Eobuwie.pl umacnia swoją pozycję na rynku e-commerce. W sierpniu 2015 roku spółka giełdowa CCC kupiła 74,99 proc. akcji eobuwie.pl. To posunięcie było lokomotywą sukcesu zielonogórskiej firmy.
Jak wygląda obsługa klienta w sklepie internetowym o tak wielkim wolumenie sprzedaży? Zobacz krótkie case study z wykorzystania systemu Focus Contact Center w eobuwie.pl.

Eobuwie.pl – jeden z największych e-sklepów w naszej części Europy

Lider sprzedaży obuwia w Polsce i jeden z największych sklepów on-line w Europie Środkowej – eobuwie.pl odważnie wyznacza nowe cele, dystansując konkurencję. Asortyment sklepu to około 25 000 modeli obuwia, torebek i skórzanych akcesoriów – eobuwie.pl jest oficjalnym dystrybutorem ponad 400 marek. Zdecydowana większość klientów jest zadowolona – sklep zdobył wyróżnienie DOBRA MARKA 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma i prestiżowy tytuł „Doskonałość Mody Twojego Stylu 2014”.

Wielokrotnie nagradzany Diamentami Forbesa i Gazelami Biznesu, może pochwalić się także I miejscem w rankingu sklepów internetowych Opineo.pl i Money.pl. Eobuwie.pl kieruje swoją ofertę także do klientów zza granicy: istnieje świetnie prosperujące na rynku czeskim i słowackim eobuv.cz, niemiecka strona eschuhe.de, angielskie efootwear.eu oraz rumuńskie epantofi.ro.

Planowana jest dalsza ekspansja na rynki zagraniczne.

Obsługa klienta w sklepie internetowym – krótkie case study, jak to się robi w eobuwie.pl

Do obsługi klienta w swoim sklepie internetowym przez telefon eobuwie.pl wykorzystuje platformę komunikacyjną Focus Contact Center. Celem wykorzystania platformy jest z jednej strony dbałość o relacje z dotychczasowymi klientami, a z drugiej bezzwłoczna obsługa wszystkich nowych klientów. Służą temu zaawansowane funkcje systemu Focus Contact Center, takie jak: identyfikacja rozmówcy, mechanizm utrzymania relacji, kolejkowanie połączeń według umiejętności konsultantów czy automatyczne oddzwonienia.

Monika Zalewska - obsługa klienta w sklepie internetowym case study eobuwie.pl

Lojalność klientów, zadowolenie z obsługi i dostarczanie klientom pozytywnych wrażeń zarówno podczas realizacji zakupów jak i kontaktu z naszymi konsultantami, to nasz priorytet – mówi Monika Zalewska, kierownik Biura Obsługi Klienta eobuwie.pl. – Naszym celem jest koncentracja na potrzebach klientów już od pierwszej wizyty na stronie www.eobuwie.pl. Skupiamy się na tym, by zakupy realizowane na naszej platformie były komfortowe, zaś komunikacja z Biurem Obsługi przebiegała sprawnie. Chcemy, żeby nasi klienci czuli się wyjątkowo i byli traktowani indywidualnie. Kluczowe znaczenie ma dla nas dobór narzędzi komunikacyjnych. Dbamy nie tylko o szybkość obsługi, ale przede wszystkim o jej jakość. Klienci, którzy zgłaszają się do Biura Obsługi Klienta, otrzymują pomoc od najbardziej kompetentnych w danym obszarze konsultantów, posiadających pełną wiedzę, zarówno o kliencie, jak i produkcie. W tym zakresie doskonale sprawdza się wielokanałowa platforma Focus Contact Center.

 

 

Popraw wyniki e-sklepu dzięki większej lojalności klientów – dowiedz się, jak to zrobić z bezpłatnego ebooka “Jak zwiększyć przychody e-sklepu dzięki lojalnym klientom”.

Obsługa klienta w sklepie internetowym case study - ebook Lojalność

 

Też chcesz usprawnić działanie Twojego e-handlu, tak jak najwięksi? Wypełnij poniższy formularz, a nasi eksperci skontaktują się z Tobą niezwłocznie i dopasują rozwiązanie do Twoich potrzeb.