Odbieraj zgłoszenia od klientów w wielokanałowym oprogramowaniu helpdesk.
Skorzystaj z narzędzia rozwijającego obsługę Twoich klientów.
6307
Helpdesk to system do obsługi zgłoszeń klientów. Tego typu rozwiązania sa również dostępne w chmurze, czyli internetowym dysku, dzięki czemu można uniezależnić się od lokalizacji i jednego urządzenia. Od teraz można pracować z dowolnego miejsca – z kawiarni, z domu, nawet z hotelowego tarasu. Użyj laptopa, tabletu, czy komputera pożyczonego od kolegi Wystarczy dostęp do Internetu, hasło i login.
Natomiast system helpdesk w wersji stacjonarnej, taki jak większość darmowych systemów helpdesk open source, musi być zainstalowany na serwerach danej firmy. W tym celu spotykamy się z dodatkowym kosztem w postaci kupienia serwerów oraz ryzykiem, że w razie awarii, na przykład dysków twardych, można stracić wszystkie dane.
W systemie komercyjnym dostępnym w chmurze, nie potrzebna jest cała infrastruktura.Wszystkie dane oraz sam system są w chmurze. Twoje dane w systemie helpdesk są bezpieczne
W przypadku awarii, dane i system także są bezpieczne i cały czas pracują – nie ma żadnych przestojów. Dostaniesz się do nich natychmiast przez dowolne urządzenie z dostępem do Internetu. Taki helpdesk to skarb!
Ponadto helpdesk w chmurze jest łatwy do wdrożenia. w przypadku rozwiązania stacjponarnego systemy helpdesk są instalowane w siedzibie organizacji, co wymaga pomocy informatyka, który je wdroży. To kosztuje, wymaga – jak już wspomnieliśmy – infrastruktury, oraz rzadko kiedy przebiega bez kłopotów.
Czasami nawet proste aplikacje potrafią działać nieprawidłowo, utrudniać działanie innych programów, lub po prostu nie działać w ogóle. System helpdesk nie jest prosty, zatem możliwość błędów i awarii jest o wiele większa.
Wdrożenie w chmurze prowadzone jest zdalnie przez specjalistów, a cały system helpdesk funkcjonuje na serwerach dostawcy systemu. Jeżeli coś nie działa, problemem zajmuje się zespół ekspertów. Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów – całe wdrożenie uwzględnione jest w ofercie.
Zawsze otrzymasz wsparcie do Twojego systemu helpdesk. Wersje darmowe oprogramowania do obsługi zgłoszeń zwykle nie dają Ci wsparcia. Kiedy coś nie działa, sam musisz szukać rozwiązań na stronie i na forach internetowych i sam próbować naprawić Twój system helpdesk.
W systemach helpdesk w wersji komercyjnej wdrożenie, szkolenie i całodobowe wsparcie masz zagwarantowane umową. Specjalista pokaże Ci wszystkie funkcje platformy, pomoże ją skonfigurować, oraz przeszkoli Twój zespół. W każdej chwili możesz też skontaktować się z biurem obsługi, które przekaże Twoją sprawę technikom. Jako że system jest w chmurze, naprawa zostanie przeprowadzona zdalnie, a jej maksymalny czas trwania gwarantuje Ci umowa SLA.
Help desk jest systemem obsługi zgłoszeń klientów. Występuje on w wersji chmurowej i stacjonarnej. Stacjonarny system help desk instalowany jest na wewnętrznych serwerach.Generuje to dodatkowe koszty w postaci kupienia serwerów oraz ryzykiem, że w razie awarii, na przykład dysków twardych, można stracić wszystkie dane.
W systemie help desk, który jest dostępny w chmurze, czyli dysku internetowym, nie potrzebna jest cała infrastruktura. Wszystkie dane oraz sam system są w chmurze. Twoje dane w systemie helpdesk są bezpieczne
Dzięki temu uniezależniać się od lokalizacji i jednego urządzenia – czyli możesz pracować z dowolnego miejsca na Ziemi.Wystarczy dostęp do Internetu, hasło i login.
Help desk w chmurze jest także łatwy do wdrożenia. Wdrożenie systemu help desk w chmurze odbywa się zdalnie. Po wdrożeniu zaś system help desk funkcjonuje na serwerach dostawcy. Tym samym w razie awarii problemem zajmuje się dostawca systemu help desk.
Oznacza to, że decydując się na rozwiązanie chmurowe, wsparcie do Twojego systemu help desk będzie dostępne w każdej chwili w zasięgu ręki.
W przypadku systemu help desk, który jest darmowy lub stacjonarny takie wsparcie nie będzie dostępne, ponieważ .serwery znajdują się w siedzibie organizacji, a administracją nimi zajmuje się wynajęty informatyk. To kosztuje, wymaga – jak już wspomnieliśmy – infrastruktury, oraz rzadko kiedy przebiega bez kłopotów.
W systemach help desk w wersji komercyjnej wdrożenie, szkolenie i całodobowe wsparcie masz zagwarantowane umową. Specjalista pokaże Ci wszystkie funkcje platformy, pomoże ją skonfigurować, oraz przeszkoli Twój zespół. W każdej chwili możesz też skontaktować się z biurem obsługi, które przekaże Twoją sprawę technikom. Jako że system jest w chmurze, naprawa zostanie przeprowadzona zdalnie, a jej maksymalny czas trwania gwarantuje Ci umowa SLA.
W przypadku awarii system help desk będzie dalej pracował ta dane na nim przetrzymywane nie ulegną uszkodzeniu. Dostęp do nich będzie możliwy z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.
Natomiast system help desk w wersji stacjonarnej, taki jak większość darmowych systemów help desk open source, musi być zainstalowany na serwerach danej firmy. W tym celu spotykamy się z dodatkowym kosztem w postaci kupienia serwerów oraz ryzykiem, że w razie awarii, na przykład dysków twardych, można stracić wszystkie dane.
W systemie komercyjnym dostępnym w chmurze, nie potrzebna jest cała infrastruktura.Wszystkie dane oraz sam system są w chmurze. Twoje dane w systemie helpdesk są bezpieczne
Service desk to system do obsługi zgłoszeń klientów. Tego typu rozwiązania sa również dostępne w chmurze, czyli internetowym dysku, dzięki czemu można uniezależnić się od lokalizacji i jednego urządzenia. Od teraz można pracować z dowolnego miejsca – z kawiarni, z domu, nawet z hotelowego tarasu. Użyj laptopa, tabletu, czy komputera pożyczonego od kolegi Wystarczy dostęp do Internetu, hasło i login.
Natomiast system service desk w wersji stacjonarnej, taki jak większość darmowych systemów service desk open source, musi być zainstalowany na serwerach danej firmy. W tym celu spotykamy się z dodatkowym kosztem w postaci kupienia serwerów oraz ryzykiem, że w razie awarii, na przykład dysków twardych, można stracić wszystkie dane.
W systemie komercyjnym dostępnym w chmurze, nie potrzebna jest cała infrastruktura. Wszystkie dane oraz sam system są w chmurze. Twoje dane w systemie service desk są bezpieczne
W przypadku awarii, dane i system także są bezpieczne i cały czas pracują – nie ma żadnych przestojów. Dostaniesz się do nich natychmiast przez dowolne urządzenie z dostępem do Internetu
Ponadto service desk w chmurze jest łatwy do wdrożenia. w przypadku rozwiązania stacjponarnego systemy helpdesk są instalowane w siedzibie organizacji, co wymaga pomocy informatyka, który je wdroży. To kosztuje, wymaga – jak już wspomnieliśmy – infrastruktury, oraz rzadko kiedy przebiega bez kłopotów.
Czasami nawet proste aplikacje potrafią działać nieprawidłowo, utrudniać działanie innych programów, lub po prostu nie działać w ogóle. System service desk nie jest prosty, zatem możliwość błędów i awarii jest o wiele większa.
Wdrożenie w chmurze prowadzone jest zdalnie przez specjalistów, a cały system helpdesk funkcjonuje na serwerach dostawcy systemu. Jeżeli coś nie działa, problemem zajmuje się zespół ekspertów. Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów – całe wdrożenie uwzględnione jest w ofercie.
Zawsze otrzymasz wsparcie do Twojego systemu helpdesk. Wersje darmowe oprogramowania do obsługi zgłoszeń zwykle nie dają Ci wsparcia. Kiedy coś nie działa, sam musisz szukać rozwiązań na stronie i na forach internetowych i sam próbować naprawić Twój system helpdesk.
W systemach service desk w wersji komercyjnej wdrożenie, szkolenie i całodobowe wsparcie masz zagwarantowane umową. Specjalista pokaże Ci wszystkie funkcje platformy, pomoże ją skonfigurować, oraz przeszkoli Twój zespół. W każdej chwili możesz też skontaktować się z biurem obsługi, które przekaże Twoją sprawę technikom. Jako że system jest w chmurze, naprawa zostanie przeprowadzona zdalnie, a jej maksymalny czas trwania gwarantuje Ci umowa SLA.
Service desk jest systemem obsługi zgłoszeń klientów. Występuje on w wersji chmurowej i stacjonarnej. Stacjonarny system help desk instalowany jest na wewnętrznych serwerach.Generuje to dodatkowe koszty w postaci kupienia serwerów oraz ryzykiem, że w razie awarii, na przykład dysków twardych, można stracić wszystkie dane.
W systemie service desk, który jest dostępny w chmurze, czyli dysku internetowym, nie potrzebna jest cała infrastruktura. Wszystkie dane oraz sam system są w chmurze. Twoje dane w systemie helpdesk są bezpieczne
Dzięki temu uniezależniać się od lokalizacji i jednego urządzenia – czyli możesz pracować z dowolnego miejsca na Ziemi.Wystarczy dostęp do Internetu, hasło i login.
Service desk w chmurze jest także łatwy do wdrożenia. Wdrożenie systemu service desk w chmurze odbywa się zdalnie. Po wdrożeniu zaś system help desk funkcjonuje na serwerach dostawcy. Tym samym w razie awarii problemem zajmuje się dostawca systemu help desk.
Oznacza to, że decydując się na rozwiązanie chmurowe, wsparcie do Twojego systemu help desk będzie dostępne w każdej chwili w zasięgu ręki.
W przypadku systemu service desk, który jest darmowy lub stacjonarny takie wsparcie nie będzie dostępne, ponieważ .serwery znajdują się w siedzibie organizacji, a administracją nimi zajmuje się wynajęty informatyk. To kosztuje, wymaga – jak już wspomnieliśmy – infrastruktury, oraz rzadko kiedy przebiega bez kłopotów.
ID : 6307