Bezpieczne Call Center w Chmurze

Przegląd kluczowych technologii zapewniających bezpieczeństwo danych

📅 21 Października 2021 🕰️ Godz. 10:00

Agenda:

  • Zagrożenia w sieci – przed czym musimy się zabezpieczyć?
  • O co chodzi z tym szyfrowaniem i jak to działa?
  • Wymiany danych w modelu IPsec/MPLS
  • Chmura prywatna kontra Chmura publiczna
  • Wdrożenie Call Center w Chmurze prywatnej – kiedy warto?
  • Czy SLA wspiera bezpieczeństwo danych i biznesu?

Dla kogo?:

  • Właściciele firm, CEO, Dyrektorzy Zarządzający
  • Managerowie Biur Obsługi Klienta, Contact Center
  • Managerowie działu Serwisu, Support, Reklamacji
  • Managerowie Sprzedaży, Marketingu

Dlaczego warto?

Wycieki danych osobowych stają się powoli elementem biznesowej rzeczywistości, a wykorzystywana dotychczas fizyczna infrastruktura przestaje być gwarantem bezpieczeństwa. Informacje, którymi podzielimy się z Wami w trakcie webinaru pozwolą odkryć, dlaczego rozwiązania chmurowe są receptą na zdecydowanie wyższy poziom bezpieczeństwa danych.

Rejestracja została
zamknięta

Prowadzący: 

Tomasz Paprocki – Dyrektor Ds. Rozwoju Biznesu 

Ekspert ds. projektów strategicznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługi w przedsiębiorstwach oraz w sektorze publicznym. W swojej karierze zarządzał wieloma zespołami sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Wieloletnie doświadczenie konsultingowe poparte wieloma wdrożeniami min. w branżach finanse, retail, automotive, e-commerce, logistyka.  

Gość Specjalny: 

 Włodzimierz Sumiński – Product Manager 

Ekspert ds. rozwoju produktów i platform wspierających działania sprzedażowe, marketingowe i obsługowe. Z powodzeniem wdrożył na rynek wiele produktów spełniających oczekiwania wielu klientów. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu platform informatycznych, z uwzględnieniem wymogów security by design oraz privacy by design.