Integracja CTI dla HUBSPOT CRM

Podłącz swoje telefony do systemu HubSpot

Szybsza i bardziej efektywna wielokanałowa
komunikacja z klientem bezpośrednio z CRM

Korzyści

  • Przy połączeniu przychodzącym od razu wyświetlane są dane rozmówcy
  • Dzwonisz bezpośrednio z CRM (Click2Call) – wystarczy jedno kliknięcie w numer telefonu
  • W trakcie połączenia możesz szybko wyświetlić kartę Klienta z HubSpotW trakcie połączenia możesz szybko wyświetlić kartę Klienta z HubSpot
  • Po zakończeniu połączenia możesz wybrać rezultat rozmowy np. wysłana oferta, ponowny kontakt

  • Dajemy możliwość nagrywania rozmów wraz z natychmiastowym dostępem do nagrań
  • Otrzymujesz zaawansowane raporty o połączeniach
  • Zapewniamy wsparcie techniczne oraz gwarantujemy poziom serwisu (SLA)
  • Uruchomienie możliwe nawet w jeden dzień

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

  • Oszczędzaj czas Twojego zespołu – automatyzuj rutynowe działania, ustawiaj
    priorytety, zbieraj wszystkie funkcje i statystyki w jednym miejscu.
  • Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych w HubSpot,
    importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
  • Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania
    połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.

.

Szybkie uruchomienie

Intuicyjny interfejs

Support techniczny

.

Nagrywaj i Zabezpieczaj

Żadne szczegóły Ci nie uciekną

  • Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
  • Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.

.

Raportuj aktywności

Zbieraj dane

Zwiększaj sprzedaż

.

Monitoruj i Raportuj

Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym

  • Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
  • Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w HubSpot i Focus Contact Center.
  • Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.

Poproś o wycenę

Zostaw dane kontaktowe, aby otrzymać szczegółową ofertę cenową

Wyrażam zgodę na otrzymanie informacji handlowej na podany numer telefonu lub e-mail.

Klikając  „Wyślij Zapytanie" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

.