Blog

Czy potrzebuję call center software skoro mam PBX?

Wielu właścicieli firm i menedżerów zadaje sobie pytanie: jeśli mam działającą centralę telefoniczną (nieważne czy ma 5, 10 czy 15 lat), a moi klienci mogą się do mnie dodzwonić, to czy potrzebuję zmiany na nowszą, o innych parametrach? Aby podjąć odpowiednią decyzję w kwestii zmiany obecnego call center software, powinieneś pójść o krok dalej i dokonać rzetelnej oceny swojego poziomu zadowolenia z systemu. Istnieje bowiem kilka kluczowych kwestii, których nie warto bagatelizować.

Zakładam wewnętrzne call center. Jak wybrać system?

Zakładasz wewnętrzne call center? Chcesz wybrać odpowiedni system? W tym celu musisz zorientować się jakie rozwiązanie będzie dla nas najlepsze. Ważne jest, żeby dopasować je do naszych potrzeb. System pozwala na efektywną realizację procesów sprzedażowych oraz usprawnia przepływ informacji w organizacji. Idealnie sprawdza się nawet w złożonych w zadaniach telemarketingowych dzięki użyciu i integracji wielu kanałów komunikacji.

Strategia sprzedaży – nowe technologie

Jak zwiększyć sprzedaż? Jak generować więcej leadów? Co zrobić, żeby leady były lepszej jakości? Znacie te pytania? Jasne, że tak. Strategia sprzedaży to strategia firmy – dlatego warto wesprzeć się nowoczesnymi technologiami, żeby umocnić pozycję firmy na rynku.

Cold calling – jak robić to dobrze?

Rozpoczęcie poszukiwania firm – klientów docelowych – to moment, w którym zaczyna się faktyczny proces sprzedaży, jeszcze bez kontaktu z firmami. Poszukiwanie klientów – prospecting to proces przygotowania bazy pod tzw. „cold calling”. “Dzwonienie na zimno” to technika zdobywania klientów bez ich wcześniejszego marketingowego przygotowania.