Blog

Wykrywanie poczty głosowej AMD

Wykrywanie poczty głosowej – najskuteczniejsze rozwiązanie

Bezowocne połączenia z pocztami głosowymi zajmują konsultantom nawet 50% ich czasu pracy i powodują niepotrzebne koszty telekomunikacyjne. Tradycyjne metody na wykrywanie poczty głosowej AMD (answering machine detection) w call center mają skuteczność na poziomie zaledwie 60-80%. Czy istnieje w pełni satysfakcjonujące rozwiązanie?

E-book „Wirtualna centrala telefoniczna – niezbędnik nowoczesnego biznesu”

E-book „Wirtualna centrala telefoniczna – niezbędnik nowoczesnego biznesu” dostarczy Ci wiedzy o korzyściach biznesowych i sposobach funkcjonowania wirtualnej centrali telefonicznej, najpopularniejszego i najintensywniej rozwijanego systemu firmowych central telefonicznych.  

Jak dobrać tryb wybierania numerów telefonicznych do kampanii - predictive

Jak dobrać tryb wybierania numerów telefonicznych do kampanii?

Nowoczesne platformy komunikacji z klientami umożliwiają wykorzystanie trzech różnych trybów automatycznego wybierania numerów telefonicznych. Który tryb wybrać – preview, progressive, czy predictive? Poznaj kryteria doboru sposobu wybierania numeru do rodzaju kampanii.

Trendy w contact center

RAPORT: Trendy contact center na świecie

Według Global Contact Centre Benchmarking Report 2015 trendy w contact center idą w kierunku zmniejszającej się roli telefonu, który może przestać być najpopularniejszym kanałem komunikacji contact center. Wyzwaniem dla firm staje się integracja kanałów komunikacji i zaawansowana analityka danych – zwłaszcza pochodzących z kanałów cyfrowych, z social media na czele.