Chat with us, powered by LiveChat

Blog

System teleinformatyczny w firmie - tytuł

Kompleksowy system teleinformatyczny w firmie – mniej dostawców, wyższa wydajność

Wciąż brakuje czasu i stale trzeba obniżać koszty. To wyzwanie, przed którym stoi wiele firm. Wyjściem z impasu jest w wielu wypadkach redukcja liczby dostawców i podwykonawców przez zastosowanie w firmie kompleksowego systemu teleinformatycznego.

Agenci call center korzystający z predictive dialing

Predictive dialing – jak wybrać najlepszy

Predictive dialing, czyli programowane wybieranie numerów, to narzędzie potężne i niezbędne w nowoczesnym call/contact center. W zależności od jego klasy, efekty zastosowania są imponujące lub tylko umiarkowanie zadowalające. Jak wybrać najlepszy wariant?

Świąteczne pożyczki jako prezent - banknoty przewiązane wstążką

Świąteczne pożyczki – jak na nich zarobić z contact center?

W grudniu sprzedaż pożyczek krótkoterminowych, tzw. chwilówek, wzrasta o blisko 25%. Starsi częściej pożyczają na same święta, młodsi – na prezenty. Jak podejmują decyzję o skorzystaniu z usług danego pożyczkodawcy? Dlaczego jedne firmy pożyczkowe notują kilkusetprocentowy wzrost sprzedaży, a inne tylko niewielkie jej zwiększenie?

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

Jaki jest polski klient 2.0?

Klient 2.0 nie czeka, nie dostosowuje się, chętnie przedkłada świat cyfrowy nad realny i jest całkowicie sceptyczny wobec tradycyjnych form reklamy. Lubi kupować w Internecie – dzięki takim jak on polski rynek e-handlu rozwija się najszybciej w Unii Europejskiej ze stopą wzrostu 21,7%. Warto poznać klientów 2.0 bliżej.

Ubezpieczenia case study - Focus Contact Center w Reso Europa Services

Case study – zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń

Tylko 1 na 4 klientów firm ubezpieczeniowych w Polsce jest zadowolony z obsługi. Klienci skarżą się na zbyt powolną obsługę, brak indywidualnego traktowania czy konieczność ponownego podawania informacji, które już raz zostały przekazane. Firma pośrednictwa ubezpieczeniowego RESO postanowiła lepiej zadbać o swoich klientów i w tym celu zdecydowała się na platformę komunikacyjną sprzężoną z centralną bazą danych – przeczytaj case study z wdrożenia.