.
🔘 Zbuduj profesjonalne menu głosowe IVR zintegrowane z kalendarzem
🔘 Kolejkuj połączeń i stosuj przekierowania, jeśli czas oczekiwania jest długi
🔘 Zastosuj kolejki przelewowe – przekierowania połączeń przy dużym obciążeniu linii
🔘 Automatycznie przekieruj Klienta do konsultanta, z którym rozmawiał ostatnio
🔘 Automatyczne oddzwaniaj na numery nieodebranych połączeń
.
🔘 Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
🔘 Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
🔘 Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów
🔘 Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
🔘 Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
🔘 Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów
.
🔘 Automatyzuj kontakty do klientów zgodnie z cyklem zakupowym
🔘 Wypróbuj automatyczną wysyłkę SMS i mail
🔘 Otrzymuj automatyczne podsumowanie wyniku rozmowy
🔘 Śledź kalendarz zaplanowanych i umówionych kontaktów z Klientami i korzystaj z systemowych przypomnień
.
.
🔘 Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
🔘 Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
🔘 Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
🔘 Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym
🔘 Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
🔘 Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
🔘 Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
🔘 Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym
.
Telefon
SMS
Chat
.
Centrala IVR
Zarządzanie zespołem
Mini CRM i Raporty
Nagrywanie rozmów
.
Jesteśmy liderem w budowaniu Business development Center w salonach samochodowych.
“Systemy Dealer CRM i Focus Contact Center idealnie się uzupełniają: jeden umożliwia zarządzanie procesem sprzedaży i bazą klientów w najdrobniejszych szczegółach, drugi – ułatwia i przyspiesza kontakt z klientem. W efekcie integracji, powstało coś więcej, niż suma swoich części: zunifikowane, kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży, obsługi klienta i automatyzacji procesów dealera samochodowego.”
.