Podnieś skuteczność swojego call center i zwiększ przychody firmy

Obsługa klienta to w 68% kanał telefoniczny. To właśnie ten kanał jest w dalszym ciągu numerem jeden, jeśli chodzi o sprzedaż oraz obsługę klientów. Nawet najbardziej zaangażowani pracownicy call center potrzebują wsparcia systemów dedykowanych ich pracy.

Podnieś skuteczność swojego call center i zwiększ przychody firmy

nowoczesne call center

Obsługa klienta to w 68% kanał telefoniczny. To właśnie ten kanał jest w dalszym ciągu numerem jeden, jeśli chodzi o sprzedaż oraz obsługę klientów. Nawet najbardziej zaangażowani pracownicy call center potrzebują wsparcia systemów dedykowanych ich pracy.

Jak wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie?

Więcej wykonanych połączeń to w rezultacie więcej zrealizowanych zadań, większa sprzedaż, więcej obsłużonych klientów.

W jaki sposób wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie? Funkcjonalności systemu od Focus Telecom zautomatyzują działania Twojego call center i w rezultacie pozwolą osiągnąć taki cel. Wiele czynności można zastąpić automatami, zamiast angażować pracowników.

W szczególności warto wykorzystać:

Jak wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie?

Więcej wykonanych połączeń to w rezultacie więcej zrealizowanych zadań, większa sprzedaż, więcej obsłużonych klientów.

W jaki sposób wykonywać więcej połączeń w tym samym czasie? Funkcjonalności systemu od Focus Telecom zautomatyzują działania Twojego call center i w rezultacie pozwolą osiągnąć taki cel. Wiele czynności można zastąpić automatami, zamiast angażować pracowników.

W szczególności warto wykorzystać:

call center kobiety
  • Predictive Dialing – automatyczny tryb wybierania numerów, dostosowany do tempa pracy konsultantów (zapamiętuje ich dostępność). Wydzwanianie następuje gdy prawdopodobnie jeden z konsultantów powinien być już dostępny
  • Automatic Machine Detection (AMD) – wykrywanie przekierowań na numery poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez niepotrzebnych kosztów telekomunikacyjnych oraz straty czasu pracowników
  • HLR – weryfikowanie poprawności numerów telefonów w bazie HLR. Błędne numery są blokowane – dotyczy to pojedynczych rekordów oraz całych baz.
call center kobiety
  • Predictive Dialing – automatyczny tryb wybierania numerów, dostosowany do tempa pracy konsultantów (zapamiętuje ich dostępność). Wydzwanianie następuje gdy prawdopodobnie jeden z konsultantów powinien być już dostępny
  • Automatic Machine Detection (AMD) – wykrywanie przekierowań na numery poczt głosowych i automatyczne kończenie takich połączeń bez niepotrzebnych kosztów telekomunikacyjnych oraz straty czasu pracowników
  • HLR – weryfikowanie poprawności numerów telefonów w bazie HLR. Błędne numery są blokowane – dotyczy to pojedynczych rekordów oraz całych baz.

Monitoruj wyniki pracy i porównuj je w zbiorczych i indywidualnych zestawieniach

Możesz sprawdzać wyniki pracy na dowolnych urządzeniach i na tej podstawie motywować pracowników. Ponadto masz możliwość odsłuchiwania prowadzonych przez pracowników rozmów, bądź udzielania im podpowiedzi (np. w trakcie prowadzenia rozmowy z trudnym lub bardzo wymagającym klientem).

call center w nowoczesnej firmie

Monitoruj wyniki pracy i porównuj je w zbiorczych i indywidualnych zestawieniach

Możesz sprawdzać wyniki pracy na dowolnych urządzeniach i na tej podstawie motywować pracowników. Ponadto masz możliwość odsłuchiwania prowadzonych przez pracowników rozmów, bądź udzielania im podpowiedzi (np. w trakcie prowadzenia rozmowy z trudnym lub bardzo wymagającym klientem).

Współczesna obsługa klienta

Poznaj swoich klientów i wykorzystuj te informacje

System od Focus Telecom to również baza wiedzy o Twoich klientach lub potencjalnych klientach. Każde połączenie z daną osobą zostaje odnotowane i dzięki temu wiemy, z których usług klient korzysta lub korzystał w przeszłości, na jakie produkty czy usługi może mieć zapotrzebowanie w danym momencie oraz wiele więcej. Im więcej wiemy o osobach z którymi rozmawiamy, tym łatwiej jest poprowadzić rozmowę i uzyskać dane plany sprzedażowe.

Poznaj swoich klientów i wykorzystuj te informacje

System od Focus Telecom to również baza wiedzy o Twoich klientach lub potencjalnych klientach. Każde połączenie z daną osobą zostaje odnotowane i dzięki temu wiemy, z których usług klient korzysta lub korzystał w przeszłości, na jakie produkty czy usługi może mieć zapotrzebowanie w danym momencie oraz wiele więcej. Im więcej wiemy o osobach z którymi rozmawiamy, tym łatwiej jest poprowadzić rozmowę i uzyskać dane plany sprzedażowe.

Formularz kontaktowy

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Formularz kontaktowy

Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie. Zwiększysz dodzwanialność do swojej firmy.

Uruchom Demo
close-link
Jeśli obsługujesz klientów telefonicznie, nasz system jest dla Ciebie 
Uruchom DEMO