Chat with us, powered by LiveChat

Centrala VoIP dla Twojej firmy

Szybsza i bardziej efektywna wielokanałowa komunikacja z klientem za pomoca Internetu

Centrala VoIP to łatwiejsza i tańsza w utrzymaniu możliwość szybszych polączeń przez Internet. Komunikacja wielokanałowa jeszcze nigdy nie była tak prosta!

Jej zastosowanie umożliwia redukcję kosztów poprzez zmniejszenie liczby linii telefonicznych oraz samej instalacji (w przypadku centrali stacjonarnej mamy do czynienia z urządzeniem stawianym w biurze, centrala wirtualna bazuje na połączeniu do Internetu).

.

Centrala voip

Zwiększaj Efektywność Sprzedaży

…i podnoś jakość obsługi klienta.

  • Oszczędzaj na kosztach połączeń – łącze internetowe gwarantuje dużo mniejszą cenę za połączenie niż w przypadku centrali analogwej.
  • Zadbaj o lepszą obsługę klienta- zbuduj dowolny scenariusz kierowania
    połączeń oraz wykorzystuj różne strategie kolejkowania rozmów za pomocą ścieżki IVR.
  • Organizuj dane – wirtualna centrala telefoniczna VoIP można połączyć systemem CRM, który umożliwia lepszą organizację obsługi klienta.

.

Lepsza komunikacja

Komunikuj się tak, jak oczekują Twoi klienci
przez sms, czat, email, telefon

Automatyzacja

Ustaw automatyczne przekierowanie połączeń.
Zadbaj o integrację z kontaktami wpisanymi do bazy.

Informacja

Klient może postawić wiadomość na poczcie głosowej
lub uzyskać informację o godzinach pracy konsultantów

.

centrale voip

Wdrażaj i administruj bez zmartwień

Nie przejmuj się tym, zrzuć to na dostawcę

  • Nie martw się wdrożeniem – konfiguracja centrali telefonicznej VoIP powinna być najmniejszym z Twoich zmartwień. Centralka VoIP jest dostępna chmurze, jako usługa abonamentowa. Nie potrzebujesz żadnej infrastruktury w firmie poza komputerem z dostępem do Internetu i telefonem.
  •  Outsourcing usług – wirtualna centralka VoIP zostaje zlecona jako usługa zewnętrzna, co oznacza, że użytkownik nie przejmuje się jej serwisem.

.

IVR

Ustaw samodzielnie nielimitowaną ilość zapowiedzi głosowych.
Zbuduj ścieżki które wybierać będzie Twój klient.

Konfiguracja

Oszczędź czas swojego działu IT,
który nie będzie musiał już martwić się o sprzęt..

Mobilność

Podepnij do centrali VoIP wszystkie
telefony komórkowe swoich pracowników.

.

centralka voip

Analizuj i Raportuj

oraz nagrywaj rozmowy

  • Generuj samodzielnie w wygodnym dla Ciebie momencie billingi, statystyki i raporty.
  • Importuj oraz eksportuj książki kontaktowe. Dzięki temu zupełnie inaczej spojrzysz na komunikację w Twojej firmie.
  • Rejestruj rozmowy korzystając z nielimitowanej przestrzeni dyskowej. Zapewnij bezpieczeństwo swoim rozmówcom poprzez nierejestrowanie danych wrażliwych. To zapewnią Ci centrale telefoniczne VoIP!

.

Nagrywanie

Automatycznie nagrywaj wszystkie rozmowy
handlowców z klientami.

Statystyki

Śledź na żywo każdy szczegół
komunikacji z Twoimi klientami.

Raporty

Porównuj statystyki rozmów z danymi z Salesforce
obserwuj trendy i podejmuj decyzje na
podstawie twardych liczb.

.

.

Uruchom Demo

Zacznij sprzedawać więcej i obsługiwać lepiej!
Skontaktuj się z nami!