Sprzedawaj więcej z Focus Contact Center

Zwiększaj przychody – postaw na skuteczny system do call contact center

.

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników sprzedażowych.

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników sprzedażowych.

Efektywnie docieraj do Klientów

⚫️   Sprzedawaj więcej udostępniając Klientom dodatkowe kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms, chat, Site Call, formularz www)
⚫️   Skutecznie obsługuj dostępne kanały komunikacji – wszystko w ramach jednej, intuicyjnej platformy
⚫️   Nie trać leadów – pierwszy zadzwoń do Klienta
⚫️   Buduj wiedzę o swoich Klientach aby w przyszłości personalizować ofertę
⚫️   Wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi Klientami tworząc skrypty rozmów
⚫️   Poprawiaj terminowość kontaktów ustawiając alerty przypominające o konieczności ponownego kontaktu
⚫️   Optymalizuj koszty poprzez skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem

Efekty z naszych wdrożeń:
84% mniej nieodebranych połączeń | wzrost liczby połączeń wychodzących o 600% | wzrost konwersji z leadów o 30%

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane

⚫️   Korzystając z interaktywnych dashboardów monitoruj na żywo liczbę połączeń i efekty rozmów
⚫️   Zwiększ kontrolę nad pracownikami zdalnymi
⚫️   Skracaj czas rozmów gromadząc wszystkie interakcje z Klientami i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie Klienta
⚫️   Zmniejszaj ryzyko utraty połączeń od Klientów monitorując wszystkie kanały komunikacji
⚫️   Zagwarantuj Klientom terminowość kontaktu w umówionym terminie
⚫️   Wykorzystuj nagrywanie rozmów by zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi

.

Focus Telecom w liczbach:
Ponad 3000 skutecznych wdrożeń | 13 lat doświadczenia | Klienci w 7 krajach

Zwiększaj efektywność konsultantów

⚫️   Wykorzystuj posiadaną bazę Klientów uruchamiając kampanie wychodzące dotyczące oferty produktowej
⚫️   Zwiększaj tempo wydzwaniania leadów wybierając odpowiedni “tryb wydzwaniania”
⚫️   Zwiększaj aktywność sprzedażową poprzez dedykowane funkcjonalności systemu (np. predictive, Site Call, nagrywanie rozmów, skrypty rozmów, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek)
⚫️   Skracaj do minimum czas oczekiwania na połączenie z Klientem
⚫️   Poprawiaj wydajność konsultantów dając im możliwość pracy w wielu kampaniach jednocześnie
⚫️   Zwiększaj szanse na sprzedaż automatycznie przydzielając rekordy do konsultantów o odpowiednich umiejętnościach

.

Tylko jeden krok dzieli Cię od zwiększenia sprzedaży w swojej firmie. Wypełnij formularz i dowiedz się jak możemy Ci w tym pomóc.