Blog

Agenci call center korzystający z predictive dialing

Predictive dialing – jak wybrać najlepszy

Predictive dialing, czyli programowane wybieranie numerów, to narzędzie potężne i niezbędne w nowoczesnym call/contact center. W zależności od jego klasy, efekty zastosowania są imponujące lub tylko umiarkowanie zadowalające. Jak wybrać najlepszy wariant?

Świąteczne pożyczki jako prezent - banknoty przewiązane wstążką

Świąteczne pożyczki – jak na nich zarobić z contact center?

W grudniu sprzedaż pożyczek krótkoterminowych, tzw. chwilówek, wzrasta o blisko 25%. Starsi częściej pożyczają na same święta, młodsi – na prezenty. Jak podejmują decyzję o skorzystaniu z usług danego pożyczkodawcy? Dlaczego jedne firmy pożyczkowe notują kilkusetprocentowy wzrost sprzedaży, a inne tylko niewielkie jej zwiększenie?

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

Jaki jest polski klient 2.0?

Klient 2.0 nie czeka, nie dostosowuje się, chętnie przedkłada świat cyfrowy nad realny i jest całkowicie sceptyczny wobec tradycyjnych form reklamy. Lubi kupować w Internecie – dzięki takim jak on polski rynek e-handlu rozwija się najszybciej w Unii Europejskiej ze stopą wzrostu 21,7%. Warto poznać klientów 2.0 bliżej.

Ubezpieczenia case study - Focus Contact Center w Reso Europa Services

Case study – zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń

Tylko 1 na 4 klientów firm ubezpieczeniowych w Polsce jest zadowolony z obsługi. Klienci skarżą się na zbyt powolną obsługę, brak indywidualnego traktowania czy konieczność ponownego podawania informacji, które już raz zostały przekazane. Firma pośrednictwa ubezpieczeniowego RESO postanowiła lepiej zadbać o swoich klientów i w tym celu zdecydowała się na platformę komunikacyjną sprzężoną z centralną bazą danych – przeczytaj case study z wdrożenia.  

E-book i infografika lojalni klienci

Lojalny e-klient – jak go pozyskać dla sklepu online? – infografika i e-book

Światowi giganci sprzedaży internetowej aż 75% swoich przychodów czerpią z zakupów swoich stałych klientów. Lojalny e-klient to prawdziwy skarb. Na szczęście, w przeciwieństwie do skarbów bajkowych, istnieją sprawdzone i skuteczne sposoby zdobywania lojalności klientów, które przedstawiamy w poniższej infografice.  

Jak przygotować efektywną telekonferencję?

Jak przygotować efektywną telekonferencję?

Popularność telekonferencji wynika z dążenia firm do zwiększenia wydajności pracy przez rezygnację ze strat czasu (i pieniędzy!) na podróże służbowe. Dlatego przy organizacji spotkani na odległość, trzeba położyć duży nacisk na ich efektywność. Jak przygotować telekonferencję, aby była efektywna?