Chat with us, powered by LiveChat

Podnieś skuteczność swojego call center i zwiększ przychody firmy

Obsługa klienta to w 68% kanał telefoniczny. To właśnie ten kanał jest w dalszym ciągu numerem jeden, jeśli chodzi o sprzedaż oraz obsługę klientów. Nawet najbardziej zaangażowani pracownicy call center potrzebują wsparcia systemów dedykowanych ich pracy.

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

Najważniejsze funkcje systemu

  • System zapowiedzi głosowych (IVR)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Predictive Dialing
  • Automatic Machine Detection (AMD)
  • HLR
  • Raportowanie

Efekty korzystania z systemu

  • Zwiększ ilość wykonywanych i odbieranych połączeń
  • Nie trać czasu na błędne numery i pocztę głosową
  • Monitoruj pracę swoich konsultantów i porównuj wyniki
  • Identyfikuj dzwoniących i wykorzystuj informacje o nich

Sprawdź działanie systemu Zamów Demo

Zadzwoń pod numer 222 289 289, aby uzyskać więcej informacji

Monitoruj wyniki pracy i porównuj je w zbiorczych i indywidualnych zestawieniach

Możesz sprawdzać wyniki pracy na dowolnych urządzeniach i na tej podstawie motywować pracowników. Ponadto masz możliwość odsłuchiwania prowadzonych przez pracowników rozmów, bądź udzielania im podpowiedzi (np. w trakcie prowadzenia rozmowy z trudnym lub bardzo wymagającym klientem).

Poznaj swoich klientów i wykorzystuj te informacje

System od Focus Telecom to również baza wiedzy o Twoich klientach lub potencjalnych klientach. Każde połączenie z daną osobą zostaje odnotowane i dzięki temu wiemy, z których usług klient korzysta lub korzystał w przeszłości, na jakie produkty czy usługi może mieć zapotrzebowanie w danym momencie oraz wiele więcej. Im więcej wiemy o osobach z którymi rozmawiamy, tym łatwiej jest poprowadzić rozmowę i uzyskać dane plany sprzedażowe.