Blog

customer experience

Customer Experience Challenge – Pracownik Contact Center przyszłości

Customer Experience – Pracownik przyszłości Rok 2015 i kolejne, przyniosą intensywne pogłębianie tematu dotyczącego „ great customer experience ”, nastawionego na tworzenie wartości biznesowej, zarówno dla klientów, jak i samej firmy. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie zaprojektowanie i zautomatyzowanie procesów obsługi klienta w organizacji, często poprzez nowoczesne call/contact center.

zarządzanie jakością call center

Skuteczna komunikacja w 2019

Zarządzanie jakością w call center W codziennej komunikacji z klientem organizacje korzystają z różnorodnych form i narzędzi kontaktu. Obserwowanym trendem jest dobór rozwiązań najbliższych samemu klientowi. Ten z kolei coraz częściej szuka informacji, wysyła zgłoszenia czy kieruje swoje pytania, za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Trendy w komunikacji z klientami

Trendy w komunikacji z klientami

Wraz z rozwojem technologii do komunikacji oraz dzięki szerszemu i bardziej powszechnemu dostępowi do sieci Internet, zmieniają się preferencje dotyczące sposobów kontaktowania się klientów z dostawcami. Telefon przestał być  już jedynym narzędziem, poprzez które klienci zamawiają produkty, usługi czy zgłaszają problemy. Coraz większą rolę zaczynają odgrywać inne kanały komunikacji dostępne poprzez WWW. To one wyznaczają nowe trendy w komunikacji na linii klient – dostawca.

Wideokonferencje - także do mniej typowych zastosowań

Wideokonferencje – mniej typowe zastosowania

Wideokonferencje umożliwiają szybki kontakt na odległość i gwarantują oszczędność czasu oraz kosztów wyjazdów służbowych. Jednak oprócz podstawowych zastosowań wideorozmów istnieją również te mniej oczywiste. Mogą one, np.  stanowić wsparcie działań marketingowych, wizerunkowych, a także rekrutacyjnych przedsiębiorstwa.

Pasywny dochód w chmurze - jak go osiągnąć?

Jak sprzedawać usługi w chmurze?

Rozwiązania IT/telco w chmurze należą do tej grupy usług, których proces sprzedaż jest dosyć złożony. Klienci wciąż są nieufni wobec chmury. Kiedy jednak uda Ci się ich przekonać, możesz liczyć na dochód pasywny – usługi w chmurze stosują model abonamentowy, zatem raz sprzedane, przynoszą Ci dochód przez cały czas trwania umowy. Jak zatem sprzedawać usługi w chmurze?

Gamifikacja w pracy to wyższa motywacja i zaangażowanie pracowników

Gamifikacja w pracy – większa motywacja dzięki zabawie

Gamifikacja (od ang. gamification) inaczej zwana gryfikacją czy grywalizacją to mechanizmy zaczerpnięte z gier komputerowych oraz fabularnych. Stosowane są do długofalowego wywierania wpływu na  zachowania ludzi w sytuacjach nie związanych z grami, mające na celu zwiększenie ich zaangażowania (flow) w działania, w których biorą udział. Gamifikacja w pracy używana jest z powodzeniem od lat.