Blog

Obsługa klienta w sklepie internetowym case study eobuwie.pl

Obsługa klienta w sklepie internetowym – case study eobuwie.pl

Eobuwie.pl umacnia swoją pozycję na rynku e-commerce. W sierpniu 2015 roku spółka giełdowa CCC kupiła 74,99 proc. akcji eobuwie.pl. To posunięcie było lokomotywą sukcesu zielonogórskiej firmy. Jak wygląda obsługa klienta w sklepie internetowym o tak wielkim wolumenie sprzedaży? Zobacz krótkie case study z wykorzystania systemu Focus Contact Center w eobuwie.pl.

Omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta

Omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta – obowiązkowy?

Omni-channel (wszechkanałowość), czyli umożliwienie klientom komunikacji z firmą przez różne kanały i gładkiego między nimi przechodzenia, to kolejny etap w rozwoju obsługi klientów po multi-channel (wielokanałowości). Czy Twoja firma jest już gotowa na omni-channel w sprzedaży i obsłudze klienta?

Na jesieni biznes znów będzie smakował „Śniadania w chmurze”

Uwaga, uwaga –  już tej jesieni wracają Śniadania w chmurze! “Śniadania w chmurze Focus Telecom Polska” to cykl spotkań biznesowych, poświęcony nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiająca zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, dostępność a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż oraz obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem.

Zaawansowane kolejkowanie telefonów

Kolejkowanie telefonów – zaawansowane rozwiązania

Kolejkowanie telefonów i automatyczne kierowanie ich do odpowiednich działów to podstawa sprawnej obsługi klienta. Specjalne rozwiązania sprawiają, że najważniejsi klienci są obsługiwani natychmiast, trudne problemy trafiają od razu do najbardziej kompetentnych agentów, a przy długich kolejkach uruchamiane jest wsparcie zewnętrznych konsultantów.

Kolejkowanie - tytuł

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Kilku klientów jednocześnie dzwoni do firmy, skutecznie blokując możliwość połączenia pozostałym. Do tego inni klienci zadają pytania przez czat, na odpowiedź czekają e-maile i zgłoszenia przez formularz na stronie www… Kogo najpierw obsłużyć? I kto powinien ich obsłużyć? Z pomocą przychodzi funkcja kolejkowania.

Telekonferencja jak zorganizować - tytuł

Jak wybrać narzędzie do telekonferencji?

Telekonferencje, czyli grupowe rozmowy przez telefon, to codzienne środowisko komunikacji dla firm, których pracownicy przebywają w różnych miejscach w kraju czy za granicą. Jak wybrać narzędzie do telekonferencji, które zapewni łatwą organizację i zarządzanie rozmowami, niezawodność połączeń, bezpieczeństwo i efektywność kosztową?