko szybciej obsługiwać, lecz zautomatyzować cały proces komunikacji. Od razu wiemy, w jakiej sprawie dzwoni do nasz klient i zostanie on przekierowany do odpowiedniej osoby, bez angażowania w to większej ilości osób.

Automatyczne zmiany w zamówieniach

IVR umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Funkcję można wykorzystać zarówno do składania nowych zamówień, jak również do wprowadzania wszelkich zmian – poprzez odsłuchiwanie nagranych komunikatów i wybieranie kolejno cyfr na telefonie, nasi klienci będą mogli zmienić termin lub godzinę dostawy, potwierdzić lub anulować zamówienie. Automatyzacja obsługi to szybkość i wygoda zarówno dla firm transportowych, jak i klientów.

oprogramowanie dla transportu i logistyki

Zbieraj oceny od klientów i poprawiaj obsługę

Ankiety oceniające zadowolenie klientów, otrzymywane po wykonaniu zlecenia – najłatwiejszy sposób na podniesienie jakości świadczonych usług, a także wiedza o wykonywaniu pracy przez konkretnych przewoźników czy kurierów.

Badanie jakości można przeprowadzać smsowo lub telefonicznie – system zadzwoni pod konkretny numer, klienci wybiorą odpowiedzi wpisując odpowiednie cyfry na swoich telefonach.

Zbieraj oceny od klientów i poprawiaj obsługę

Ankiety oceniające zadowolenie klientów, otrzymywane po wykonaniu zlecenia – najłatwiejszy sposób na podniesienie jakości świadczonych usług, a także wiedza o wykonywaniu pracy przez konkretnych przewoźników czy kurierów.

Badanie jakości można przeprowadzać smsowo lub telefonicznie – system zadzwoni pod konkretny numer, klienci wybiorą odpowiedzi wpisując odpowiednie cyfry na swoich telefonach.

W jaki sposób Twoja firma transportowa skorzysta na naszym systemie?

Jedna centrala telefoniczna

Jedna książka telefoniczna

Skrócone numery telefonu wewnątrz firmy

Przypisanie danych do zindentyfikowanych kontaków

Duża wiedza o klientach i historii ich zamówień

Zapowiedzi głosowe

Szybka obsługa klientów przez telefon

Formularze ułatwiające zamówienia klientów

Możliwość zmiany konfiguracji IVR w dowolnej chwili

Tanie połączenia wewnętrzne

Archiwizacja połączeń oraz maili – pomocna w przypadku problemów z zamówieniem lub płatnością

Badanie zadowolenia klientów

Łatwe zarządzanie pracownikami oraz monitoring ich pracy

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO