Omnichannel

To strategia komunikacyjna i marketingowa polegająca na umożliwieniu klientom pełnowartościowej komunikacji z firmą przez wszystkie kanały i płynnej ich zmiany.

Obok standardowego już e-maila, formularza kontaktowego, czatu oraz infolinii, podstawą jest FAQ (odpowiedzi na często zadawane pytania), wideoczat i forum. Klienci do komunikacji powinni móc wykorzystywać również media społecznościowe oraz aplikacje mobilne.


Przydatne artykuły:

Omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta – obowiązkowy?

Idealna obsługa klienta – 8 wskazówek i zasad

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk