Jak Zwiększyć Przychody e-Sklepu Dzięki Lojalnym Klientom

Jak Zwiększyć

Przychody e-Sklepu

Dzięki Lojalnym

Klientom

Pobierz eBook

O czym piszemy

Lojalni klienci są cenni – konwersja wyższa o 800%

Złożenie zamówienia przez osoby, które już dokonały wcześniej zakupu w danym e-sklepie jest 9-krotnie bardzie prawdopodobne niż w wypadku osób pierwszy raz odwiedzających stronę e-sklepu. Wartość pojedynczego zakupu średnio nawet kilkukrotnie wyższa wg. badań przeprowadzonych przez RJMetrics w 2014 roku, natomiast wartość kolejnych zakupów także z każdym zakupem staje się coraz wyższa.

Światowi giganci handlu elektronicznego (np. Amazon) czerpią z zakupów powracających klientów 75% swoich przychodów.

Ci którzy rosną najszybciej, mają najwięcej lojalnych klientów. Chcesz zwiększyć dynamikę rozwoju swojego e-sklepu – dbaj o lojalność klientów.

Dbając o stałych klientów przyciągasz nowych

Lojalni klienci to nie tylko większa wartość zamówień. To także szansa na zdobycie nowych klientów dzięki ich opiniom o Twojej ofercie i obsłudze. Przypomnijmy: prawdopodobieństwo podzielenia się dobrą opinią wzrasta wraz z liczbą dokonanych w sklepie zakupów. Jeśli Twój e-sklep nie stanowi oryginalnego wyjątku, to najwięcej pozytywnych opinii o nim pochodzi od Twoich stałych klientów.

Podnieś jakość obsługi dzięki wirtualnej centrali telefonicznej

Rozbuduj lub zmodernizuj infrastrukturę telefoniczną Twojej firmy!

Omów Focus PBX w Twojej firmie

połączenia przychodzącepołączenia wychodzącetelefony komórkowe w wirtualnej centralikonferencjafax2mailwideokonferencjapoczta głosowagrupy numerówoszczędności

Wirtualna centrala telefoniczna z którą rozwiniesz komunikację Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów

incoming-call-symbol

outgoing-call-symbol

smartphone

conference

fax-machine

interface

videocall

voicemail

people

money

Wirtualna centrala

telefoniczna z którą

rozwiniesz komunikację

Twojej firmy

Korzystaj z nowoczesnej technologii, obniżaj koszty działalności i popraw jakość obsługi klientów