Blog

Dlaczego potrzebujesz platformy do wielokanałowej komunikacji biznesowej w swojej firmie? Poradnik dla branży produkcyjnej

Klienci kontaktują się z nami dzisiaj na wiele sposobów, oczekując, że ich problemy i potrzeby są dla Ciebie ważne, a pomocy w zamówieniu towarów czy zgłoszeniu reklamacji oczekują na wczoraj. Jak tego dokonać? Jak komunikować się z klientem branży produkcyjnej? Wykorzystując platformę do wielokanałowej komunikacji biznesowej. Z jakimi problemami mierzą się dzisiaj firmy produkcyjne? Zanim przyjrzymy się temu, dlaczego i jak wykorzystać platformę do komunikacji w Twojej firmie, przyjrzyjmy się temu z jakimi problemami zgłaszają się do nas inne firmy […]

Konsekwencje rosnącej liczby połączeń w call center i jak sobie z nimi poradzić

Według badań Calabrio aż 96% agentów odczuwa silny stres przynajmniej raz w tygodniu. Prawie połowa wymienia „zbyt wiele telefonów” jako największe wyzwanie. Jak taka sytuacja wpływa na ich efektywność i chęć pozostania na stanowisku? Na pewno nie jest to wpływ pozytywny. Od e-commerce, przez automotive, po finanse, każde contact center w każdej branży odczuło spowodowane obecną sytuacją zmiany. Wzrost liczby połączeń w call center dramatycznie zmienił obraz codziennej pracy działów BOK. Pytanie brzmi: jak możesz pomóc swoim pracownikom, odciążyć ich […]

Spoofing rozmów telefonicznych – jak operatorzy telekomunikacyjni pomagają rządowi w walce z nim?

Przestępstwa dokonywane za pomocą sieci stają się coraz bardziej poważnym problemem, który dotyka już nie tylko abonentów, ale także operatorów telekomunikacyjnych. Niepokojąco powszechny jest tzw. spoofing rozmów telefonicznych, który dotyka coraz większej liczby właścicieli numerów komórkowych, a ilość wyłudzonych za jego pomocą pieniędzy rośnie w zastraszającym tempie. W związku z tym zarówno rząd, jak i sami operatorzy komórkowi podejmują działania zmierzające do zmniejszenia siły rażenia tych zjawisk. Czym jest spoofing rozmów telefonicznych? Zanim przyjrzymy się sposobom na walkę ze spoofingiem, […]

Optymalizacja procesów sprzedażowo-obsługowych w sklepie internetowym

Procesy sprzedażowo-obsługowe i ich właściwa organizacja to podstawa działania w sklepie internetowym. Czymże byłyby oferowane produkty bez odpowiedniego procesu ich zakupu czy doskonale zoptymalizowanej obsługi klienta? Badania pokazują, że to właśnie obsługa klienta, a więc odpowiednio zorganizowane procesy kontaktu z nim, jest tym, co nie tylko podnosi poziom sprzedaży, ale także zwiększa lojalność klientów, co sprawia, że zyski rosną nie tylko dziś, ale także w dającej się przewidzieć przyszłości. Jakie cele powinny zatem przyświecać właścicielom sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć […]

Nowoczesne technologie wspierające branżę transportową (infografika)

Burzliwa sytuacja na rynku międzynarodowym powoduje olbrzymie zmiany w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Transformacja nie ominęła także branży transportowej. Zmieniające się przepisy, rosnące wymagania konsumentów, skomplikowane procesy logistyczne czy wzrost cen paliw to tylko kilka wyzwań, z jakimi mierzą się obecnie firmy transportowe. Dlatego właśnie nowoczesne technologie w transporcie to dzisiaj konieczność. Systemy informatyczne dla branży transportowej Jakie nowoczesne technologie sprawdzą się w transporcie? Opisujemy je krótko poniżej, dzieląc na kilka głównych kategorii. Systemy do obsługi zleceń Dedykowane oprogramowanie dla firm transportowych […]

Contact Center w branży finansowej. Jakie korzyści daje taka inwestycja?

Pracując w branży finansowej na pewno doskonale wiesz na czym polega skuteczna sprzedaż pożyczek czy innych produktów finansowych. Pytanie brzmi: jak wygląda sam proces komunikacji z klientem? W dzisiejszym artykule opowiemy o tym jak zmienić komórkę i arkusz w Excelu na profesjonalne rozwiązania systemowe, które pozwolą zoptymalizować Twoją pracę i podnieść poziom sprzedaży. Co weźmiemy na celownik? szybkość reakcji na próby kontaktu klientów/potencjalnych klientów, wiedzę o kliencie/ o historii jego kontaktów z naszą firmą, wielokanałowość kontaktów, raportowanie efektów i źródeł […]

Odpowiedź na reklamację – co powinna zawierać i ile czasu mamy na jej wysłanie? Sprawdź jak ją napisać.

Reklamacje to nieodłączna część pracy Biur Obsługi Klienta. Każda firma przynajmniej raz spotkała się z klientem, który nie był zadowolony z jej usług czy reklamował zakupiony u niej produkt. Profesjonalne BOK musi być przygotowane na takie sytuacje, a to oznacza znajomość nie tylko przepisów prawnych związanych z odpowiedzią na reklamację, ale także najlepszych praktyk związanych z jej obsługą. W tym artykule dowiesz się: Ile dni na odpowiedź na reklamację ma firma? W jakiej formie udziela się odpowiedzi na reklamację? Co […]