PODNIE┼Ü SPRZEDA┼╗ Z INFOLINII┬áI OBS┼üUGUJ SZYBCIEJ. USPRAWNIJ PRAC─ś SWOJEGO CALL CENTER.

Oprogramowanie dla infolinii Focus Contact Center znacznie przyspiesza obs┼éug─Ö zg┼éosze┼ä, zbiera dane o klientach i pokazuje, jak wydajni s─ů pracownicy Twojego┬ácall center. Wypr├│buj za darmo┬ái zwi─Öksz sprzeda┼╝ nawet o 60%.

PODNIE┼Ü SPRZEDA┼╗ Z INFOLINII┬áI OBS┼üUGUJ SZYBCIEJ. USPRAWNIJ PRAC─ś SWOJEGO CALL CENTER.

Oprogramowanie dla infolinii Focus Contact Center znacznie przyspiesza obs┼éug─Ö zg┼éosze┼ä, zbiera dane o klientach i pokazuje, jak wydajni s─ů pracownicy Twojego┬ácall center. Wypr├│buj za darmo┬ái zwi─Öksz sprzeda┼╝ nawet o 60%.

┬áBrak powi─ůzania w─ůtk├│w z┬á

osobami do kt├│rych

dzwonili┼Ťmy?

 Słaba sprzedaż i brak

trafnych argument├│w?

Brakuje historii zgłoszeń

i informacji o klientach?

┬áBrak powi─ůzania w─ůtk├│w z┬á

osobami do kt├│rych

dzwonili┼Ťmy?

 Słaba sprzedaż i brak

trafnych argument├│w?

Brakuje historii zgłoszeń

i informacji o klientach?

Do┼é─ůcz do grona naszych┬áklient├│w i popraw wyniki sprzeda┼╝y

Polonus
provident
Eobuwie logo
mytravel_logo

Focus Contact Center zapewni Ci

Funkcj─Ö Recall

Automatyczne oddzwanianie do zaplanowanych kontakt├│w

Predictive Dialing

Tryb wybierania numer├│w┬á–┬áokre┼Ťla najlepszy moment kolejnego po┼é─ůczenia wg tempa pracy agent├│w

Automatic Machine Detection

Wykrywanie numer├│w┬ápoczt g┼éosowych i automatyczne ko┼äczenie takich po┼é─ůcze┼ä bez ponoszenia koszt├│w i straty czasu

HLR

Sprawdzanie poprawno┼Ťci numer├│w GSM i blokowanie tych, kt├│re s─ů b┼é─Ödne – r├│wnie┼╝ ca┼éych baz danych

Polski support

Zapewniamy wsparcie i pomoc w obsłudze systemu 

Poznaj interfejs naszego kreatora IVR

Najed┼║ kursorem na wybrany element i poczytaj jakie daje mo┼╝liwo┼Ťci

Dowiedz si─Ö jak najwi─Öcej o klientach i wykorzystaj te dane

Je┼Ťli nasza sprzeda┼╝ opiera si─Ö na kontakcie telefonicznym, powinni┼Ťmy zna─ç ca┼éy proces komunikacji z dan─ů osob─ů – kto z ni─ů rozmawia┼é, czego dotyczy┼éa rozmowa, jaki pojawi┼é si─Ö problem, czy zosta┼é rozwi─ůzany,┬áa je┼Ťli ta osoba kupi┼éa ju┼╝ nasz produkt, mo┼╝e b─Ödzie zainteresowana r├│wnie┼╝ innym?

Dowiedz si─Ö jak najwi─Öcej

o klientach i wykorzystaj te dane

Je┼Ťli nasza sprzeda┼╝ opiera si─Ö na kontakcie telefonicznym, powinni┼Ťmy zna─ç ca┼éy proces komunikacji z dan─ů osob─ů – kto z ni─ů rozmawia┼é, czego dotyczy┼éa rozmowa, jaki pojawi┼é si─Ö problem, czy zosta┼é rozwi─ůzany,┬áa je┼Ťli ta osoba kupi┼éa ju┼╝ nasz produkt, mo┼╝e b─Ödzie zainteresowana r├│wnie┼╝ innym?

System Focus Contact Center automatycznie gromadzi informacje o klientach i podpowiada, kt├│ry pracownik┬ápowinien zadzwoni─ç do danej osoby. Dla klienta nie ma nic lepszego ni┼╝ rozmowa z kim┼Ť, kto zna jego problem, kto ju┼╝ zosta┼é wdro┼╝ony. To w┼éa┼Ťnie ze strony takiej osoby klient oczekuje kontaktu. Zaawansowany kreator IVR skraca rozmow─Ö do samych istotnych informacji, w─ůtkuje osoby i tematy.

System Focus Contact Center automatycznie gromadzi informacje o klientach i podpowiada, kt├│ry pracownik┬ápowinien zadzwoni─ç do danej osoby. Dla klienta nie ma nic lepszego ni┼╝ rozmowa z kim┼Ť, kto zna jego problem, kto ju┼╝ zosta┼é wdro┼╝ony. To w┼éa┼Ťnie ze strony takiej osoby klient oczekuje kontaktu. Zaawansowany kreator IVR skraca rozmow─Ö do samych istotnych informacji, w─ůtkuje osoby i tematy.

Dzwoń w odpowiednim momencie

Dzwo┼ä tylko wtedy, kiedy klienci tego oczekuj─ů, inaczej narazisz si─Ö na nieprzyjemno┼Ťci. Je┼Ťli kto┼Ť pozostawi┼é kontakt do siebie i oczekuje telefonu ze strony Twojej infolinii np. o godzinie 19,┬áw┼éa┼Ťnie w tym czasie zadzwo┼ä do niego. Nie trzeba by─ç wtedy w biurze, system Focus Contact Center mo┼╝na wykorzystywa─ç nawet na prywatnym telefonie!

Zaufaj sprawdzonej technologii i do┼Ťwiadczeniu firmy Focus Telecom. Mo┼╝esz zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ nawet o 60 %┬á(dane zebrane od u┼╝ytkownik├│w Focus Contact Center).

Dzwoń w odpowiednim momencie

Dzwo┼ä tylko wtedy, kiedy klienci tego oczekuj─ů, inaczej narazisz si─Ö na nieprzyjemno┼Ťci. Je┼Ťli kto┼Ť pozostawi┼é kontakt do siebie i oczekuje telefonu ze strony Twojej infolinii np. o godzinie 19,┬áw┼éa┼Ťnie w tym czasie zadzwo┼ä do niego. Nie trzeba by─ç wtedy w biurze, system Focus Contact Center mo┼╝na wykorzystywa─ç nawet na prywatnym telefonie!

Zaufaj sprawdzonej technologii i do┼Ťwiadczeniu firmy Focus Telecom. Mo┼╝esz zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ nawet o 60 %┬á(dane zebrane od u┼╝ytkownik├│w Focus Contact Center).

Pytania?

´╗┐

Pytania?

´╗┐

8352