Zobacz video
Zamów demo

PODNIEŚ SPRZEDAŻ Z INFOLINII I OBSŁUGUJ SZYBCIEJ. USPRAWNIJ PRACĘ SWOJEGO CALL CENTER.

Oprogramowanie dla infolinii Focus Contact Center znacznie przyspiesza obsługę zgłoszeń, zbiera dane o klientach i pokazuje, jak wydajni są pracownicy Twojego call center. Wypróbuj za darmo i zwiększ sprzedaż nawet o 60%.

PODNIEŚ SPRZEDAŻ Z INFOLINII I OBSŁUGUJ SZYBCIEJ. USPRAWNIJ PRACĘ SWOJEGO CALL CENTER.

Oprogramowanie dla infolinii Focus Contact Center znacznie przyspiesza obsługę zgłoszeń, zbiera dane o klientach i pokazuje, jak wydajni są pracownicy Twojego call center. Wypróbuj za darmo i zwiększ sprzedaż nawet o 60%.

 Brak powiązania wątków z 

osobami do których

dzwoniliśmy?

 Słaba sprzedaż i brak

trafnych argumentów?

Brakuje historii zgłoszeń

i informacji o klientach?

Dołącz do grona naszych klientów i popraw wyniki sprzedaży

 Brak powiązania wątków z 

osobami do których

dzwoniliśmy?

 Słaba sprzedaż i brak

trafnych argumentów?

Brakuje historii zgłoszeń

i informacji o klientach?

Dołącz do grona naszych klientów i popraw wyniki sprzedaży

Polonus
provident
Eobuwie logo
mytravel_logo
grupa pracuj

Focus Contact Center zapewni Ci

Funkcję Recall

Automatyczne oddzwanianie do zaplanowanych kontaktów

Predictive Dialing

Tryb wybierania numerów – określa najlepszy moment kolejnego połączenia wg tempa pracy agentów

Automatic Machine Detection

Wykrywanie numerów poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez ponoszenia kosztów i straty czasu

HLR

Sprawdzanie poprawności numerów GSM i blokowanie tych, które są błędne – również całych baz danych

Polski support

Zapewniamy wsparcie i pomoc w obsłudze systemu 

Poznaj interfejs naszego kreatora IVR

Najedź kursorem na wybrany element i poczytaj jakie daje możliwości

Dowiedz się jak najwięcej o klientach i wykorzystaj te dane

Jeśli nasza sprzedaż opiera się na kontakcie telefonicznym, powinniśmy znać cały proces komunikacji z daną osobą – kto z nią rozmawiał, czego dotyczyła rozmowa, jaki pojawił się problem, czy został rozwiązany, a jeśli ta osoba kupiła już nasz produkt, może będzie zainteresowana również innym?

Dowiedz się jak najwięcej

o klientach i wykorzystaj te dane

Jeśli nasza sprzedaż opiera się na kontakcie telefonicznym, powinniśmy znać cały proces komunikacji z daną osobą – kto z nią rozmawiał, czego dotyczyła rozmowa, jaki pojawił się problem, czy został rozwiązany, a jeśli ta osoba kupiła już nasz produkt, może będzie zainteresowana również innym?

System Focus Contact Center automatycznie gromadzi informacje o klientach i podpowiada, który pracownik powinien zadzwonić do danej osoby. Dla klienta nie ma nic lepszego niż rozmowa z kimś, kto zna jego problem, kto już został wdrożony. To właśnie ze strony takiej osoby klient oczekuje kontaktu. Zaawansowany kreator IVR skraca rozmowę do samych istotnych informacji, wątkuje osoby i tematy.

System Focus Contact Center automatycznie gromadzi informacje o klientach i podpowiada, który pracownik powinien zadzwonić do danej osoby. Dla klienta nie ma nic lepszego niż rozmowa z kimś, kto zna jego problem, kto już został wdrożony. To właśnie ze strony takiej osoby klient oczekuje kontaktu. Zaawansowany kreator IVR skraca rozmowę do samych istotnych informacji, wątkuje osoby i tematy.

Dzwoń w odpowiednim momencie

Dzwoń tylko wtedy, kiedy klienci tego oczekują, inaczej narazisz się na nieprzyjemności. Jeśli ktoś pozostawił kontakt do siebie i oczekuje telefonu ze strony Twojej infolinii np. o godzinie 19, właśnie w tym czasie zadzwoń do niego. Nie trzeba być wtedy w biurze, system Focus Contact Center można wykorzystywać nawet na prywatnym telefonie!

Zaufaj sprawdzonej technologii i doświadczeniu firmy Focus Telecom. Możesz zwiększyć sprzedaż nawet o 60 % (dane zebrane od użytkowników Focus Contact Center).

Dzwoń w odpowiednim momencie

Dzwoń tylko wtedy, kiedy klienci tego oczekują, inaczej narazisz się na nieprzyjemności. Jeśli ktoś pozostawił kontakt do siebie i oczekuje telefonu ze strony Twojej infolinii np. o godzinie 19, właśnie w tym czasie zadzwoń do niego. Nie trzeba być wtedy w biurze, system Focus Contact Center można wykorzystywać nawet na prywatnym telefonie!

Zaufaj sprawdzonej technologii i doświadczeniu firmy Focus Telecom. Możesz zwiększyć sprzedaż nawet o 60 % (dane zebrane od użytkowników Focus Contact Center).

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?