Dlaczego firmy łączą telefon z CRM?

Odbieraj więcej połączeń i zwiększ sprzedaż używając najnowszych strategii. 

📅07.03.2024r. godz. 11:00-12:00

FocusTelecom pokaże ci na zbliżającym się webinarze jak łatwo i szybko zintegrować Twój system CRM z systemem obsługi i kontaktu z klientem.

Intuicyjność i prostota tego rozwiązania pozwoli Ci błyskawicznie zwiększyć sprzedaż, poprawić jakość obsługi klienta i usprawnić procesy w firmie.

Dołącz i zobacz, jak to działa w praktyce.

Dodaj wydarzenie do kalendarza

Na tym webinarze, dowiesz się

🤔Dlaczego firmy decydują się na połączenie telefonu z CRM.

⚙️ Z jakimi systemami CRM się integrujemy. Jak wygląda proces wdrożenia.

📈 Jak wzrasta automatyzacja procesów i efektywność pracy po wdrożeniu integracji.

🛠 Co jest potrzebne, aby wdrożyć takie rozwiązanie.

📞 Czy jest możliwe zbudowanie infolinii połączonej z CRM.

Ale czekaj, to jeszcze nie wszystko!

Integracja CRM z Contact Center to przede wszystkim:

✔ Skrócenie czasu obsługi

✔ Pełna kontrola, monitorowanie i nagrywanie rozmów

 Zwiększenie efektywności oraz automatyzacja procesów

✔ Skuteczniejsze zarządzanie danymi

Więcej obdzwonionych leadów

Łatwiejsze raportowanie działań

Integracja systemów Contact Center z systemami CRM umożliwia wykonywanie połączeń za pomocą wtyczki osadzonej bezpośrednio w platformie CRM dzięki czemu Agenci w jednym miejscu mogą realizować połączenia i obsługiwać klientów.

Zastosowanie takiego rozwiązania pozwala znacząco skrócić czas obsługi klientów, a także dzięki raportowaniu i nagrywaniu połączeń mieć pełną kontrolę nad jakością procesów obsługowych w firmie.

Na tym webinarze, dowiesz się

🤔Dlaczego firmy decydują się na połączenie telefonu z CRM.

⚙️ Z jakimi systemami CRM się integrujemy. Jak wygląda proces wdrożenia.

📈 Jak wzrasta automatyzacja procesów i efektywność pracy po wdrożeniu integracji.

🛠 Co jest potrzebne, aby wdrożyć takie rozwiązanie.

📞 Czy jest możliwe zbudowanie infolinii połączonej z CRM.

Ale czekaj, to jeszcze nie wszystko!

Integracja CRM z Contact Center to przede wszystkim:

✔ Skrócenie czasu obsługi

✔ Pełna kontrola, monitorowanie i nagrywanie rozmów

 Zwiększenie efektywności oraz automatyzacja procesów

✔ Skuteczniejsze zarządzanie danymi

Więcej obdzwonionych leadów

Łatwiejsze raportowanie działań

Integracja systemów Contact Center z systemami CRM umożliwia wykonywanie połączeń za pomocą wtyczki osadzonej bezpośrednio w platformie CRM dzięki czemu Agenci w jednym miejscu mogą realizować połączenia i obsługiwać klientów.

Zastosowanie takiego rozwiązania pozwala znacząco skrócić czas obsługi klientów, a także dzięki raportowaniu i nagrywaniu połączeń mieć pełną kontrolę nad jakością procesów obsługowych w firmie.

Zapisz się i uzyskaj dostęp teraz!

Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.

Webinar -CRM 07.03.2024