🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność    🟣 Wsparcie Techniczne

Kompleksowe oprogramowanie dla placówek medycznych

Zbuduj profesjonalny dział obsługi pacjenta w oparciu o nowoczesny system Contact Center

🟡 Doświadczenie    🟠 Elastyczność

Kompleksowe oprogramowanie dla placówek medycznych

Zbuduj profesjonalny dział obsługi pacjenta w oparciu o nowoczesny system Contact Center

ODNOŚ SUKCESY Z #1 APLIKACJĄ CONTACT CENTER

✅ JAKOŚĆ

✅ INDYWIDUALNE ROZWIĄZANIA

✅ NIEZAWODNOŚĆ

.

.

Efekty z naszych wdrożeń

Nasi klienci zyskali znakomite korzyści dzięki wdrożeniu naszego systemu. Oto kilka kluczowych wyników, które osiągnęliśmy, wprowadzając nasze rozwiązania:

⚫️   100% Zarejestrowanych Zgłoszeń: Teraz nasi klienci mogą być pewni, że żaden problem nie zostanie pominięty, ponieważ każde zgłoszenie jest rejestrowane.

⚫️   Skrócony Czas Obsługi Zgłoszeń o 63%: Dzięki naszemu systemowi, obsługa zgłoszeń jest znacznie szybsza, co przekłada się na zadowolenie klientów.

⚫️   65% Skrócenie Czasu Oczekiwania na Połączenie z Pracownikiem: Nasz system pozwala klientom jeszcze szybciej uzyskać połączenie z naszymi ekspertami.

.

.

Skorzystaj z oddzielnej infolinii odciążająca pracę rejestracji i wielokanałowość!

Daj pacjentom możliwość umówienia się na wizytę wieloma kanałami komunikacji

Skróć czas oczekiwania na połączenie dzięki oddzielnej infolinii i kolejkowaniu połączeń

Zastosuj profesjonalne menu głosowe IVR, które rozwiązuje proste zapytania i przekierowuje połączenia do właściwych osób

Skorzystaj z chatu na stronie lub zintegruj system z Facebook Messengerem, odciąż rejestrację i infolinię odpowiadając na pytania

.

.

Tracisz pacjentów z powodu trudności z dodzwonieniem się do placówki i umówieniem na wizytę?

Skorzystaj z oddzielnej infolinii odciążająca pracę rejestracji i wielokanałowość! Daj pacjentom możliwość umówienia się na wizytę wieloma kanałami komunikacji Skróć czas oczekiwania na połączenie dzięki oddzielnej infolinii i kolejkowaniu połączeń Zastosuj profesjonalne menu głosowe IVR, które rozwiązuje proste zapytania i przekierowuje połączenia do właściwych osób Skorzystaj z chatu na stronie lub zintegruj system z Facebook Messengerem, odciąż rejestrację i infolinię odpowiadając na pytania

Zwiększ skuteczności rejestracji!

Tracisz pacjentów z powodu trudności z dodzwonieniem się do placówki i umówieniem na wizytę?

Skorzystaj z oddzielnej infolinii odciążająca pracę rejestracji i wielokanałowość! Daj pacjentom możliwość umówienia się na wizytę wieloma kanałami komunikacji Skróć czas oczekiwania na połączenie dzięki oddzielnej infolinii i kolejkowaniu połączeń Zastosuj profesjonalne menu głosowe IVR, które rozwiązuje proste zapytania i przekierowuje połączenia do właściwych osób Skorzystaj z chatu na stronie lub zintegruj system z Facebook Messengerem, odciąż rejestrację i infolinię odpowiadając na pytania

Zwiększ skuteczności rejestracji!

.

.

Pacjenci nie zjawiają się na umówionych wizytach?

Wysyłaj automatyczne powiadomienia i przypomnienia do pacjentów! Wysyłaj automatyczne powiadomienia o nadchodzących wizytach (mail, sms) oraz potwierdzenia wizyt Ustaw automatyczne przypomnienia dla pacjentów o nadchodzących badaniach kontrolnych

Pozyskaj większą ilość zadowolonych pacjentów!

Pacjenci nie zjawiają się na umówionych wizytach?

Wysyłaj automatyczne powiadomienia i przypomnienia do pacjentów! Wysyłaj automatyczne powiadomienia o nadchodzących wizytach (mail, sms) oraz potwierdzenia wizyt Ustaw automatyczne przypomnienia dla pacjentów o nadchodzących badaniach kontrolnych

Pozyskaj większą ilość zadowolonych pacjentów!

.

.

Przepływ informacji pomiędzy placówkami jest niepełny i powolny?

Skoordynuj pracę poszczególnych działów i skorzystaj z centrali komunikacyjnej! Skoordynuj pracę działów rejestracji, żeby nie powielać terminów wizyt w różnych placówkach Miej dostęp do wiedzy o wszystkich pacjentach i historii kontaktów we wszystkich placówkach Zintegruj bazę danych z kalendarzami dostępności lekarzy i sprzętu medycznego w różnych placówkach

Zdobądź lepsze oceny obsługi pacjenta!

Przepływ informacji pomiędzy placówkami jest niepełny i powolny?

Skoordynuj pracę poszczególnych działów i skorzystaj z centrali komunikacyjnej! Skoordynuj pracę działów rejestracji, żeby nie powielać terminów wizyt w różnych placówkach Miej dostęp do wiedzy o wszystkich pacjentach i historii kontaktów we wszystkich placówkach Zintegruj bazę danych z kalendarzami dostępności lekarzy i sprzętu medycznego w różnych placówkach

Zdobądź lepsze oceny obsługi pacjenta!

.

Dla kogo jest Focus Contact Center?

Dla rejestracji

Identyfikacja klienta Monitoring połączeń przychodzących- kolejkowanie Lista nieodebranych połączeń wraz z historią Klasyfikacja połączeń i przekierowywanie

Dla marketingu

Identyfikacja źródeł kontaktów z kampanii Statystyki źródeł marketingowych- kontrola wydatków integracja ze stroną internetową placówki Zapowiedzi i komunikaty IVR – personalizacja

Dla managera

Statystyki skuteczności – analiza pracy i efektywności zespołu Odsłuchiwanie rozmów – kontrola jakości Monitoring i analiza przyczyn braku umówienia wizyty

.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie produkty najlepiej sprawdzają się dla podmiotów z branży medycznej?  

W branży medycznej najlepiej sprawdzą się zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne i informatyczne. W ofercie Focus Telecom znajdują się m.in.: systemy komunikacji, sieci VPN, rozwiązania do zarządzania danymi pacjentów oraz wiele innych usług.

Czy rozwiązania oferowane przez Focus Telecom są bezpieczne pod kątem ochrony RODO?

Tak, nasze rozwiązania są całkowicie zgodne z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i prywatności, w tym przepisami RODO i innych regulacji dotyczących danych medycznych.

Jakie podmioty mogą wykorzystywać produkty FocusTelecom?  

Nasze produkty znajdują zastosowanie w różnych obszarach medycyny, m.in.: w szpitalach, przychodniach, laboratoriach diagnostycznych, gabinetach lekarskich, różnego rodzaju klinikach takich jak: kliniki dermatologiczne, kardiologiczne czy medycyny estetycznej i wielu innych.

Czy produkty Focus Telecom można integrować z istniejącymi systemami medycznymi?  

Tak, nasze rozwiązania są elastyczne i pozwalają na integrację z istniejącymi systemami medycznymi, co ułatwia przepływ danych i zwiększa efektywność pracy personelu medycznego.

Jakie korzyści przynosi wykorzystanie produktów FocusTelecom w branży medycznej?

Wykorzystanie naszych produktów przyczynia się do: usprawnienia procesów komunikacyjnych, poprawy dostępności informacji o pacjentach, zwiększenia bezpieczeństwa danych medycznych oraz optymalizacji kosztów operacyjnych.

Czy Focus Telecom oferuje wsparcie techniczne dla klientów z branży medycznej?  

Jak najbardziej, nasz zespół techniczny jest gotowy do udzielania wsparcia 24/7, aby zapewnić ciągłość działania naszych rozwiązań i rozwiązać ewentualne problemy w najkrótszym czasie.

Czy rozwiązania Focus dla branży medycznej są skalowalne, aby sprostać rosnącym potrzebom?

Oczywiście! Nasze produkty są skalowalne, co oznacza, że możemy dostosować je do rosnących wymagań placówki i zwiększyć wydajność w miarę rozwoju firmy.

Czy możemy otrzymać bezpłatną wycenę na dostosowanie rozwiązań do naszych potrzeb?  

Tak, oferujemy bezpłatną wycenę dostosowanych rozwiązań, które spełnią różnego rodzaju specyficzne wymagania branżowe.

W jaki sposób mogę nawiązać współpracę z FocusTelecom dla mojej firmy medycznej?  

Aby nawiązać współpracę z FocusTelecom, wystarczy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie lub skorzystać z danych kontaktowych dostępnych na stronie „Kontakt„.

.

.

Dowiedz się dlaczego Focus Contact Center jest najlepszą platformą do szybkiej poprawy wyników

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij wiadomość" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.