Oprogramowanie do obsługi Klienta dla firm produkcyjnych

Zbuduj profesjonalny dział Biura Obsługi Klienta, Serwisu, Zamówień, Reklamacji

.

Podnieś jakość obsługi Klienta dzięki profesjonalizacji procesów

⚫️   Otwórz swoją firmę na komunikację wielokanałową
⚫️   Uszczelnij system, zbieraj wszystkie interakcje z Klientem w jednej aplikacji
⚫️   Zaprojektuj centralę IVR i przekierowania telefonów
⚫️   Nagrywaj i analizuj rozmowy w celach szkoleniowych
⚫️   Zarządzaj profesjonalnie zespołem Biura Obsługi

.

Obsługuj zgłoszenia i procesy dzięki systemowi do zarządzania zgłoszeniami

⚫️   Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️   Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️   Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️   Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️   Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów

Obsługuj zgłoszenia i procesy dzięki systemowi do zarządzania zgłoszeniami

⚫️   Automatycznie generuj i archiwizuj tickety Klientów
⚫️   Automatycznie rozdzielaj zgłoszenia do wolnych konsultantów
⚫️   Twórz zaawansowane reguły obiegu informacji (Workflow) i powiadomień
⚫️   Śledź statusy wszystkich zgłoszeń aż do ich zamknięcia
⚫️   Zadbaj o zachowanie terminów reklamacji i zwrotów

.

Analizuj dane i podejmuj decyzje właściwe biznesowe

⚫️   Generuj raporty z kampanii sprzedażowych, obsługowych, kanałów komunikacji
⚫️   Wychwutuj trendy, odchylenia i szanse rozwoju
⚫️   Rozliczaj pracę zespołów oraz poszczególnych konsultantów
⚫️   Stale podnoś efektywność sprzedaży i poziom obsługi Klienta
⚫️   Ogranicz ryzyko błędów wskutek niezachowania terminów

.

.

Kanały komunikacji

Telefon

SMS

Email

Chat

.

Podstawowe funkcje

Centrala IVR

Zarządzanie zespołem

Mini CRM i Raporty

Nagrywanie rozmów

.

.