Decyzje IT, które zastopowały rozwój biznesu? Posunięcia informatyczne, które zachwiały bezpieczeństwem firmy? Wybory, przez które spadła sprzedaż i zyski? Poznaj fatalne błędy konkurencji i dowiedz się, jak ich uniknąć podczas spotkania 12 sierpnia.

„Ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi”. Mylne decyzje są nieodłącznym elementem procesu zarządzania. I są one często usprawiedliwione przy rozpoznawaniu nowych obszarów działalności czy innowacyjnej strategii biznesowej. Natomiast niewybaczalne jest niewyciąganie wniosków z błędów popełnionych przez inne firmy i powtarzanie tych samych pomyłek we własnej firmie.

Spotkanie „FuckUp IT” będzie poświęcone omówieniu błędnych decyzji w obszarach informatyzacji przedsiębiorstw, automatyzacji ich procesów komunikacyjnych oraz zabezpieczeń IT. Zostaną przedstawione posunięcia, które spowodowały straty i powstrzymały rozwój firm. Powielanie takich błędów to zwykła ignorancja menadżerska.

Podczas spotkania, organizowanego przez naszego partnera, GoTechnologies, nasz ekspert przedstawi tragiczne dla efektów sprzedażowych decyzje z zakresu komunikacji z leadami i obsługi klientów. Tomasz Paprocki, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom opowie o konsekwencjach zastosowania niewłaściwych narzędzi business automation i wskaże kryteria wyboru skutecznych rozwiązań. Zapraszamy!

Dla kogo?

Dyrektorzy IT (CIO), decyzyjni kierownicy IT, dyrektorzy techniczni (CTO)

Gdzie?

Warszawa, Marketplanet, ul. Domaniewska 49, Trinity Park III (mapka)

Kiedy?

Środa, 12 sierpnia 2015 r., godz. 9:00-11:30.

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji i link do rejestracji – kliknij

 

🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk