📅07.03.2024r. godz. 11:00-12:00
FocusTelecom pokaże ci na zbliżającym się webinarze jak łatwo i szybko zintegrować Twój system CRM z systemem obsługi i kontaktu z klientem.
Intuicyjność i prostota tego rozwiązania pozwoli Ci błyskawicznie zwiększyć sprzedaż, poprawić jakość obsługi klienta i usprawnić procesy w firmie.
Dołącz i zobacz, jak to działa w praktyce.
🤔Dlaczego firmy decydują się na połączenie telefonu z CRM.
⚙️ Z jakimi systemami CRM się integrujemy. Jak wygląda proces wdrożenia.
📈 Jak wzrasta automatyzacja procesów i efektywność pracy po wdrożeniu integracji.
🛠 Co jest potrzebne, aby wdrożyć takie rozwiązanie.
📞 Czy jest możliwe zbudowanie infolinii połączonej z CRM.
Integracja CRM z Contact Center to przede wszystkim:
✔ Skrócenie czasu obsługi
✔ Pełna kontrola, monitorowanie i nagrywanie rozmów
✔ Zwiększenie efektywności oraz automatyzacja procesów
✔ Skuteczniejsze zarządzanie danymi
✔ Więcej obdzwonionych leadów
✔ Łatwiejsze raportowanie działań
Integracja systemów Contact Center z systemami CRM umożliwia wykonywanie połączeń za pomocą wtyczki osadzonej bezpośrednio w platformie CRM dzięki czemu Agenci w jednym miejscu mogą realizować połączenia i obsługiwać klientów.
Zastosowanie takiego rozwiązania pozwala znacząco skrócić czas obsługi klientów, a także dzięki raportowaniu i nagrywaniu połączeń mieć pełną kontrolę nad jakością procesów obsługowych w firmie.
🤔Dlaczego firmy decydują się na połączenie telefonu z CRM.
⚙️ Z jakimi systemami CRM się integrujemy. Jak wygląda proces wdrożenia.
📈 Jak wzrasta automatyzacja procesów i efektywność pracy po wdrożeniu integracji.
🛠 Co jest potrzebne, aby wdrożyć takie rozwiązanie.
📞 Czy jest możliwe zbudowanie infolinii połączonej z CRM.
Integracja CRM z Contact Center to przede wszystkim:
✔ Skrócenie czasu obsługi
✔ Pełna kontrola, monitorowanie i nagrywanie rozmów
✔ Zwiększenie efektywności oraz automatyzacja procesów
✔ Skuteczniejsze zarządzanie danymi
✔ Więcej obdzwonionych leadów
✔ Łatwiejsze raportowanie działań
Integracja systemów Contact Center z systemami CRM umożliwia wykonywanie połączeń za pomocą wtyczki osadzonej bezpośrednio w platformie CRM dzięki czemu Agenci w jednym miejscu mogą realizować połączenia i obsługiwać klientów.
Zastosowanie takiego rozwiązania pozwala znacząco skrócić czas obsługi klientów, a także dzięki raportowaniu i nagrywaniu połączeń mieć pełną kontrolę nad jakością procesów obsługowych w firmie.