Co to jest rozwiązanie Business Development Center?

BDC to nowa organizacja procesów związanych z obsługą Klienta i sprzedażą wspierana narzędziem do wielokanałowej komunikacji. BDC profesjonalizuje komunikację z Klientem i optymalizuje pracę działów w salonie i zwiększa skuteczność działań sprzedażowych.

.

Klienci nie dodzwaniają się do salonu w sprawie oferty handlowej czy wizyty serwisowej

Klienci nie dodzwaniają się do salonu w sprawie oferty handlowej czy wizyty serwisowej

Rozwiązanie: Automatyzacja procesów komunikacji z Klientami

🔘   Zbuduj profesjonalne menu głosowe IVR zintegrowane z kalendarzem
🔘   Kolejkuj połączeń i stosuj przekierowania, jeśli czas oczekiwania jest długi

🔘   Zastosuj kolejki przelewowe – przekierowania połączeń przy dużym obciążeniu linii
🔘   Automatycznie przekieruj Klienta do konsultanta, z którym rozmawiał ostatnio
🔘   Automatyczne oddzwaniaj na numery nieodebranych połączeń

.

Utrudniony szybki kontakt z zainteresowanymi Klientami, którzy zgłaszają się w różnych kanałach kontaktu

Utrudniony szybki kontakt z zainteresowanymi Klientami, którzy zgłaszają się w różnych kanałach kontaktu

Rozwiązanie: Wiedza o kontaktach ze wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu

🔘   Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
🔘   Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
🔘   Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów

Rozwiązanie: Wiedza o kontaktach ze wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu

🔘   Miej informacje o wszystkich interakcjach z Klientem z różnych kanałów dostępne w jednym systemie – żaden kontakt nie zostanie zgubiony
🔘   Śledź systemowy kalendarz kontaktów z Klientami
🔘   Monitoruj szybkość obsługi i obciążenie konsultantów

.

Aktywizacja i efektywność zaproszeń na wizyty serwisowe i akcje specjalne
oraz skuteczna sprzedaż na bazie istniejących klientów

Aktywizacja i efektywność zaproszeń na wizyty serwisowe
i akcje specjalne oraz skuteczna sprzedaż na bazie istniejących klientów

Rozwiązanie: Automatyzacja kampanii wychodzących

🔘   Automatyzuj kontakty do klientów zgodnie z cyklem zakupowym
🔘   Wypróbuj automatyczną wysyłkę SMS i mail
🔘   Otrzymuj automatyczne podsumowanie wyniku rozmowy
🔘   Śledź kalendarz zaplanowanych i umówionych kontaktów z Klientami i korzystaj z systemowych przypomnień

.

.

Ograniczona możliwość kontroli pracy zespołów sprzedażowych i obsługowych

Ograniczona możliwość kontroli pracy zespołów sprzedażowych i obsługowych

Rozwiązanie: Monitorowanie działań zespołów i ich wsparcie w systemie

🔘   Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
🔘   Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
🔘   Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
🔘   Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym

Rozwiązanie: Monitorowanie działań zespołów i ich wsparcie w systemie

🔘   Analizuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych i kanałów komunikacji
🔘   Nagrywaj rozmowy telefoniczne w celach szkoleniowych i Quality Assurance
🔘   Wykorzystaj podsłuchiwanie rozmów telefoniczne konsultantów i możliwość podpowiedzi
🔘   Zastosuj aplikację mobilną umożliwiającą monitorowanie połączeń pracowników z telefonami komórkowym

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

Jesteśmy liderem w budowaniu Business development Center w salonach samochodowych.

“Systemy Dealer CRM i Focus Contact Center idealnie się uzupełniają: jeden umożliwia zarządzanie procesem sprzedaży i bazą klientów w najdrobniejszych szczegółach, drugi – ułatwia i przyspiesza kontakt z klientem. W efekcie integracji, powstało coś więcej, niż suma swoich części: zunifikowane, kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży, obsługi klienta i automatyzacji procesów dealera samochodowego.”

.