Omnichannel

To strategia komunikacyjna i marketingowa polegająca na umożliwieniu klientom pełnowartościowej komunikacji z firmą przez wszystkie kanały i płynnej ich zmiany.

Obok standardowego już e-maila, formularza kontaktowego, czatu oraz infolinii, podstawą jest FAQ (odpowiedzi na często zadawane pytania), wideoczat i forum. Klienci do komunikacji powinni móc wykorzystywać również media społecznościowe oraz aplikacje mobilne.


Przydatne artykuły:

Omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta – obowiązkowy?

Idealna obsługa klienta – 8 wskazówek i zasad

Infolinia Firmowa do Pracy Zdalnej

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Infolinia Firmowa do Pracy Zdalnej

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów