Marketing Automation (Automatyzacja marketingu)

to narzędzie, które pozwala na zbieranie danych na temat klientów dotyczących ich upodobań zwyczajów zakupowych.

Dane te są poddawane analizie i wykorzystywane do wielokanałowych kampanii marketingowych, które są dopasowane do zainteresowań i potrzeb klientów. W ten sposób część pracy marketingowej i procesów sprzedażowych może zostać zautomatyzowana.

Platformy Marketing Automation najczęściej identyfikują użytkowników po wejściach na stronę www oraz monitorują ich zachowania za pomocą plików cookies. Na podstawie tych danych mogą spersonalizować komunikację dla danego odbiorcy i podzielić klientów według ich zainteresowań, co ułatwia korzystanie z bazy.


Przydatne artykuły:

Marketing Automation (automatyzacja marketingu). Co to jest i po co nam to?

Unified communications – sprzedaż, marketing i obsługa w jednej platformie

Czym się różni CRM od Contact Center?

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk