Zobacz video
Zamów demo

Czy Twój system do marketing automation działa też w kanale telefonicznym?

Zobacz, w jaki sposób zautomatyzować działania marketingowe, by osiągnąć przychody wyższe o 60%.

marketing automation

Czy Twój system do marketing automation działa też w kanale telefonicznym?

marketing automation

Zobacz, w jaki sposób zautomatyzować działania marketingowe, by osiągnąć przychody wyższe o 60%.

Kampania massMail i massSMS wsparta telefonem to nawet 80% dotarcia do Twojej bazy kontaktów i konwersja wyższa nawet o 60%. Poznaj jedyne na rynku oprogramowanie do automatyzacji działań marketingowych, które łączy mail, telefon i SMS.

Kampania massMail i massSMS wsparta telefonem to nawet 80% dotarcia do Twojej bazy kontaktów i konwersja wyższa nawet o 60%. Poznaj jedyne na rynku oprogramowanie do automatyzacji działań marketingowych, które łączy mail, telefon i SMS.

Przykładowe wykorzystanie automatyzacji maili, SMSów i telefonu

Scenariusz 1

Posiadamy już bazę kontaktów, jednak nie wiemy, jakiej jest jakości.

Tworzymy kampanię massMail, gdzie wrzucamy całą bazę i rozpoczynamy pierwszy mailing >>> definiujemy już pierwsze reguły (jeśli nasz użytkownik kliknął w link to możemy przekazać go do kampanii massSMS., jeśli tylko otworzył maila – dodamy go do drugiej kampanii massMail, by dalej podgrzewać kontakt >>> pobudzamy niezdecydowanych druga kampanią massMail >>> uruchamiamy kampanię massSMS dla zinteresowanych naszą ofertę, ktorzy weszli na stronę >>> kampania telefoniczna do tych, którzy otrzymali SMSa (możemy im przedstawić inna ofertę, jesli tamta nie trafiła w gusta) >>> kampania dziękująca za zakup i zachęcająca do korzystania w przyszłości.

Scenariusz 1

Posiadamy już bazę kontaktów, jednak nie wiemy, jakiej jest jakości.

Tworzymy kampanię massMail, gdzie wrzucamy całą bazę i rozpoczynamy pierwszy mailing >>> definiujemy już pierwsze reguły (jeśli nasz użytkownik kliknął w link to możemy przekazać go do kampanii massSMS., jeśli tylko otworzył maila – dodamy go do drugiej kampanii massMail, by dalej podgrzewać kontakt >>> pobudzamy niezdecydowanych druga kampanią massMail >>> uruchamiamy kampanię massSMS dla zinteresowanych naszą ofertę, ktorzy weszli na stronę >>> kampania telefoniczna do tych, którzy otrzymali SMSa (możemy im przedstawić inna ofertę, jesli tamta nie trafiła w gusta) >>> kampania dziękująca za zakup i zachęcająca do korzystania w przyszłości.

Scenariusz 2

Dla branży windykacyjnej

Uruchamiamy kampanie HLR (weryfikującą poprawność numerów telefonow) >>> poprawne numery przenoszone są do kampanii massSMS >>> dłużnicy otrzymują SMSy z informacją o zaległościach >>> osoby, ktore nie odczytały SMSów przekazane zostają do kampanii telefonicznej >>> wykorzystując funkcję zmiany prezentacji numerów i wykrywania poczty głosowej próbujemy sie dodzwonić >>> jeśli okaże się to niemożliwe, możemy uruchomić kampanię massMail i massSMS, informującą o konsekwencjach.

Scenariusz 2

Dla branży windykacyjnej

Uruchamiamy kampanie HLR (weryfikującą poprawność numerów telefonow) >>> poprawne numery przenoszone są do kampanii massSMS >>> dłużnicy otrzymują SMSy z informacją o zaległościach >>> osoby, ktore nie odczytały SMSów przekazane zostają do kampanii telefonicznej >>> wykorzystując funkcję zmiany prezentacji numerów i wykrywania poczty głosowej próbujemy sie dodzwonić >>> jeśli okaże się to niemożliwe, możemy uruchomić kampanię massMail i massSMS, informującą o konsekwencjach.

Scenariusz 3

Dla branży medycznej

Tworzymy kampanię obsługującą zapisy do lekarzy, czyli  przypomnienie SMS dzień przed umówioną wizytą >>> możemy uruchomić kampanię telefoniczną dla tych, którzy nie odebrali SMSów lub skontaktować się przez inny kanał (np. mail).

Scenariusz 3

Dla branży medycznej

Tworzymy kampanię obsługującą zapisy do lekarzy, czyli  przypomnienie SMS dzień przed umówioną wizytą >>> możemy uruchomić kampanię telefoniczną dla tych, którzy nie odebrali SMSów lub skontaktować się przez inny kanał (np. mail).

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?

close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU