🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
Zarządzaj obsługą klienta z 1 miejsca poprzez kontrolę sposobu i jakości obsługi klientów | leadów | potencjalnych klientów
ZAUFALI NAM:
⚫️ Sprzedawaj więcej udostępniając Klientom dodatkowe kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms, chat, Site Call, formularz www)
⚫️ Skutecznie obsługuj dostępne kanały komunikacji – wszystko w ramach jednej, intuicyjnej platformy
⚫️ Nie trać leadów – pierwszy zadzwoń do Klienta
⚫️ Buduj wiedzę o swoich Klientach aby w przyszłości personalizować ofertę
⚫️ Wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi Klientami tworząc skrypty rozmów
⚫️ Poprawiaj terminowość kontaktów ustawiając alerty przypominające o konieczności ponownego kontaktu
⚫️ Optymalizuj koszty poprzez skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem
⚫️ Sprzedawaj więcej udostępniając Klientom dodatkowe kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms, chat, Site Call, formularz www)
⚫️ Skutecznie obsługuj dostępne kanały komunikacji – wszystko w ramach jednej, intuicyjnej platformy
⚫️ Nie trać leadów – pierwszy zadzwoń do Klienta
⚫️ Buduj wiedzę o swoich Klientach aby w przyszłości personalizować ofertę
⚫️ Wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi Klientami tworząc skrypty rozmów
⚫️ Poprawiaj terminowość kontaktów ustawiając alerty przypominające o konieczności ponownego kontaktu
⚫️ Optymalizuj koszty poprzez skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem
Nasi klienci zyskali znakomite korzyści dzięki wdrożeniu naszego systemu. Oto kilka kluczowych wyników, które osiągnęliśmy, wprowadzając nasze rozwiązania:
⚫️ 100% Zarejestrowanych Zgłoszeń: Teraz nasi klienci mogą być pewni, że żaden problem nie zostanie pominięty, ponieważ każde zgłoszenie jest rejestrowane.
⚫️ Skrócony Czas Obsługi Zgłoszeń o 63%: Dzięki naszemu systemowi, obsługa zgłoszeń jest znacznie szybsza, co przekłada się na zadowolenie klientów.
⚫️ 65% Skrócenie Czasu Oczekiwania na Połączenie z Pracownikiem: Nasz system pozwala klientom jeszcze szybciej uzyskać połączenie z naszymi ekspertami.
⚫️ Korzystając z interaktywnych dashboardów monitoruj na żywo liczbę połączeń i efekty rozmów
⚫️ Zwiększ kontrolę nad pracownikami zdalnymi
⚫️ Skracaj czas rozmów gromadząc wszystkie interakcje z Klientami i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie Klienta
⚫️ Zmniejszaj ryzyko utraty połączeń od Klientów monitorując wszystkie kanały komunikacji
⚫️ Zagwarantuj Klientom terminowość kontaktu w umówionym terminie
⚫️ Wykorzystuj nagrywanie rozmów by zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi
⚫️ Korzystając z interaktywnych dashboardów monitoruj na żywo liczbę połączeń i efekty rozmów
⚫️ Zwiększ kontrolę nad pracownikami zdalnymi
⚫️ Skracaj czas rozmów gromadząc wszystkie interakcje z Klientami i notatki z rozmów na jednej czytelnej karcie Klienta
⚫️ Zmniejszaj ryzyko utraty połączeń od Klientów monitorując wszystkie kanały komunikacji
⚫️ Zagwarantuj Klientom terminowość kontaktu w umówionym terminie
⚫️ Wykorzystuj nagrywanie rozmów by zapewnić swoim Klientom najwyższą jakość obsługi
.
⚫️ Wykorzystuj posiadaną bazę Klientów uruchamiając kampanie wychodzące dotyczące oferty produktowej
⚫️ Zwiększaj tempo wydzwaniania leadów wybierając odpowiedni “tryb wydzwaniania”
⚫️ Zwiększaj aktywność sprzedażową poprzez dedykowane funkcjonalności systemu (np. predictive, Site Call, nagrywanie rozmów, skrypty rozmów, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek)
⚫️ Skracaj do minimum czas oczekiwania na połączenie z Klientem
⚫️ Poprawiaj wydajność konsultantów dając im możliwość pracy w wielu kampaniach jednocześnie
⚫️ Zwiększaj szanse na sprzedaż automatycznie przydzielając rekordy do konsultantów o odpowiednich umiejętnościach
⚫️ Wykorzystuj posiadaną bazę Klientów uruchamiając kampanie wychodzące dotyczące oferty produktowej
⚫️ Zwiększaj tempo wydzwaniania leadów wybierając odpowiedni “tryb wydzwaniania”
⚫️ Zwiększaj aktywność sprzedażową poprzez dedykowane funkcjonalności systemu (np. predictive, Site Call, nagrywanie rozmów, skrypty rozmów, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek)
⚫️ Skracaj do minimum czas oczekiwania na połączenie z Klientem
⚫️ Poprawiaj wydajność konsultantów dając im możliwość pracy w wielu kampaniach jednocześnie
⚫️ Zwiększaj szanse na sprzedaż automatycznie przydzielając rekordy do konsultantów o odpowiednich umiejętnościach
🟣 Wsparcie Techniczne 🟠 Elastyczność 🟡 Systemem CRM, ERP, CMS