Zdobywaj wiedzę i szlifuj kompetencje razem z nami!

Akademia Focus

Miło Cię widzieć!

Witaj w Akademii Focus! Z nami dowiesz się, jak za pomocą narzędzi Contact Center doskonalić relacje z Twoimi klientami i optymalizować procesy komunikacyjne i wewnętrzne w Twojej firmie. Akademia Focus zaprasza Cię na webinary na żywo oraz zachęca do korzystania z bezpłatnych materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę na temat tajników zarządzania i optymalizacji Contact Center.

Nie przegap naszego następnego webinaru!

Nie udało Ci się być na webinarze na żywo?

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Możesz obejrzeć interesujący Cię webinar już teraz na naszym kanale na YouTube

Obsługa klientów e-sklepu – czy robisz to dobrze?

W ostatnim czasie e-handel uległ znaczącym przemianom. Dowiedz się, jak zmierzyć się ze skutkami tych zmian i przekuć je w sukces Twojego biznesu. Sprawdź, jakie narzędzia Ci w tym pomogą.

Bezpieczne Call Center w Chmurze

Poznaj najważniejsze zagrożenia dla bezpieczeństwa danych firmy i dowiedz się, jak je zminimalizować.

Trendy w nowoczesnej obsłudze

Poznaj trendy, standardy i narzędzia nowoczesnej obsługi klienta i dowiedz się, jak udoskonalić Twoje relacje z klientami.

Jak aplikacja na smartfon pomoże zrewolucjonizować komunikację z Twoimi klientami: nowa technologia do pracy mobilnej

Dowiedz się, jak za pomocą prostej aplikacji mobilnej możesz zyskać pełną wiedzę o jakości pracy wykonywanej za pomocą telefonów komórkowych i ją zoptymalizować.

Jak wykorzystać potencjał SMS w procesach sprzedażowo-obsługowych w dobie kryzysu?

Poznaj korzyści związane z masowymi wysyłkami SMS. Poznaj różne strategie wysyłek i dowiedz się, jak zapobiec kryzysowi w sprzedaży i obsłudze klienta.

Koncepcja BDC w salonie samochodowym. Skuteczna komunikacja z klientem drogą do zwiększenia sprzedaży.

Zarządzanie obsługą klienta – Wszystko, co musisz wiedzieć o systemie ticketowym

Raportowanie i analiza danych Business Intelligence

Jak podejmować dobre decyzje na drodze rozwoju przedsiębiorstwa?

Zapoznaj się z naszą kolekcją ebooków

Znajdziesz spektrum wiedzy, jakiej potrzebujesz: od optymalizacji procesów w firmie po komunikację z klientem.

Jak stworzyć call center w firmie?

Sprawdź, czy Twoja firma potrzebuje wewnętrznego call center i co może dzięki niemu zyskać

Customer Experience

Dowiedz się, jak poprawić customer experience w Twojej firmie i zdobyć przewagę konkurencyjną w Twojej branży.

Wirtualna centrala telefoniczna

Sprawdź, dlaczego wirtualna centrala telefoniczna przewyższa pod każdym względem analogowe rozwiązania komunikacyjne i zobacz, co może zyskać Twoja firma, jeśli się na nią zdecyduje.

Nowoczesny Telemarketing

Dowiedz się, jak w dzisiejszych czasach powinien wyglądać optymalnie wykonywany telemarketing i czego potrzebujesz, żeby podnieść jego wyniki w Twojej firmie

Zobacz naszą kolekcję szablonów

Potrzebujesz szablonów wiadomości mailowych oraz dobrze zrobionych checklist? Trafiasz we właściwe miejsce!

11 szablonów wiadomości mailowych: obsługa klienta B2C

Pobierz szablony wiadomości mailowych, dzięki którym znacząco przyspieszysz codzienną obsługę klientów (B2C).

Standard kontaktu telefonicznego z klientem stacji dealerskiej – checklista

Pobierz checklistę i zadbaj o wysoki standard kontaktów telefonicznych z klientami salonu samochodowego.

11 szablonów wiadomości email: obsługa klienta B2B

Ułatw pracę swojemu działowi obsługi klienta i skorzystaj z gotowych szablonów maili do klientów w relacji B2B.