Blog

6 pułapek telekonferencji firmowych i jak ich uniknąć

6 pułapek telekonferencji firmowych i jak ich uniknąć

Telekonferencja… W świecie współczesnego biznesu trudno obyć się bez niej, czy to w formie codziennych spotkań, czy sporadycznych rozmów. Oszczędza czas, pozwala na komunikowanie się z dużych odległości, ułatwia spotkania bez konieczności planowania z wyprzedzeniem, a nowe technologie umożliwiają korzystanie z opcji telekonferencji także na urządzeniach mobilnych. To korzyści, do których nie trzeba nikogo przekonywać.

Jak budować zaufanie do marki za pomocą content marketingu w 5 krokach

Jak budować zaufanie do marki za pomocą content marketingu w 5 krokach

Content marketing, czy też marketing w ogóle, opiera się na budowaniu zaufania klienta do marki, które bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. To już wiedza powszechna. Zaufanie odmieniane jest przez wszystkie przypadki przez ekspertów od marketingu i obsługi klienta. Co to oznacza w praktyce? Jak tworzyć i publikować wyróżniające się treści w dobie szumu informacyjnego i napastliwych reklam?

Wirtualna centrala - 12 zalet

Wirtualna centrala – 12 zalet

Wirtualna centrala lub inaczej PBX (ang. private branch exchange), jak sama nazwa wskazuje, jest telefonicznym systemem obsługi klienta. Jednak w przeciwieństwie do centrali stacjonarnej, nie działa ona na bazie urządzenia centrali telefonicznej, która zostaje zastąpiona inteligentną chmurą.