Sprzedawaj więcej z Focus Contact Center

Zwiększaj przychody – postaw na skuteczny system do call contact center

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników sprzedażowych.

Efektywnie docieraj do Klientów

⚫️   Sprzedawaj więcej udostępniając Klientom dodatkowe kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms, chat, Site Call, formularz www)
⚫️   Skutecznie obsługuj dostępne kanały komunikacji – wszystko w ramach jednej, intuicyjnej platformy
⚫️   Nie trać leadów – pierwszy zadzwoń do Klienta
⚫️   Buduj wiedzę o swoich Klientach aby w przyszłości personalizować ofertę
⚫️   Wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi Klientami tworząc skrypty rozmów
⚫️   Poprawiaj terminowość kontaktów ustawiając alerty przypominające o konieczności ponownego kontaktu
⚫️   Optymalizuj koszty poprzez skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem

Efektywnie docieraj do Klientów

⚫️   Sprzedawaj więcej udostępniając Klientom dodatkowe kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms, chat, Site Call, formularz www)
⚫️   Skutecznie obsługuj dostępne kanały komunikacji – wszystko w ramach jednej, intuicyjnej platformy
⚫️   Nie trać leadów – pierwszy zadzwoń do Klienta
⚫️   Buduj wiedzę o swoich Klientach aby w przyszłości personalizować ofertę
⚫️   Wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi Klientami tworząc skrypty rozmów
⚫️   Poprawiaj terminowość kontaktów ustawiając alerty przypominające o konieczności ponownego kontaktu
⚫️   Optymalizuj koszty poprzez skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem

Efekty z naszych wdrożeń:
84% mniej nieodebranych połączeń | wzrost liczby połączeń wychodzących o 600% | wzrost konwersji z leadów o 30%

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane

⚫️   Korzystając z interaktywnych dashboardów monitoruj na żywo liczbę połączeń i efekty rozmów
⚫️   Zwiększ kontrolę nad pracownikami zdalnymi
⚫️   Skracaj czas rozmów gromadząc wszystkie interakcje z Klientami i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie Klienta
⚫️   Zmniejszaj ryzyko utraty połączeń od Klientów monitorując wszystkie kanały komunikacji
⚫️   Zagwarantuj Klientom terminowość kontaktu w umówionym terminie
⚫️   Wykorzystuj nagrywanie rozmów by zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi

Monitoruj wskaźniki, generuj raporty i analizuj dane

⚫️   Korzystając z interaktywnych dashboardów monitoruj na żywo liczbę połączeń i efekty rozmów
⚫️   Zwiększ kontrolę nad pracownikami zdalnymi
⚫️   Skracaj czas rozmów gromadząc wszystkie interakcje z Klientami i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie Klienta
⚫️   Zmniejszaj ryzyko utraty połączeń od Klientów monitorując wszystkie kanały komunikacji
⚫️   Zagwarantuj Klientom terminowość kontaktu w umówionym terminie
⚫️   Wykorzystuj nagrywanie rozmów by zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi

.

Focus Telecom w liczbach:
Ponad 3000 skutecznych wdrożeń | 13 lat doświadczenia | Klienci w 7 krajach

Zwiększaj efektywność konsultantów

⚫️   Wykorzystuj posiadaną bazę Klientów uruchamiając kampanie wychodzące dotyczące oferty produktowej
⚫️   Zwiększaj tempo wydzwaniania leadów wybierając odpowiedni “tryb wydzwaniania”
⚫️   Zwiększaj aktywność sprzedażową poprzez dedykowane funkcjonalności systemu (np. predictive, Site Call, nagrywanie rozmów, skrypty rozmów, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek)
⚫️   Skracaj do minimum czas oczekiwania na połączenie z Klientem
⚫️   Poprawiaj wydajność konsultantów dając im możliwość pracy w wielu kampaniach jednocześnie
⚫️   Zwiększaj szanse na sprzedaż automatycznie przydzielając rekordy do konsultantów o odpowiednich umiejętnościach

Zwiększaj efektywność konsultantów

⚫️   Wykorzystuj posiadaną bazę Klientów uruchamiając kampanie wychodzące dotyczące oferty produktowej
⚫️   Zwiększaj tempo wydzwaniania leadów wybierając odpowiedni “tryb wydzwaniania”
⚫️   Zwiększaj aktywność sprzedażową poprzez dedykowane funkcjonalności systemu (np. predictive, Site Call, nagrywanie rozmów, skrypty rozmów, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek)
⚫️   Skracaj do minimum czas oczekiwania na połączenie z Klientem
⚫️   Poprawiaj wydajność konsultantów dając im możliwość pracy w wielu kampaniach jednocześnie
⚫️   Zwiększaj szanse na sprzedaż automatycznie przydzielając rekordy do konsultantów o odpowiednich umiejętnościach

.

Pobierz Ofertę

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników sprzedażowych.

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Pobierz Ofertę" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.