19 Czerwca 2018

Novotel Poznań Centrum

Plac Andersa 1, 61-898 Poznań

godz 9:00-12:00

Podczas śniadania biznesowego będziemy dyskutować na poniższe tematy:

– Jak wykorzystać różnorodne kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?

– Zarządzanie czasem i pracą handlowców.

– Telefon – dlaczego w dobie internetu jest wciąż ważnym kanałem komunikacji?

– Sprostaj wymaganiom RODO – zintegruj system CRM z wieloma kanałami komunikacji z klientem.

– Raporty i analiza danych niezbędne do zwiększania skuteczności sprzedaży.

– Analiza oraz optymalizacja lejka sprzedaży.

– Widok 360 stopni na Klienta, który wspiera skuteczność działań.

– Podczas spotkania zaprezentujemy scenariusze wykorzystania nowoczesnego systemu CRM, Microsoft Dynamics 365, oraz rozwiązanie Focus Contact Center wraz z możliwościami integracji obydwu systemów.

Prelegent

Intersys

Adam Sobczyk

Head of Sales & Marketing

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Spotkanie jest adresowane do osób zarządzających firmami, jak również osób odpowiedzialnych za sprzedaż oraz obsługę klienta.

Prelegent

Focus Telecom

Jacek Piątkowski

Head of Sales

Author Picture

"Formuła tego spotkania jest dla nas bardzo trafiona. Jako Związek Firm Pożyczkowych cieszymy się, że mamy takiego partnera jak Focus Telecom jako dostawcę oprogramowania ułatwiającego pracę firmom pożyczkowym."

Martyna Dlugoszewska, Związek Firm Pożyczkowych   

Zgłoś swoje uczestnictwo!

Ilość miejsc ograniczona

ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU
Przewodnik RODO
Pobierz eBook