Zobacz video
Zamów demo

Czy Twój system do marketing automation działa też w kanale telefonicznym?

Zobacz, w jaki sposób zautomatyzować działania marketingowe, by osiągnąć przychody wyższe o 60%.

marketing automation

Czy Twój system do marketing automation działa też w kanale telefonicznym?

marketing automation

Zobacz, w jaki sposób zautomatyzować działania marketingowe, by osiągnąć przychody wyższe o 60%.

Kampania massMail i massSMS wsparta telefonem to nawet 80% dotarcia do Twojej bazy kontaktów i konwersja wyższa nawet o 60%. Poznaj jedyne na rynku oprogramowanie do automatyzacji działań marketingowych, które łączy mail, telefon i SMS.

Kampania massMail i massSMS wsparta telefonem to nawet 80% dotarcia do Twojej bazy kontaktów i konwersja wyższa nawet o 60%. Poznaj jedyne na rynku oprogramowanie do automatyzacji działań marketingowych, które łączy mail, telefon i SMS.

Przykładowe wykorzystanie automatyzacji maili, SMSów i telefonu

Scenariusz 1

Posiadamy już bazę kontaktów, jednak nie wiemy, jakiej jest jakości.

Tworzymy kampanię massMail, gdzie wrzucamy całą bazę i rozpoczynamy pierwszy mailing >>> definiujemy już pierwsze reguły (jeśli nasz użytkownik kliknął w link to możemy przekazać go do kampanii massSMS., jeśli tylko otworzył maila – dodamy go do drugiej kampanii massMail, by dalej podgrzewać kontakt >>> pobudzamy niezdecydowanych druga kampanią massMail >>> uruchamiamy kampanię massSMS dla zinteresowanych naszą ofertę, ktorzy weszli na stronę >>> kampania telefoniczna do tych, którzy otrzymali SMSa (możemy im przedstawić inna ofertę, jesli tamta nie trafiła w gusta) >>> kampania dziękująca za zakup i zachęcająca do korzystania w przyszłości.

Scenariusz 1

Posiadamy już bazę kontaktów, jednak nie wiemy, jakiej jest jakości.

Tworzymy kampanię massMail, gdzie wrzucamy całą bazę i rozpoczynamy pierwszy mailing >>> definiujemy już pierwsze reguły (jeśli nasz użytkownik kliknął w link to możemy przekazać go do kampanii massSMS., jeśli tylko otworzył maila – dodamy go do drugiej kampanii massMail, by dalej podgrzewać kontakt >>> pobudzamy niezdecydowanych druga kampanią massMail >>> uruchamiamy kampanię massSMS dla zinteresowanych naszą ofertę, ktorzy weszli na stronę >>> kampania telefoniczna do tych, którzy otrzymali SMSa (możemy im przedstawić inna ofertę, jesli tamta nie trafiła w gusta) >>> kampania dziękująca za zakup i zachęcająca do korzystania w przyszłości.

Scenariusz 2

Dla branży windykacyjnej

Uruchamiamy kampanie HLR (weryfikującą poprawność numerów telefonow) >>> poprawne numery przenoszone są do kampanii massSMS >>> dłużnicy otrzymują SMSy z informacją o zaległościach >>> osoby, ktore nie odczytały SMSów przekazane zostają do kampanii telefonicznej >>> wykorzystując funkcję zmiany prezentacji numerów i wykrywania poczty głosowej próbujemy sie dodzwonić >>> jeśli okaże się to niemożliwe, możemy uruchomić kampanię massMail i massSMS, informującą o konsekwencjach.

Scenariusz 2

Dla branży windykacyjnej

Uruchamiamy kampanie HLR (weryfikującą poprawność numerów telefonow) >>> poprawne numery przenoszone są do kampanii massSMS >>> dłużnicy otrzymują SMSy z informacją o zaległościach >>> osoby, ktore nie odczytały SMSów przekazane zostają do kampanii telefonicznej >>> wykorzystując funkcję zmiany prezentacji numerów i wykrywania poczty głosowej próbujemy sie dodzwonić >>> jeśli okaże się to niemożliwe, możemy uruchomić kampanię massMail i massSMS, informującą o konsekwencjach.

Scenariusz 3

Dla branży medycznej

Tworzymy kampanię obsługującą zapisy do lekarzy, czyli  przypomnienie SMS dzień przed umówioną wizytą >>> możemy uruchomić kampanię telefoniczną dla tych, którzy nie odebrali SMSów lub skontaktować się przez inny kanał (np. mail).

Scenariusz 3

Dla branży medycznej

Tworzymy kampanię obsługującą zapisy do lekarzy, czyli  przypomnienie SMS dzień przed umówioną wizytą >>> możemy uruchomić kampanię telefoniczną dla tych, którzy nie odebrali SMSów lub skontaktować się przez inny kanał (np. mail).

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?