Blog

Contact Center w branży finansowej. Jakie korzyści daje taka inwestycja?

Pracując w branży finansowej na pewno doskonale wiesz na czym polega skuteczna sprzedaż pożyczek czy innych produktów finansowych. Pytanie brzmi: jak wygląda sam proces komunikacji z klientem? W dzisiejszym artykule opowiemy o tym jak zmienić komórkę i arkusz w Excelu na profesjonalne rozwiązania systemowe, które pozwolą zoptymalizować Twoją pracę i podnieść poziom sprzedaży. Co weźmiemy na celownik? szybkość reakcji na próby kontaktu klientów/potencjalnych klientów, wiedzę o kliencie/ o historii jego kontaktów z naszą firmą, wielokanałowość kontaktów, raportowanie efektów i źródeł […]

Odpowiedź na reklamację – co powinna zawierać i ile czasu mamy na jej wysłanie? Sprawdź jak ją napisać.

Reklamacje to nieodłączna część pracy Biur Obsługi Klienta. Każda firma przynajmniej raz spotkała się z klientem, który nie był zadowolony z jej usług czy reklamował zakupiony u niej produkt. Profesjonalne BOK musi być przygotowane na takie sytuacje, a to oznacza znajomość nie tylko przepisów prawnych związanych z odpowiedzią na reklamację, ale także najlepszych praktyk związanych z jej obsługą. W tym artykule dowiesz się: Ile dni na odpowiedź na reklamację ma firma? W jakiej formie udziela się odpowiedzi na reklamację? Co […]

Integracje systemów informatycznych w sklepie internetowym z systemem call contact center – dlaczego warto?

Istnieje wiele zalet korzystania w codziennej pracy z kilku różnych systemów. Dostęp do zbiorów różnorodnych danych czy możliwość wykorzystywania zróżnicowanych funkcjonalności to tylko niektóre z nich. Niestety, takie rozwiązanie niesie za sobą także szereg zagrożeń. Dane dostępne w różnych systemach nie są ze sobą zsynchronizowane, konsultanci muszą ich ręcznie szukać lub wręcz je samodzielnie przepisywać, w trakcie załatwiania spraw są zmuszeni przełączać się między systemami, a w sytuacji kiedy na linii czeka klient, może się to źle skończyć. Opisane problemy […]

Przygotuj się na niedobory agentów Contact Center w 2022 roku: 8 wskazówek

Branża call center, podobnie jak inne sektory gospodarki, ucierpiała ze względu na sytuację wywołaną pandemią Covid-19. Turbulencje, które od jakiegoś już czasu wpływają na działanie biznesów czy wybory konsumentów, nie ominęły także rynku pracy. Jaki jest tego efekt? W Polsce brakuje pracowników, także w działach call contact center. W badaniu Fortune przeprowadzonym wśród dyrektorów generalnych 73% z nich przyznało, że niedobory siły roboczej/umiejętności zakłócą ich działalność w 2022 roku. W tym samym badaniu, aż 57% respondentów stwierdziło, że rekrutacja pracowników […]

Jak zwiększyć sprzedaż bez dodatkowego budżetu? Infografika

Wyższy poziom sprzedaży bez dodatkowego budżetu na marketing? To marzenie każdej firmy. Jak je spełnić? Wystarczy kilka sprawdzonych strategii, które opisujemy poniżej. Jak, bez dodatkowego budżetu, osiągnąć wyższe cele sprzedażowe? Wykorzystując posiadaną bazę klientów. Bez całego procesu pozyskiwania leadów możemy znacząco podnieść sprzedaż naszych produktów czy usług proponując je obecnym klientom, którzy z jakiegoś powodu byli ostatnio nieaktywni. Jak to zrobić? Cały proces opisujemy poniżej: Kampania telemarketingowa z wykorzystaniem obecnej bazy klientów czyli: jak zwiększyć sprzedaż bez inwestycji w tworzenie […]

Jak umawiać więcej spotkań handlowych przez telefon?

Twój zespół call center ma jedno zadanie: pozytywnie wpłynąć na wyniki biznesowe firmy. Istnieje wiele różnorodnych sposobów, na jakie mógłby to zrobić, a jednym z kluczowych jest umawianie spotkań handlowych. Jak robić to dobrze? Twoi agenci z pewnością doskonale to wiedzą. Czy możesz jednak stwierdzić ze stuprocentową pewnością, że praktyki i systemy, z jakich korzystają konsultanci wspierają ich w osiąganiu stawianych przed nimi celów? Dzisiejsze rozwiązania tworzone z myślą o tym jak umawiać więcej spotkań handlowych, a więc finalnie: jak […]

E-commerce: jak zwiększyć średnią wartość koszyka w sklepie internetowym? 10 sposobów

W dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce właściciele sklepów internetowych prześcigają się w poszukiwaniu nowych wskazówek, inspiracji do zmian czy rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na ich biznes. Jednym z przykładów takich działań są eksperymenty zmierzające do zwiększenia średniej wartości koszyka. Ta wartość jest często uważana za jeden z najważniejszych wskaźników kondycji sklepu. Warto postarać się, by była jak najwyższa, a drogą do osiągnięcia tego celu jest… próbowanie różnych dostępnych opcji. Zwiększenie średniej wartości koszyka w sklepie internetowym – 10 wskazówek Sposobów […]