Co to jest rozwiązanie Business Development Center?

BDC to nowa organizacja procesów związanych z obsługą Klienta i sprzedażą wspierana narzędziem do wielokanałowej komunikacji. BDC profesjonalizuje komunikację z Klientem i optymalizuje pracę działów w salonie i zwiększa skuteczność działań sprzedażowych.

.

Klienci nie dodzwaniają się do salonu w sprawie oferty handlowej czy wizyty serwisowej

Klienci nie dodzwaniają się do salonu w sprawie oferty handlowej czy wizyty serwisowej

Rozwiązanie: Automatyzacja procesów komunikacji z Klientami

⚫️   Zbuduj profesjonalne menu głosowe IVR zintegrowane z kalendarzem
⚫️   Kolejkuj połączeń i stosuj przekierowania, jeśli czas oczekiwania jest długi

⚫️   Zastosuj kolejki przelewowe – przekierowania połączeń przy dużym obciążeniu linii
⚫️   Automatycznie przekieruj Klienta do konsultanta, z którym rozmawiał ostatnio
⚫️   Automatyczne oddzwaniaj na numery nieodebranych połączeń

.

Utrudniony szybki kontakt z zainteresowanymi Klientami, którzy zgłaszają się w różnych kanałach kontaktu

Utrudniony szybki kontakt z zainteresowanymi Klientami, którzy zgłaszają się w różnych kanałach kontaktu

Rozwiązanie: Wiedza o kontaktach ze wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu

⚫️   Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
⚫️   Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
⚫️   Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów

Rozwiązanie: Wiedza o kontaktach ze wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu

⚫️   Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
⚫️   Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
⚫️   Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów

.

Aktywizacja i efektywność zaproszeń na wizyty serwisowe i akcje specjalne
oraz skuteczna sprzedaż na bazie istniejących klientów

Aktywizacja i efektywność zaproszeń na wizyty serwisowe
i akcje specjalne oraz skuteczna sprzedaż na bazie istniejących klientów

Rozwiązanie: Automatyzacja kampanii wychodzących

⚫️   Automatyzuj kontakty do klientów zgodnie z cyklem zakupowym
⚫️   Wypróbuj automatyczną wysyłkę SMS i mail
⚫️   Otrzymuj automatyczne podsumowanie wyniku rozmowy
⚫️   Śledź kalendarz zaplanowanych i umówionych kontaktów z Klientami i korzystaj z systemowych przypomnień

.

.

Ograniczona możliwość kontroli pracy zespołów sprzedażowych i obsługowych

Ograniczona możliwość kontroli pracy zespołów sprzedażowych i obsługowych

Rozwiązanie: Monitorowanie działań zespołów i ich wsparcie w systemie

⚫️   Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
⚫️   Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
⚫️   Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
⚫️   Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym

Rozwiązanie: Monitorowanie działań zespołów i ich wsparcie w systemie

⚫️   Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
⚫️   Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
⚫️   Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
⚫️   Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

.