Oprogramowanie do sprzedaży i obsługi Klienta dla branży pożyczkowej

Większa sprzedaż pożyczek w oparciu o zmianę organizacji działów sprzedaży i obsługi Klienta wokół systemu contact center

.

Utrata potencjalnych klientów w branży pożyczkowej – niewystarczające czas reakcji na zainteresowanie potencjalnego klienta

Utrata potencjalnych klientów w branży pożyczkowej – niewystarczające czas reakcji na zainteresowanie potencjalnego klienta

Rozwiązanie: Automatyzacja kontaktu z klientem

⚫️  Rejestruj i monitoruj połączenia w systemie
⚫️  Zastosuj automatyczne oddzwonienia po nieodebranych połączeniach
⚫️  Widżet kontaktowy na stronie internetowej z możliwością szybkiego oddzwonienia

.

Niska wydajność telesprzedaży pożyczek

Niska wydajność telesprzedaży pożyczek

Rozwiązanie: Poprawa jakości pracy konsultantów

⚫️  Nagrywaj rozmowy konsultantów i używaj ich do celów szkoleniowych
⚫️  Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy z Klientem
⚫️  Układaj skrypty rozmów i korzystaj z tych najbardziej skutecznych

Rozwiązanie: Poprawa jakości pracy konsultantów

⚫️  Nagrywaj rozmowy konsultantów i używaj ich do celów szkoleniowych
⚫️  Korzystaj z możliwości podpowiedzi podczas rozmowy z Klientem
⚫️  Układaj skrypty rozmów i korzystaj z tych najbardziej skutecznych

.

Trudności w odzyskiwaniu należności

Trudności w odzyskiwaniu należności

Rozwiązanie: Wysoka jakość relacji z klientem

⚫️  Nawiązuj relację z Klientem: automatycznie przekierowuj go do właściwego konsultanta
⚫️  Korzystaj z dostępu do historii kontaktu z Klientem

.

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

.