13 Czerwca 2018

Warszawa, ul. Ostrobramska 101a, piętro 5

godz 9:00-12:00

Na spotkaniu będziemy dyskutowali na poniższe tematy:

Jak wielokanałowość wpływa na satysfakcję Twoich klientów?

Jakie są nowoczesne narzędzia obsługi potencjalnych klientów?

Jak podnieść poziom zadowolenia klientów z obsługi?

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami.

Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

Prowadzący

Wojciech Orlicz

Wojciech Orlicz
Ekspert i trener komunikacji biznesowej

Author Picture

"Fajnie, że Focus Telecom zdecydował się na zorganizowanie takiego wydarzenia ponieważ warto mówić o nowych technologiach. Bardzo podoba nam się idea śniadań z ciekawymi prelekcjami, to rzeczywiście ma sens"

Andrzej Ogonowski, SMSAPI.PL   

Zgłoś swoje uczestnictwo!

Ilość miejsc ograniczona

Przewodnik RODO
Pobierz eBook