Przy połączeniu przychodzącym od razu wyświetlane są dane rozmówcy
Dzwonisz bezpośrednio z CRM (Click2Call) – wystarczy jedno kliknięcie w numer telefonu
W trakcie połączenia możesz szybko wyświetlić kartę Klienta z HubSpotW trakcie połączenia możesz szybko wyświetlić kartę Klienta z HubSpot
Po zakończeniu połączenia możesz wybrać rezultat rozmowy np. wysłana oferta, ponowny kontakt
—
Dajemy możliwość nagrywania rozmów wraz z natychmiastowym dostępem do nagrań
Otrzymujesz zaawansowane raporty o połączeniach
Zapewniamy wsparcie techniczne oraz gwarantujemy poziom serwisu (SLA)
Uruchomienie możliwe nawet w jeden dzień
Zwiększaj Efektywność Sprzedaży
…i podnoś jakość obsługi klienta.
Oszczędzaj czas Twojego zespołu – automatyzuj rutynowe działania, ustawiaj priorytety, zbieraj wszystkie funkcje i statystyki w jednym miejscu.
Twórz targetowane kampanie bazujące na informacjach zebranych w HubSpot, importuj listy z innych systemów, lub twórz listy bezpośrednio z przeglądanych raportów.
Lepiej zorganizuj obsługę klienta, budując dowolny scenariusz kierowania połączeń oraz wykorzystując różne strategie kolejkowania rozmów.
.
Szybkie uruchomienie
Intuicyjny interfejs
Support techniczny
.
Nagrywaj i Zabezpieczaj
Żadne szczegóły Ci nie uciekną
Spełnij obowiązek informacyjny – działaj zgodnie z przepisami, automatycznie odtwarzając rozmówcom wymagane prawem informacje związane z przetwarzaniem ich danych osobowych.
Bądź zawsze dostępny – dzięki 4 poziomom SLA Focus Contact Center z dostępnością roczną nawet 99,99%.
.
Raportuj aktywności
Zbieraj dane
Zwiększaj sprzedaż
.
Monitoruj i Raportuj
Całą komunikację widzisz w czasie rzeczywistym
Identyfikuj i powielaj sukcesy sprzedażowe, śledząc i analizując aktywności przynoszące najwyższe zyski.
Twórz własne raporty z wszystkich danych dostępnych w HubSpot i Focus Contact Center.
Dowiedz się, jak klienci oceniają Twoją obsługę na podstawie automatycznych ankiet telefonicznych.
Poproś o wycenę
Zostaw dane kontaktowe, aby otrzymać szczegółową ofertę cenową