Chat with us, powered by LiveChat

OPROGRAMOWANIE DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

Ułatw umawianie i potwierdzanie wizyt.
Zarządzaj efektywnie przepływem informacji między kilkoma placówkami.

Umawianie wizyt

Dzięki wdrożeniu systemu Focus Contact Center pacjenci placówek medycznych mogą umawiać wizyty na wiele sposobów – telefonicznie, drogą mailową, przez formularz na stronie internetowej oraz osobiście. 

Potwierdzanie i odwoływanie wizyt

Wdrożenie zautomatyzowanego procesu potwierdzania wizyt na platformie Focus Contact Center prawie całkowicie eliminuje problem „pustych gabinetów”.

Pacjenci zostają automatycznie powiadomieni o zbliżającym się terminie wizyty poprzez sms lub email. W prosty sposób wizytę mogą potwierdzić bądź odwołać.

Zarządzanie kilkoma placówkami

Wdrożenie we wszystkich placówkach wspólnego systemu Contact Center, obsługującego całą komunikację telefoniczną, mailową i SMS-ową, usprawnia koordynację pracy działów rejestracji.

Informacja o każdym kontakcie z pacjentem (telefon, e-mail, sms, osobisty) jest odnotowywana w centralnej bazie danych – automatycznie lub przez konsultanta.

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

WDROŻENIE FOCUS CONTACT CENTER W SIECI PLACÓWEK MEDYCZNYCH

EMC Instytut Medyczny SA największa w Polsce sieć prywatnych szpitali i przychodni – który prowadzi komunikację z pacjentami na platformie Focus Contact Center.

Rozwiązania, które usprawniają pracę działu rejestracji wizyt:

  • integracja bazy danych i komunikacji z kilkudziesięciu placówek i kilku kanałów komunikacji,
  • sprzężenie kalendarzy dostępności personelu i sprzętu medycznego z platformą komunikacyjną,
  • przekierowania połączeń telefonicznych – pacjenci mogą obecnie dzwonić zarówno na ogólnopolski numer infolinii, jak i na dotychczasowe lokalne numery działów rejestracji poszczególnych placówek – w każdym wypadku ich połączenia trafiają na infolinię,
  • monitoring pracy konsultantów,
  • zarządzanie czasem pracy konsultantów.