🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Focus Contact Center do Obsługi Twoich Klientów

Nasze rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby Twój kontakt z klientem był zawsze na najwyższym poziomie, a wszystkie kanały komunikacji znajdowały się w jednym miejscu. Z naszym oprogramowaniem obsługa i sprzedaż w Twojej firmie zyska nową jakość.

🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Focus Contact Center do Obsługi Twoich Klientów

Nasze rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby Twój kontakt z klientem był zawsze na najwyższym poziomie, a wszystkie kanały komunikacji znajdowały się w jednym miejscu. Z naszym oprogramowaniem obsługa i sprzedaż w Twojej firmie zyska nową jakość.

ZAUFALI NAM: 

Obsługa Klientów na najwyższym poziomie

Platforma Focus Contact Center pozwala na gromadzenie danych o klientach ze wszystkich kanałów komunikacji, takich jak telefon, mail, sms, czat czy strona www. Twój zespół ma zawsze dostęp do pełnych informacji o kliencie w ramach 1 narzędzia poprzez przeglądarkę internetową – pozwala to nie tylko na weryfikację klienta z dowolnego miejsca, ale także na wykonywanie i odbierania połączeń, wysyłkę maili i smsów, a także tworzenie podsumowań wyników kontaktu i robienia notatek w jednym, intuicyjnym systemie. Dzięki temu jesteś w stanie personalizować ofertę w przyszłości.

✔ pełny monitoring połączeń przychodzących i wychodzących
✔ nowoczesny i inteligentny IVR pozwalający przekierowywać połączenia do odpowiednich konsultantów
✔ dostęp do historii komunikacji z klientem we wszystkich kanałach
✔ system zapowiedzi głosowych
✔ możliwość ustawienia dedykowanych konsultantów do typu zgłoszenia
✔ ocena i nagrywanie rozmów konsultantów
✔ kolejkowanie połączeń i oddzownień

Obsługa Klientów na najwyższym poziomie

Platforma Focus Contact Center pozwala na gromadzenie danych o klientach ze wszystkich kanałów komunikacji, takich jak telefon, mail, sms, czat czy strona www. Twój zespół ma zawsze dostęp do pełnych informacji o kliencie w ramach 1 narzędzia poprzez przeglądarkę internetową – pozwala to nie tylko na weryfikację klienta z dowolnego miejsca, ale także na wykonywanie i odbierania połączeń, wysyłkę maili i smsów, a także tworzenie podsumowań wyników kontaktu i robienia notatek w jednym, intuicyjnym systemie. Dzięki temu jesteś w stanie personalizować ofertę w przyszłości.

✔ pełny monitoring połączeń przychodzących i wychodzących
✔ nowoczesny i inteligentny IVR pozwalający przekierowywać połączenia do odpowiednich konsultantów
✔ dostęp do historii komunikacji z klientem we wszystkich kanałach
✔ system zapowiedzi głosowych
✔ możliwość ustawienia dedykowanych konsultantów do typu zgłoszenia
✔ ocena i nagrywanie rozmów konsultantów
✔ kolejkowanie połączeń i oddzownień

Popraw jakość obsługi klientów

Zdobędziesz nowych i zwiększysz wartość obecnych klientów

Rozwiązanie Focus Contact Center poprawia jakość wykonywanych (outband) i odbieranych (inbound) połączeń. Poprzez prosty i przyjazny w obsłudze system IVR (system zapowiedzi głosowych), jesteś w stanie stworzyć zaawansowany system IVR. Dzięki temu nie tylko będziesz wiedział kto do Ciebie dzwoni, ale będziesz mógł przypisać klienta do odpowiedniego konsultanta, bazując na jego umiejętnościach czy też relacji z klientem.

✔ obsłużysz leady sprzedażowe najdogodniejszym kanałem komunikacji
✔ dzięki gromadzonej wiedzy o kliencie zaproponujesz mu dodatkowe usługi lub produkty
✔ zaplanujesz kontakt z klientem w dogodnym dla niego czasie
✔ dopasujesz kanał komunikacji do upodobań klienta
✔ posegmentujesz bazę klientów i ustalisz priorytety inteligentnego upsellu swoich usług.

Popraw jakość obsługi klientów

Zdobędziesz nowych i zwiększysz wartość obecnych klientów

Rozwiązanie Focus Contact Center poprawia jakość wykonywanych (outband) i odbieranych (inbound) połączeń. Poprzez prosty i przyjazny w obsłudze system IVR (system zapowiedzi głosowych), jesteś w stanie stworzyć zaawansowany system IVR. Dzięki temu nie tylko będziesz wiedział kto do Ciebie dzwoni, ale będziesz mógł przypisać klienta do odpowiedniego konsultanta, bazując na jego umiejętnościach czy też relacji z klientem.

✔ obsłużysz leady sprzedażowe najdogodniejszym kanałem komunikacji
✔ dzięki gromadzonej wiedzy o kliencie zaproponujesz mu dodatkowe usługi lub produkty
✔ zaplanujesz kontakt z klientem w dogodnym dla niego czasie
✔ dopasujesz kanał komunikacji do upodobań klienta
✔ posegmentujesz bazę klientów i ustalisz priorytety inteligentnego upsellu swoich usług.

100% ZAREJESTROWANYCH ZGŁOSZEŃ

65% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OCZEKIWANIA NA POŁĄCZENIE Z PRACOWNIKIEM

63% O TYLE CZASU NASI KLIENCI SKRÓCILI CZAS OBSŁUGI POŁĄCZEŃ

Nasi klienci rejestrują teraz wszystkie połączenia wychodzące i przychodzące
30% wzrostu konwersji klientów, którzy przeszli na rozwiązanie FCC

Analizy i raportowanie

System do obsługi call center|contact center pozwala na przygotowanie spersonalizowanych raportów dotyczących czasu i liczby połączeń oraz ich efektów. Wszystkie raporty są generowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na bieżąco reagować na wszelkie nieprawidłowości, sprawdzić czas obsługi klienta, wpisywania i uzupełniania danych do systemów po kontakcie z klientem, tak aby skrócić czas na działania, które nie przekładają się na sprzedaż Twoich produktów i usług.

Analizy i raportowanie

System do obsługi call center|contact center pozwala na przygotowanie spersonalizowanych raportów dotyczących czasu i liczby połączeń oraz ich efektów. Wszystkie raporty są generowane w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz na bieżąco reagować na wszelkie nieprawidłowości, sprawdzić czas obsługi klienta, wpisywania i uzupełniania danych do systemów po kontakcie z klientem, tak aby skrócić czas na działania, które nie przekładają się na sprzedaż Twoich produktów i usług.

.

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacją w zespole

Dzięki monitoringowi bieżącej pracy agentów jesteś w stanie zarządzać ich pracą m.in. poprzez ustawianie, wyznaczanie przerw, tak aby w kampanie działały nieprzerwanie. System Focus Contact Center pozwala też na nagrywanie i weryfikację prowadzonych rozmów. Pozwoli Ci to nie tylko na ocenę pracy Twoich konsultantów, ale także poprawę prowadzonych przez nich rozmów. Masz też możliwość szybszego przeszkolenia i wdrożenia nowych pracowników poprzez udostępnienie im najlepszych rozmów z systemu nagrań.

Sprawniejsze zarządzanie i komunikacją w zespole

Dzięki monitoringowi bieżącej pracy agentów jesteś w stanie zarządzać ich pracą m.in. poprzez ustawianie, wyznaczanie przerw, tak aby w kampanie działały nieprzerwanie. System Focus Contact Center pozwala też na nagrywanie i weryfikację prowadzonych rozmów. Pozwoli Ci to nie tylko na ocenę pracy Twoich konsultantów, ale także poprawę prowadzonych przez nich rozmów. Masz też możliwość szybszego przeszkolenia i wdrożenia nowych pracowników poprzez udostępnienie im najlepszych rozmów z systemu nagrań.

.

🟣 Wsparcie Techniczne    🟠 Elastyczność    🟡 Systemem CRM, ERP, CMS

W ramach systemu otrzymujesz ponad 30 gotowych integracji z innymi systemami

W ramach aplikacji Focus Contact Center otrzymujesz ponad 30 gotowych integracji z najpopularniejszymi systemami CRM i ecommerce. Dodatkowo w ramach naszego systemu istnieje możliwość integracji z innymi systemami poprzez dostęp do API.

Zobaczysz jak system usprawni obsługę Twoich klientów i otrzymasz
wycenę

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.