PODNIEŚ SPRZEDAŻ Z INFOLINII I OBSŁUGUJ SZYBCIEJ. USPRAWNIJ PRACĘ SWOJEGO CALL CENTER.

Oprogramowanie dla infolinii Focus Contact Center znacznie przyspiesza obsługę zgłoszeń, zbiera dane o klientach i pokazuje, jak wydajni są pracownicy Twojego call center. Wypróbuj za darmo i zwiększ sprzedaż nawet o 60%.

PODNIEŚ SPRZEDAŻ Z INFOLINII I OBSŁUGUJ SZYBCIEJ. USPRAWNIJ PRACĘ SWOJEGO CALL CENTER.

Oprogramowanie dla infolinii Focus Contact Center znacznie przyspiesza obsługę zgłoszeń, zbiera dane o klientach i pokazuje, jak wydajni są pracownicy Twojego call center. Wypróbuj za darmo i zwiększ sprzedaż nawet o 60%.

 Brak powiązania wątków z 

osobami do których

dzwoniliśmy?

 Słaba sprzedaż i brak

trafnych argumentów?

Brakuje historii zgłoszeń

i informacji o klientach?

Dołącz do grona naszych klientów i popraw wyniki sprzedaży

 Brak powiązania wątków z 

osobami do których

dzwoniliśmy?

 Słaba sprzedaż i brak

trafnych argumentów?

Brakuje historii zgłoszeń

i informacji o klientach?

Dołącz do grona naszych klientów i popraw wyniki sprzedaży

Polonus
provident
Eobuwie logo
mytravel_logo
grupa pracuj

Focus Contact Center zapewni Ci

Funkcję Recall

Automatyczne oddzwanianie do zaplanowanych kontaktów

Predictive Dialing

Tryb wybierania numerów – określa najlepszy moment kolejnego połączenia wg tempa pracy agentów

Automatic Machine Detection

Wykrywanie numerów poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez ponoszenia kosztów i straty czasu

HLR

Sprawdzanie poprawności numerów GSM i blokowanie tych, które są błędne – również całych baz danych

Polski support

Zapewniamy wsparcie i pomoc w obsłudze systemu 

Poznaj interfejs naszego kreatora IVR

Najedź kursorem na wybrany element i poczytaj jakie daje możliwości

Dowiedz się jak najwięcej o klientach i wykorzystaj te dane

Jeśli nasza sprzedaż opiera się na kontakcie telefonicznym, powinniśmy znać cały proces komunikacji z daną osobą – kto z nią rozmawiał, czego dotyczyła rozmowa, jaki pojawił się problem, czy został rozwiązany, a jeśli ta osoba kupiła już nasz produkt, może będzie zainteresowana również innym?

Dowiedz się jak najwięcej

o klientach i wykorzystaj te dane

Jeśli nasza sprzedaż opiera się na kontakcie telefonicznym, powinniśmy znać cały proces komunikacji z daną osobą – kto z nią rozmawiał, czego dotyczyła rozmowa, jaki pojawił się problem, czy został rozwiązany, a jeśli ta osoba kupiła już nasz produkt, może będzie zainteresowana również innym?

System Focus Contact Center automatycznie gromadzi informacje o klientach i podpowiada, który pracownik powinien zadzwonić do danej osoby. Dla klienta nie ma nic lepszego niż rozmowa z kimś, kto zna jego problem, kto już został wdrożony. To właśnie ze strony takiej osoby klient oczekuje kontaktu. Zaawansowany kreator IVR skraca rozmowę do samych istotnych informacji, wątkuje osoby i tematy.

System Focus Contact Center automatycznie gromadzi informacje o klientach i podpowiada, który pracownik powinien zadzwonić do danej osoby. Dla klienta nie ma nic lepszego niż rozmowa z kimś, kto zna jego problem, kto już został wdrożony. To właśnie ze strony takiej osoby klient oczekuje kontaktu. Zaawansowany kreator IVR skraca rozmowę do samych istotnych informacji, wątkuje osoby i tematy.

Dzwoń w odpowiednim momencie

Dzwoń tylko wtedy, kiedy klienci tego oczekują, inaczej narazisz się na nieprzyjemności. Jeśli ktoś pozostawił kontakt do siebie i oczekuje telefonu ze strony Twojej infolinii np. o godzinie 19, właśnie w tym czasie zadzwoń do niego. Nie trzeba być wtedy w biurze, system Focus Contact Center można wykorzystywać nawet na prywatnym telefonie!

Zaufaj sprawdzonej technologii i doświadczeniu firmy Focus Telecom. Możesz zwiększyć sprzedaż nawet o 60 % (dane zebrane od użytkowników Focus Contact Center).

Dzwoń w odpowiednim momencie

Dzwoń tylko wtedy, kiedy klienci tego oczekują, inaczej narazisz się na nieprzyjemności. Jeśli ktoś pozostawił kontakt do siebie i oczekuje telefonu ze strony Twojej infolinii np. o godzinie 19, właśnie w tym czasie zadzwoń do niego. Nie trzeba być wtedy w biurze, system Focus Contact Center można wykorzystywać nawet na prywatnym telefonie!

Zaufaj sprawdzonej technologii i doświadczeniu firmy Focus Telecom. Możesz zwiększyć sprzedaż nawet o 60 % (dane zebrane od użytkowników Focus Contact Center).

Pytania?

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Pytania?

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO