Blog

Jak budować zaufanie do marki za pomocą content marketingu w 5 krokach

Jak budować zaufanie do marki za pomocą content marketingu w 5 krokach

Content marketing, czy też marketing w ogóle, opiera się na budowaniu zaufania klienta do marki, które bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. To już wiedza powszechna. Zaufanie odmieniane jest przez wszystkie przypadki przez ekspertów od marketingu i obsługi klienta. Co to oznacza w praktyce? Jak tworzyć i publikować wyróżniające się treści w dobie szumu informacyjnego i napastliwych reklam?

Wirtualna centrala - 12 zalet

Wirtualna centrala – 12 zalet

Wirtualna centrala lub inaczej PBX (ang. private branch exchange), jak sama nazwa wskazuje, jest telefonicznym systemem obsługi klienta. Jednak w przeciwieństwie do centrali stacjonarnej, nie działa ona na bazie urządzenia centrali telefonicznej, która zostaje zastąpiona inteligentną chmurą.

Jak przygotować menu IVR?

Jak przygotować menu IVR?

Zastanawiasz się, jak przygotować skuteczne menu IVR? Mamy dla ciebie listę kontrolną, dzięki której przygotowanie takiego menu będzie dużo prostsze. Zawczasu kompletując wszystkie potrzebne materiały i opracowując procesy – a nie ma ich dużo – oszczędzisz czas i nerwy podczas samego wdrożenia systemu.

Ułatwić kontakt z klientem

Ułatwić kontakt z klientem

Firma Focus Telecom, doświadczony gracz na rynku usług komunikacyjnych, wchodzi na rynek dealerski.   Od pojawienia się w 2008 r. Focus Telecom na rynku portfel firmy urósł do około 2500 klientów, bardzo zróżnicowanych pod względem rozmiarów i potrzeb – od firm rodzinnych po międzynarodowe korporacje.   Wśród klientów Focus Telecom są takie firmy jak Provident, warszawska wypożyczalnia rowerów Veturilo i sieć sklepów sportowych Decathlon, a także firmy z sektora ubezpieczeniowego, finansowego i medycznego. – Mamy

Jaką centralę wybrać - wirtualną czy stacjonarną?

Jaką centralę wybrać – wirtualną czy stacjonarną?

Na rynku funkcjonują dwa główne rodzaje centrali telefonicznych: wirtualna oraz stacjonarna. Dobre wirtualne call center to wygodne menu głosowe (IVR), szereg możliwości przekierowania i kolejkowania połączeń, grupowania numerów czy integracji sieci telefonicznych. To narzędzie niezbędne w każdej firmie. Jaką centralę telefoniczną dla firmy wybrać: wirtualną czyli VoIP czy stacjonarną?