Oprogramowanie do obsługi Klientów firm deweloperskich i zarządzających nieruchomościami

Zarządzaj kontaktami z Klientem, popraw jakość komunikacji i szybkość obsługi oraz zdobywaj nowych Klientów z systemem Contact Center

.

Firmy deweloperskie: Klienci mają trudności ze skontaktowaniem się

Firmy deweloperskie: Klienci mają trudności ze skontaktowaniem się

Rozwiązanie: Jedna platforma komunikacyjna

⚫️   Zbuduj profesjonalne edytowalne menu głosowe IVR
⚫️   Odbieraj kontakty z Klientem w różnych zintegrowanych kanałach komunikacji
⚫️   Stosuj kolejkowanie połączeń

.

Firmy deweloperskie: Pozyskiwanie szans sprzedażowych

Firmy deweloperskie: Pozyskiwanie szans sprzedażowych

Rozwiązanie: Wielokanałowa komunikacja i automatyzacja działań outboundowych

⚫️   Zachęć do kontaktu przez stronę www za pomocą widgetu kontaktowego, załóż chat na stronie, zintegruj Facebook Messenger z systemem do komunikacji
⚫️   Stosuj mailingi i smsy grupowe
⚫️   Stosuj numeracje lokalne lub komórkowe do kampanii telemarketingowych

Rozwiązanie: Wielokanałowa komunikacja i automatyzacja działań outboundowych

⚫️   Zachęć do kontaktu przez stronę www za pomocą widgetu kontaktowego, załóż chat na stronie, zintegruj Facebook Messenger z systemem do komunikacji
⚫️   Stosuj mailingi i smsy grupowe
⚫️   Stosuj numeracje lokalne lub komórkowe do kampanii telemarketingowych

.

Firmy deweloperskie: Trudności z identyfikacją wartościowych szans
sprzedażowych z różnych kanałów komunikacji

Firmy deweloperskie: Trudności z identyfikacją wartościowych szans sprzedażowych z różnych kanałów komunikacji

Rozwiązanie: Gromadź wiedzę i korzystaj z niej

⚫️   Zbieraj automatycznie informacje o wszystkich interakcjach z Klientem i miej je łatwo dostępne w jednym miejscu
⚫️   Stosuj klasyfikatory
⚫️   Rób notatki o interakcjach z Klientami

.

.

Firmy deweloperskie: Dział sprzedaży reaguje za wolno

Firmy deweloperskie: Dział sprzedaży reaguje za wolno

Rozwiązanie: Monitorowanie jakości działań

⚫️   Nagrywaj i monitoruj rozmowy z Klientami, żeby optymalizować proces
⚫️   Stosuj automatyczne oddzwonienia

⚫️   Śledź raporty
⚫️   Wdroż aplikację mobilna do monitorowania aktywności pracowników terenowych

Rozwiązanie: Monitorowanie jakości działań

⚫️   Nagrywaj i monitoruj rozmowy z Klientami, żeby optymalizować proces
⚫️   Stosuj automatyczne oddzwonienia

⚫️   Śledź raporty
⚫️   Wdroż aplikację mobilna do monitorowania aktywności pracowników terenowych

.

Zarządzanie nieruchomościami: Sprawne zarządzanie dużą liczbą nieruchomości

Zarządzanie nieruchomościami: Sprawne zarządzanie dużą liczbą nieruchomości

Rozwiązanie: Centralizacja kontaktów z Klientami

⚫️   Korzystaj z danych zebranych ze wszystkich interakcji z Klientami i zarządzaj nimi z jednego miejsca
⚫️   Nawiązuj i odbieraj kontakty w wielu kanałach komunikacji
⚫️   Zautomatyzuj proces obsługi zgłoszeń
⚫️   Monitoruj i miej wpływ na jakość pracy konsultantów

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.