Chat with us, powered by LiveChat

Blog

Jak tworzyć i przeprowadzać dobre ankiety

Ankiety są jednym z dwóch sposobów na pozyskanie informacji o naszych klientach obok analityki zachowań. Dzięki nim otrzymujemy wiedzę o deklarowanych potrzebach, wartościach i odczuciach naszych klientów, podczas gdy analityka daje nam wiedzę o rzeczywistych zachowaniach i zwyczajach oraz ich częstotliwości.

6 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć PBX

Zatrudniasz nowych pracowników? Otwierasz nowy oddział? Zmieniasz siedzibę firmy? A może po prostu chcesz, żeby klient mógł się z Tobą łatwo skontaktować? Jeśli odpowiesz na któreś z tych pytań twierdząco, a w Twojej firmie wciąż jeszcze nie ma wirtualnej centrali PBX, to możesz być w kłopocie.

Dodzwanialność. I kto tu jest problemem?

Dodzwanialność to nie zawsze problem po stronie odbierającego (wyłączony telefon, poczta głosowa, wyłączenie numeru). Bardzo często to, że nie dodzwaniamy się do klientów lub potencjalnych klientów, jest spowodowane lukami w naszych wewnętrznych procesach i nieumiejętnym korzystaniu z zasobów, które posiadamy.