Blog

Internet rzeczy – krok w kierunku nowej rzeczywistości

Internet rzeczy – krok w kierunku nowej rzeczywistości

Internet Rzeczy (Internet of Things – IOT) – to idea, która zakłada, że wszystkie urządzenia (nie tylko komputery, smartfony, tablety) są wyposażone w sensory i komunikują się ze sobą wymieniając dane bez ingerencji człowieka, za pośrednictwem  sieci Internet. Czy to oznacza nadejście nowej rzeczywistości czy to tylko science fiction?

Komunikacja IP - rozwój i trendy

Komunikacja IP – rozwój i trendy

VoIP, CaaS, UcaaS – to tylko wybrane z listy najpopularniejszych rozwiązań do komunikacji w biznesie, powstałe na przestrzeni ostatnich lat. Jak dokładnie działają, na czym bazują i jakie są perspektywy ich dalszego rozwoju?

Korzyści systemów w chmurze. Chmura się od nich ROI

Korzyści systemów w chmurze. Chmura się od nich ROI

Szybkie wdrożenie i niskie koszty eksploatacji – to najczęściej przywoływane korzyści systemów w chmurze. Jednak raport firmy badawczej Nucleus Research pokazuje, że argumenty, które warto przywoływać w dyskusji na jej temat, jest więcej. Niektóre mogą okazać się szczególnie atrakcyjne z punktu widzenia prezesa czy dyrektora finansowego Twojej firmy.

Rozwój rynku ICT – cz. 3

Rozwój rynku ICT – cz. 3

Cały świat mówi CLOUD  O technologii cloud computing pojawia się miesięcznie na całym świecie kilkaset newsów. Decydując się na ich dokładne śledzenie można utonąć w informacjach. W większości nie są to także informacje zmieniające kierunek rozwoju technologii, ale zwyczajne ciekawostki – bardziej medialne niż technologiczne. Czas zebrać kluczową wiedzę na temat chmury i pokazać główne kierunki jej rozwoju, a co za tym idzie – kierunki rozwoju całego ICT.

Informatyka w sprzedaży - wsparcie dla handlowców

Informatyka w sprzedaży – wsparcie dla handlowców

Problem zwiększania efektywności sprzedaży i wyników handlowych od lat spędza sen z powiek odpowiedzialnym za to menedżerom. Konkurencja też nie śpi – na rynku pojawia się coraz więcej podmiotów usługowo-handlowych. Żeby poradzić sobie z wyzwaniami, warto zobaczyć, jakie korzyści i możliwości daje informatyka w sprzedaży.

Rywalizacja w obłokach

Rywalizacja w obłokach

Działalność dostawców telekomunikacyjnych, bazująca na tradycyjnych rozwiązaniach IT, już dawno przestała być gwarantem dynamicznego wzrostu sprzedaży. Klienci zaspokajają potrzeby telekomunikacyjne swojej firmy, wybierając podstawowy zakres usług, których ceny spadają zarówno wśród dostawców telefonii stacjonarnej jak i komórkowej. Ta tendencja wymusza na firmach z branży IT/Telco wprowadzanie nowych, innowacyjnych usług, które coraz częściej bazują na modelu cloud computing. I tu zaczyna się ostra rywalizacja.

Technologie i techniki w Big Data – cz.1

Technologie i techniki w Big Data – cz.1

Big Data – technologia większa niż myślisz. Świat nierozerwalnie związany jest z danymi. Od dokumentów historycznych, książek, po dane pozwalające przewidywać pogodę czy wykorzystywane przez naukowców z niemal każdej dziedziny wiedzy. Jednak w XXI wieku dane, związane choćby z biznesem, rozrywką czy mediami społecznościowym, generowane są w zastraszającym tempie.

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.