Złożenie zamówienia przez osoby, które już dokonały wcześniej zakupu w danym e-sklepie jest 9-krotnie bardzie prawdopodobne niż w wypadku osób pierwszy raz odwiedzających stronę e-sklepu. Wartość pojedynczego zakupu średnio nawet kilkukrotnie wyższa wg. badań przeprowadzonych przez RJMetrics w 2014 roku, natomiast wartość kolejnych zakupów także z każdym zakupem staje się coraz wyższa.
Światowi giganci handlu elektronicznego (np. Amazon) czerpią z zakupów powracających klientów 75% swoich przychodów.
Ci którzy rosną najszybciej, mają najwięcej lojalnych klientów. Chcesz zwiększyć dynamikę rozwoju swojego e-sklepu – dbaj o lojalność klientów.
Lojalni klienci to nie tylko większa wartość zamówień. To także szansa na zdobycie nowych klientów dzięki ich opiniom o Twojej ofercie i obsłudze. Przypomnijmy: prawdopodobieństwo podzielenia się dobrą opinią wzrasta wraz z liczbą dokonanych w sklepie zakupów. Jeśli Twój e-sklep nie stanowi oryginalnego wyjątku, to najwięcej pozytywnych opinii o nim pochodzi od Twoich stałych klientów.