Zdobywaj wiedzę i szlifuj kompetencje razem z nami!
Zdobywaj wiedzę i szlifuj kompetencje razem z nami!
Miło Cię widzieć!
Witaj w Akademii Focus! Z nami dowiesz się, jak za pomocą narzędzi Contact Center doskonalić relacje z Twoimi klientami i optymalizować procesy komunikacyjne i wewnętrzne w Twojej firmie. Akademia Focus zaprasza Cię na webinary na żywo oraz zachęca do korzystania z bezpłatnych materiałów, które poszerzą Twoją wiedzę na temat tajników zarządzania i optymalizacji Contact Center.
W ostatnim czasie e-handel uległ znaczącym przemianom. Dowiedz się, jak zmierzyć się ze skutkami tych zmian i przekuć je w sukces Twojego biznesu. Sprawdź, jakie narzędzia Ci w tym pomogą.
Poznaj najważniejsze zagrożenia dla bezpieczeństwa danych firmy i dowiedz się, jak je zminimalizować.
Poznaj trendy, standardy i narzędzia nowoczesnej obsługi klienta i dowiedz się, jak udoskonalić Twoje relacje z klientami.
Dowiedz się, jak za pomocą prostej aplikacji mobilnej możesz zyskać pełną wiedzę o jakości pracy wykonywanej za pomocą telefonów komórkowych i ją zoptymalizować.
Poznaj korzyści związane z masowymi wysyłkami SMS. Poznaj różne strategie wysyłek i dowiedz się, jak zapobiec kryzysowi w sprzedaży i obsłudze klienta.
Jak podejmować dobre decyzje na drodze rozwoju przedsiębiorstwa?
Sprawdź, czy Twoja firma potrzebuje wewnętrznego call center i co może dzięki niemu zyskać
Dowiedz się, jak poprawić customer experience w Twojej firmie i zdobyć przewagę konkurencyjną w Twojej branży.
Sprawdź, dlaczego wirtualna centrala telefoniczna przewyższa pod każdym względem analogowe rozwiązania komunikacyjne i zobacz, co może zyskać Twoja firma, jeśli się na nią zdecyduje.
Dowiedz się, jak w dzisiejszych czasach powinien wyglądać optymalnie wykonywany telemarketing i czego potrzebujesz, żeby podnieść jego wyniki w Twojej firmie
Pobierz szablony wiadomości mailowych, dzięki którym znacząco przyspieszysz codzienną obsługę klientów (B2C).
Pobierz checklistę i zadbaj o wysoki standard kontaktów telefonicznych z klientami salonu samochodowego.
Ułatw pracę swojemu działowi obsługi klienta i skorzystaj z gotowych szablonów maili do klientów w relacji B2B.