Blog

Automatyzacja procesów biznesowych kluczem do sukcesu w obsłudze klienta

Automatyzacja procesów biznesowych kluczem do sukcesu w obsłudze klienta

Obsługa klienta jest obecnie istotnym elementem każdej firmy. Za jej pomocą rozwiązywane są wszystkie problemy naszych kontrahentów. Jako że BOK jest najczęstszą droga kontaktu na linii firma-klient zaczyna on bardziej funkcjonować jako część wizerunku organizacji. W tym celu należy jednak zadbać o dobrą obsługę, a pomóc w tym może automatyzacja procesów biznesowych.

Content marketing w służbie sprzedaży?

Content marketing w służbie sprzedaży?

O skuteczności dobrze prowadzonego content marketingu nie trzeba dyskutować. Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie marketing internetowy bez odpowiednich angażujących treści. To jasne jednak, że nie każdy content będzie wspierał sprzedaż. A przynajmniej nie od razu.

4 powody, dla których warto mieć SiteCall na stronie

4 powody, dla których warto mieć SiteCall na stronie

Callback staje się coraz popularniejszą formą kontaktu dla wielu firm. Przyczyną chęci pozostawienia “migającej słuchawki” na stronie www jest przyspieszenie kontaktu z klientem, zbieranie gorących leadów oraz zwiększenie konwersji. Jedną z opcji call back jest także SiteCall, który wyróżnia się na rynku ze względu na swoje funkcjonalności i przede wszystkim… cenę.