Chat with us, powered by LiveChat

Program wspierający obsługę salonów samochodowych

Opcje systemu przydatne dla salonów samochodowych

Klasyfikatory – w panelu naszego systemu bardzo łatwo można tworzyć różne opcje wyboru do zaznaczania przez agentów, informujące o etapie na jakim została zakończona rozmowa (przykładowo, jeśli po rozmowie ma zostać przygotowana umowa sprzedaży, agent może zaznaczyć klasyfikator „sprzedaż” i inne osoby mające dostęp do panelu od razu widzą rezultat).

Informacje o kliencie, raporty – wgląd do danych zawierających np. datę zakupu fotelika, datę ostatniego serwisu itp. – wyjdź na przeciw z odpowiednią ofertą dla danej osoby

Automatyczne oddzwonienia – odzyskuj prawie już straconych klientów, korzystając z automatycznych oddzwonień do osób, które rozłączyły się zanim połączenie zostało nawiązane.

System zapowiedzi głosowych (IVR) – w sytuacji awaryjnej możesz pozostawić komunikat, który odsłucha każdy dzwoniący, bądź możesz wprowadzić funkcje interaktywnej rozmowy (dzwoniący za pomocą klawiszy telefonu będą zaznaczać poszczególne opcje, co pozwoli przekierować bezpośrednio do odpowiedniego fachowca – szczególnie przydatne dla firm, w których jest więcej pracowników).

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Integracja Focus Contact Center z systemem Dealer CRM – narzędzie dla Business Development Center

DealerCRM to profesjonalny i kompletny system przygotowany z myślą o dealerach samochodowych. Usprawni pracę pracowników i przyspieszy procesy sprzedaży, odkupu i serwisu samochodów.

Dzięki DealerCRM kompleksowo zaplanujesz ścieżkę życia klienta w salonie samochodowym od pierwszego kontaktu aż po podpisanie umowy i sprzedaż auta.

A następnie zbudujesz rentowną i długotrwałą lojalność klienta.

Integrując Platformę Focus Contact Center z  systemem Dealer CRM, uzyskasz narzędzie wspomagające pracę Twojego BDC (Business Development Center) i ułatwiające pracę Twoich doradców. Zadzwonisz i napiszesz maila bezpośrednio z karty klienta w Dealer CRM, a gdy klient do Ciebie zadzwoni – system automatycznie wyświetli jego kartę.

Eksport kampanii z pozwoli Ci szybko organizować telefoniczne akcje marketingowe, a praca na wspólnej bazie danych wyeliminuje “ręczne” przenoszenie kontaktów, zmniejszając liczbę błędów ludzkich.

“Systemy Dealer CRM i Focus Contact Center idealnie się uzupełniają: jeden umożliwia zarządzanie procesem sprzedaży i bazą klientów w najdrobniejszych szczegółach, drugi – ułatwia i przyspiesza kontakt z klientem. W efekcie integracji, powstało coś więcej, niż suma swoich części: zunifikowane, kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży, obsługi klienta i automatyzacji procesów dealera samochodowego.”