Webinar Thank You Page - Lojalizacja klienta i powtarzalność zakupów

Lojalizacja klienta i powtarzalność zakupów

Jak zbudować przewagę w modelu agencyjnym?

Agenda:

Najważniejsze zagadnienia, które poruszymy podczas spotkania:

  1. Analiza cyklu życia klienta – ile kontaktów wykonać w ciągu roku?
  2. Źródła danych – gdzie szukać informacji i czy potrzebny jest własny system CRM.
  3. Zasady modelowania procesu – o czym pamiętać, by nie skończyło się na prezentacji.
  4. Serwis – jakich wyników możemy oczekiwać, aktywnie umawiając klientów (retencja, obłożenie, marża)?
  5. Budowanie wizerunku marki – czy to w ogóle jest potrzebne?
  6. Rola BDC w procesie komunikacji z klientem.
  7. Narzędzia raportowe – z czego korzystać w podejmowaniu decyzji.
Webinar Thank You Page - Lojalizacja klienta i powtarzalność zakupów

Prowadzący:

Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu
Ekspert ds. rozwiązań teleinformatycznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiortwach oraz sektorze publicznym. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami w branżach finanse, retail, automotive, ecommerce, logistyka.